Wel een toffe bal dat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt Pelé nog een balletje trappen bij de loting?
[ afbeelding ]
Ze hebben bij Ajax wel veel te danken aan een massaverkrachter, niet lang daarna werden massaverkrachtingen ook in Zuid-Afrika ingevoerd.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wedden dat we weer in de groep des doods zitten?
Die kans acht ik vrij groot ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
nou nou 2 seizoentjes maar .quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben bij Ajax wel veel te danken aan een massaverkrachter, niet lang daarna werden massaverkrachtingen ook in Zuid-Afrika ingevoerd.
Het openbaar vervoer is in korte tijd daar zo'n 40-45 keer beter geworden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben bij Ajax wel veel te danken aan een massaverkrachter, niet lang daarna werden massaverkrachtingen ook in Zuid-Afrika ingevoerd.
Hoe zou de poule des doods er dan uitzien? Zo veel hele moeilijke poules zijn er volgens mij niet mogelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brazilie/Spanje, Nederland, Ecuador/Ivoorkust, Japanquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hoe zou de poule des doods er dan uitzien? Zo veel hele moeilijke poules zijn er volgens mij niet mogelijk.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat we in Beljo Horizontje komen.
OKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |