quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
ik ging die loting kijken maar gvd wat is het saai
Wel een knappe man, jammer dat de vrouw rechts hem al heeft.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
Dit is juist mooi man, je hebt toch ook het hele Eurovisie Songfestival gekeken met alle pracht en praal eromheen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
Nee dat kijk ik nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is juist mooi man, je hebt toch ook het hele Eurovisie Songfestival gekeken met alle pracht en praal eromheen?
Ik kan daar geen hele avond naar kijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is juist mooi man, je hebt toch ook het hele Eurovisie Songfestival gekeken met alle pracht en praal eromheen?
wasmachinequote:
Ah. Wacht nog een half uurtje, dan begint de echte loting.quote:
Back to you, [...] hashtag MILF.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan daar geen hele avond naar kijken
okeequote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een paar gram wiet liggen, ook lekker. Hmm
combinerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een paar gram wiet liggen, ook lekker. Hmm
Ik heb je verzoek ingediend bij dhr. Blatter, ze proberen de loting nu eerder te starten gr grquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb je verzoek ingediend bij dhr. Blatter, ze proberen de loting nu eerder te starten gr gr
ja die zitten er ook bijquote:
nee die heb ik toch nietquote:
ja ga ik geen geld aan uit gevenquote:
moet toch ergens beginnenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:22 schreef JanCees het volgende:
sowieso squats met gewicht anders wordt het niet beter
Normaal betaal je het meeste zelf als je 18 bent geworden.quote:
Natuurlijk, maar de sportschool ga ik echt niet zelf betalen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal betaal je het meeste zelf als je 18 bent geworden.
Zo gek is dat niet hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de sportschool ga ik echt niet zelf betalen.
ik betaal ALLES zelf.quote:
nee avond eten krijg ik welquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Ze laten de landen op alfabetische volgorde zien en we beginnen met Brazilië gevolgd door Argentinië
Brazilie gaat altijd voor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Ze laten de landen op alfabetische volgorde zien en we beginnen met Brazilië gevolgd door Argentinië
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
jij kent het alfabet gewoon nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Het Braziliaanse alfabet.quote:
Oke.quote:
Rooney blijft wel een baas. Welke andere spits kan er op hem na als middenvelder terugzakken om perfecte crosspasses te versturen.quote:
Kwalitatief niet veel verschil met Engeland.quote:
Rel? Waar?quote:
Nederland is beter.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwalitatief niet veel verschil met Engeland.
Dat wel ja.quote:
HUP HOLLAND HUPquote:
Ze zijn afhankelijk van Robben en van Persie. Spelen zij niet, dan liggen we er in de poulefase al uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |