Japan is overatedquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Brazilie/Spanje, Nederland, Ecuador/Ivoorkust, Japan
Belgie, Nederland, Algerije en VS lijkt jij wel wat.
Dat zou wel een kutgroep zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Brazilie/Spanje, Nederland, Ecuador/Ivoorkust, Japan
Die is al geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:43 schreef alors het volgende:
Hoe laat begint die eerste loting waarbij ze Frankrijk gaan matsen?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
We kunnen ook bij onze broeders in Suriname gaan zitten.
Wij zijn 2 handen op een buik, Jojannesquote:
Ik gok even voor 18.00quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:43 schreef alors het volgende:
Hoe laat begint die eerste loting waarbij ze Frankrijk gaan matsen?
Daar hopen die drie landen ook op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op Andorra, Liechtenstein en Luxemburg
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef tralalala het volgende:
Nederland, Frankrijk, Italie, Roemenie.
idd fuck het einde van de competitie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gewoon een maand eerder naar Brazilie gaan om vast aan de vrouwen temperatuur te wennen...
Wat een week was datquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef tralalala het volgende:
Nederland, Frankrijk, Italie, Roemenie.
http://nos.nl/sport/livestream/stream/2195/quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand de beschikking over een livestream? Geen zin om naar mijn tv te lopen zo interessant is het ook weer niet .
nos.nl volgens mij gewoon.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand de beschikking over een livestream? Geen zin om naar mijn tv te lopen zo interessant is het ook weer niet .
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Karina het volgende:
Jeetje wat een hoofd heeft die gekregen.
Lol die klok
Hier zou ik wel voor tekenen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Groep F: Colombia, Kameroen, Honduras, Nederland
Ze hebben gister al geloot.
Maar wel belangrijk genoeg om een brakke kwaliteit stream te gaan volgen...quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
de vraag is, is dat klimatologisch gezien gunstigquote:
Ah, stom dat ik daar niet eerst zelf heb gekeken. Hartelijk dank in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/livestream/stream/2195/
De FIFA heeft deze voetbalheld speciaal ingevlogen om de hele loting te doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb geen beeld, maar is serieus Taument daar ook?
Wat een kutwedstrijd was dat tegen Saudi-Arabie, ben ik daar de hele nacht voor opgeblevenquote:
Wie blijft daar nou voor opquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat een kutwedstrijd was dat tegen Saudi-Arabie, ben ik daar de hele nacht voor opgebleven
Terecht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De FIFA heeft deze voetbalheld speciaal ingevlogen om de hele loting te doen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Paul Walker
Dick van Toorn
Heinrich Boere
Bonfire
Poule des doods
Paul Walker
Dick van Toorn
Heinrich Boere
Bonfire
Poule des doods
Paul Walker
Dick van Toorn
Heinrich Boere
Bonfire
Poule des doods
Paul Walker
Dick van Toorn
Heinrich Boere
Bonfire
Poule des doods
Paul Walker
Dick van Toorn
Heinrich Boere
Bonfire
Poule des doods
Adolf Hitlerquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Paul Walker
Dick van Toorn
Heinrich Boere
Bonfire
Poule des doods
Belgie zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
Wij komen sowieso bij België of Duitsland.
Doe maar Belgiequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
Wij komen sowieso bij België of Duitsland.
Marc-Vivien Foéquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Paul Walker
Dick van Toorn
Heinrich Boere
Bonfire
Poule des doods
Spanning.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
hoe kun je nou al 2 topics hebben volgespamt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |