Dat denk ik niet de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zal je vriendinnetje beter weten
Oei.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet de laatste tijd.
ik ben een tagjequote:
ik dacht dat je wel wist dat aldo en ik een grapje maakten toenquote:
wat danquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Karma achtervolgt mij de hele week al.
omgquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat je wel wist dat aldo en ik een grapje maakten toen
het was een vraagquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze vroeg er nog niet eens naar joh.
neequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
omgen ik maar denken dat jullie elkaar al jaren kenden
School, presentatie verneukt en erachter gekomen dat ik te moe ben om vanavond wat te gaan doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stond om 12 uur op, toen heb ik een uurtje in bad gezeten. Langs gegaan bij m'n oma.
En nu ben ik me aan het klaar maken voor de loting.
En jij?
gezelligquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
School, presentatie verneukt en erachter gekomen dat ik te moe ben om vanavond wat te gaan doen.
Dat wordt aan mijn postaantal werken
Ben je niet te moe om te fokken dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
School, presentatie verneukt en erachter gekomen dat ik te moe ben om vanavond wat te gaan doen.
Oh en ik overweeg mijn baard van 3 weken eraf te scheren maar dan moet ik opstaan
movember is al afgelopen jongen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh en ik overweeg mijn baard van 3 weken eraf te scheren maar dan moet ik opstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |