gezelligquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
School, presentatie verneukt en erachter gekomen dat ik te moe ben om vanavond wat te gaan doen.
Dat wordt aan mijn postaantal werken
Ben je niet te moe om te fokken dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
School, presentatie verneukt en erachter gekomen dat ik te moe ben om vanavond wat te gaan doen.
Oh en ik overweeg mijn baard van 3 weken eraf te scheren maar dan moet ik opstaan
movember is al afgelopen jongen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh en ik overweeg mijn baard van 3 weken eraf te scheren maar dan moet ik opstaan
For if you forgive men when they sin against you, your heavenly Father will also forgive you. But if you do not forgive men their sins, your Father will not forgive your sins.quote:
Was geen vraag eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
For if you forgive men when they sin against you, your heavenly Father will also forgive you. But if you do not forgive men their sins, your Father will not forgive your sins.
Ja. Ik schoor mij uit principe in november maar verloor zelfs daar de motivatie voor tegen het einde. Al zijn het er ook 2.quote:
euh okequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was geen vraag eigenlijk.
Toch bedankt.
Vanmorgen vielen de treinen ineens uit. Moest helemaal in de kou en de wint wachten op de volgendequote:
Haha nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
Crypto's aan het crashen.
Buy in now or regret later!
waardoor heb je slechte karma meisjequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanmorgen vielen de treinen ineens uit. Moest helemaal in de kou en de wint wachten op de volgende
Ga ik niet vertellen hierquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waardoor heb je slechte karma meisje
Al met al een drukke dag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rip. Dan zet ik nu de WK-loting opquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanmorgen vielen de treinen ineens uit. Moest helemaal in de kou en de wint wachten op de volgende
Duurt nog 1.5 uur voordat ze de `echte'' loting gaan uitvoerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rip. Dan zet ik nu de WK-loting op
( http://nos.nl/sport/livestream/stream/2195/ voor de geïnteresseerde)
Ach. Op de achtergrond naar Arno Vermeulen, Yoerie, Tom en Ronald hun geile klanken luisteren. Ik had toch geen zin in muziek.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt nog 1.5 uur voordat ze de `echte'' loting gaan uitvoeren
Ja, vorig jaar was ie nog wel goed inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat nummer luisterde ik op de basisschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |