quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
ik ging die loting kijken maar gvd wat is het saai
Wel een knappe man, jammer dat de vrouw rechts hem al heeft.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
Dit is juist mooi man, je hebt toch ook het hele Eurovisie Songfestival gekeken met alle pracht en praal eromheen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
Nee dat kijk ik nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is juist mooi man, je hebt toch ook het hele Eurovisie Songfestival gekeken met alle pracht en praal eromheen?
Ik kan daar geen hele avond naar kijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is juist mooi man, je hebt toch ook het hele Eurovisie Songfestival gekeken met alle pracht en praal eromheen?
wasmachinequote:
Ah. Wacht nog een half uurtje, dan begint de echte loting.quote:
Back to you, [...] hashtag MILF.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan daar geen hele avond naar kijken
okeequote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een paar gram wiet liggen, ook lekker. Hmm
combinerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een paar gram wiet liggen, ook lekker. Hmm
Ik heb je verzoek ingediend bij dhr. Blatter, ze proberen de loting nu eerder te starten gr grquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb je verzoek ingediend bij dhr. Blatter, ze proberen de loting nu eerder te starten gr gr
ja die zitten er ook bijquote:
nee die heb ik toch nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |