Vooral Arno, wat weet die man toch veelquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach. Op de achtergrond naar Arno Vermeulen, Yoerie, Tom en Ronald hun geile klanken luisteren. Ik had toch geen zin in muziek.
Ik ben gedegradeerd naar de peuterspeelzaal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar was ie nog wel goed inderdaad.
Sof, je bent gezegend met een goede muzieksmaak,quote:
De chefsport van de NOS zet Arno Vermeulen niet voor niks op het commentaar van zo'n belangrijk evenement.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Arno, wat weet die man toch veel
Jij bent god niet godverdomme.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof, je bent gezegend met een goede muzieksmaak,
ik krijg deze liederen ook maar toegespeeld hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof, je bent gezegend met een goede muzieksmaak,
wanneer zei ik van wel dan?quote:
nou enquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik krijg deze liederen ook maar toegespeeld hoor
THE WAY YOU MOVEquote:
Sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
THE WAY YOU MOVE
THE WORDS YOU CHOOSE
YOU KNOCK ME DOWN
Je had het over zegenen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer zei ik van wel dan?
[..]
nou en
whah nee is van het liedje he ^^quote:
Niet naar Avicii gaanquote:
welke datum?quote:
niet naar ellie goulding, bastille, onerepublic, gavin degraw en justin timberlake gaanquote:
Ga je naar Justin Timberlake? Vetquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
niet naar ellie goulding, bastille, onerepublic, gavin degraw en justin timberlake gaan
Ik zei dat ze gezegend is. Niet dat dat door mij is gebeurdquote:
Ja welke zaterdag en zondag?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
15 feb ellie goulding
3 maart onerepublic
4 maart gavin degraw
12 maart bastille
april justin timberlakeecht ook twee avonden na elkaar
Doe je goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
15 feb ellie goulding
3 maart onerepublic
4 maart gavin degraw
12 maart bastille
jaquote:
28 februari - Great Mindsquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
15 feb ellie goulding
3 maart onerepublic
4 maart gavin degraw
12 maart bastille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |