Ik heb ze liever slank. Bij een al dikke vrouw geeft het feeden zo weinig voldoening, als is haar stem wel echt goddelijk mooi.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De presentatrice is niet onaardig, maar deze zangeres mag er ook best zijn.
ohja. De verhalen die over mij rond gaan, gaan over een ander orgaan grquote:
Niemand wilt hier weten over welk orgaan jij het nu hebt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ohja. De verhalen die over mij rond gaan, gaan over een ander orgaan gr
Is al bezig.quote:
Dat is ook wel een kwestie van persoonlijke voorkeur. Bij een mollige vrouw heb je het tenminste het idee dat het feeden nog nut heeft - een vrouw die slank blijft ondanks het feeden werkt zo demotiverend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze liever slank. Bij een al dikke vrouw geeft het feeden zo weinig voldoening, als is haar stem wel echt goddelijk mooi.
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niemand wilt hier weten over welk orgaan jij het nu hebt.
Niemand blijft slank, dan stop je gewoon te weinig hamburgers in haar bek terwijl ze slaapt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is ook wel een kwestie van persoonlijke voorkeur. Bij een mollige vrouw heb je het tenminste het idee dat het feeden nog nut heeft - een vrouw die slank blijft ondanks het feeden werkt zo demotiverend.
voorprogrammaquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, echte loting of voorprogramma?
Beter dan bijdevoet, dan moet je bukkenquote:
Of je moet wachten totdat de vrouw ouder is. Dan lukt het wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand blijft slank, dan stop je gewoon te weinig hamburgers in haar bek terwijl ze slaapt.
Vooruit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte als je wilt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, echte loting of voorprogramma?
twitter:basticheler twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 12:40:26Voor wie de WK-loting straks niet kan zien: live op #radio1 Nuttige tip: geen zin in de show er omheen? De echte loting begint 17:51 uur reageer retweet
Vult vet rimpels eigenlijk op? Win/win situatie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je moet wachten totdat de vrouw ouder is. Dan lukt het wel.
Vooruit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat van straks meende je niet toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |