Moet jij niet naar school ofzo?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt de dood van Mandela om goedkoop te scoren.
Jij, ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt de dood van Mandela om goedkoop te scoren.
Dat doe je zelf.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ja.
Jullie proberen me weer als een debiel weg te zetten wat wel vaker wordt gedaan hier.
't is goed met jequote:Op vrijdag 6 december 2013 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je zelf.Jij gebruikt die dood om hier met je bekrompen mening te koop te lopen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is goed met jeDuizenden facebookposts van kinderen van 14/15/16 jaar die nooit hebben geleefd met de daden van Mandela en nu puilt mijn hele facebook godverdomme uit. Iedereen geeft kutlikes waar het fapgehalte bij hun enorm stijgt en ik word hier weggezet met een debiel met een bekrompen mening
. Erg bijzonder dat kasplantjes van 95 overlijden, erg bijzonder. De beste man lag al jaren op sterven, iedereen heeft zijn huilpost of krantenbericht al klaar verdomme.
Oke.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is goed met jeDuizenden facebookposts van kinderen van 14/15/16 jaar die nooit hebben geleefd met de daden van Mandela en nu puilt mijn hele facebook godverdomme uit. Iedereen geeft kutlikes waar het fapgehalte bij hun enorm stijgt en ik word hier weggezet met een debiel met een bekrompen mening
. Erg bijzonder dat kasplantjes van 95 overlijden, erg bijzonder. De beste man lag al jaren op sterven, iedereen heeft zijn huilpost of krantenbericht al klaar verdomme.
Ik zeg Robbeneiland, jaartje of 20.quote:
Albums?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:52 schreef GGMM het volgende:
1. Shad - Flying Colours (2013)
2. The Doppelgangaz - Hark (2013)
3. Adrian Younge & Ghostface Killah - Twelve Reasons to Die (2013)
4. Ugly Heroes - Ugly Heroes (2013)
5. Run the Jewels - Run the Jewels (2013)
6. Mac Miller - Watching Movies with the Sound Off (2013)
7. Black Milk - No Poison No Paradise (2013)
8. Cage - Kill the Architect (2013)
9. L'Orange & Stik Figa - The City Under the City (2013)
10. Vast Aire - The Best of the Best, Vol. 1 (2013)
Dit is m'n top 10 voor 2013(Graag gedaan)
Beetje respect mag wel, je zit zelf wel elke keer mooi te roepen dat ajax vaak de CL gewonnen heeft, terwijl je bij de laatste overwinning nog niet eens geboren bent.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje respect mag wel, je zit zelf wel elke keer mooi te roepen dat ajax vaak de CL gewonnen heeft, terwijl je bij de laatste overwinning nog niet eens geboren bent.
Hypocriet!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:38 schreef
[quote][b]Op vrijdag 6 december 2013 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was het maar iemand anders in zijn.plaats zo een rare autist met een fetish voor ijsberen.
Dr.Mikey het volgende:[/b]quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben toen uit het niets aangevallen he door smerige mannetjew als rabbit en Knut. Als haaien die bloedruiken zijn ze er toen opgedoken met het schuim op de bek om Mikey kapot te willen maken. En dan krijgen ze de publieke opinie mee dan is het einde zoek. Mikey virtueel vermoord nu denkt iedereen Mikey is teringdebiel.
Het was me het avondje weer. Vooral die laatste is echt goudquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar menwen die so ver gaan dat ze met kwijl in de bek achter de pc zitten om iemand kapot te maken hoe kan ik nou van zulke laage personen hebben kunnen verliezen. Soms vraag ik me het met weermoet af. Ook de waarom ik en waar heb ik het aan verdient vraag komt dan weer op. Wat heb ik gedaan dat zulke undermenschen mij zo kapot willen maken?. Dat ze ermee weg zijn gekomen gaat ook in tegen de wetten der karma en rechtvaardigheidt. Ik was vroeger fan van Disney daar zegevierde uiteindelijk altijd het goeie. In de echte wereld duidelijk niet. Al hoop ik nog op Karma al is het tervergeeft zelfs al zou knut morgen onder een auto komen terzamen met kut konijn dan zouden hier eerder rip topics geopend worden dan de hoon die ze verdienen.
dan plak je hem maarquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou en. Mijn band is lek. Veel erger.
Ik moet 10 minuten fietsen denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef Karina het volgende:
De winkels zijn hier zo dichtbij dat het meer tijd zou kosten om de fiets te pakken en van het slot (sloten eerder dan denk ik) te halen dan naar de AH te lopen.
Jij kan dat zelf niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat doen anderen maar voor mij. Die zijn daar toch voor?
Ja dan is het handiger met de fiets iddquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet 10 minuten fietsen denk ik
Lopen is 30 minuten ofzoEn een grote fietsbrug over
Zitten je broertjes ook op fok?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:33 schreef GGMM het volgende:
Ik leen die van m'n broertjes gewoon als het nodig is.
Ik fiets altijd een half uur naar mijn werk, want gezond enzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet zonder mijn fiets eigenlijk
Nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zitten je broertjes ook op fok?
quote:
Oh, jammer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:44 schreef GGMM het volgende:
Ja, één heeft een stuk of 5 posts trouwens.
Duidelijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Heb er alleen geen zin in.
Wie is Kolder?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:10 schreef Mansjester het volgende:
Kolder rijdt elke dag dat hij moet trainen 3,5 uur met zijn auto van en naar huis.
Einde bericht
De voetballer met die hechtingen van Go Ahead die langs de muur tegen jullie schoot in de slotfase van de wedstrijdquote:
Ah. Van Go Ahead weet ik niks dan dat er een mislukte neus speelt en Falkenburg. Leuk spelertje vind ik dat. Falkenburg dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De voetballer met die hechtingen van Go Ahead die langs de muur tegen jullie schoot in de slotfase van de wedstrijd
gokjequote:Op vrijdag 6 december 2013 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap m ff niet, denk ik.
Maar nee, lekker rond de kaap kont gesnuggeld.
Door dat fijne topicquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap m ff niet, denk ik.
Maar nee, lekker rond de kaap kont gesnuggeld.
Hoe laat was dat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Ik weet voor altijd wat ik aan het doen was toen Mandela overleed. Dan weet je het wel.
De Hoofdredactiequote:Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden heeft er vanmorgen enige tijd een artikel op telegraaf.nl gestaan waarbij op onsmakelijke wijze een link werd gelegd tussen het overlijden van Nelson Mandela en het einde van het Sinterklaasfeest.
Dit had nooit mogen gebeuren. Onze excuses daarvoor.
Zodra de eindredactie in de gaten kreeg dat het artikel toch gepubliceerd was, is er ingegrepen. We hebben echter niet kunnen voorkomen dat het toch nog een klein half uur te lezen is geweest. Het betreft hier een flauwe grap, die nooit gepubliceerd had mogen worden. Het leert ons weer dat het nooit gepast is om tijdens ons journalistieke werk grappen te maken rondom treurige onderwerpen als het overlijden van mensen. Zelfs als het niet de bedoeling is dat deze worden gepubliceerd, is er een risico dat dit toch gebeurt. Daar is dit een voorbeeld van.
Het was dus een grap. Weinig humor daar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:10 schreef Tarado het volgende:
Wat een afgang
vr 06 dec 2013, 10:19| lees voor
EXCUSES
AMSTERDAM -
[..]
De Hoofdredactie
Prima spelertje voor go ahead jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk spelertje vind ik dat. Falkenburg dus.
Telegraafquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:10 schreef Tarado het volgende:
Wat een afgang
vr 06 dec 2013, 10:19| lees voor
EXCUSES
AMSTERDAM -
[..]
De Hoofdredactie
Kan nog wel een stapje omhoog hoor. Utrecht oid.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Prima spelertje voor go ahead ja
hadden ze in 40-45 ook nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was dus een grap. Weinig humor daar.
Ja zoiets. Hoger niet. Bij NEC en AZ had ie ook geen basisplaatsquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan nog wel een stapje omhoog hoor. Utrecht oid.
Het zou me niks verbazen als dit na alle ophef rond zwarte piet en gordon ook in het buitenland wel weer wat aandacht zal krijgenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:19 schreef DonRaja het volgende:
AD plaatst het natuurlijk prominent op de site.
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)ericht-Mandela.dhtml
doet in treurigheid niet veel onderquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:19 schreef DonRaja het volgende:
AD plaatst het natuurlijk prominent op de site.
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)ericht-Mandela.dhtml
Onze reputatie gaat eraanquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dit na alle ophef rond zwarte piet en gordon ook in het buitenland wel weer wat aandacht zal krijgen![]()
Gister toch al de voorzitter van Groen Links die een Zwarte Piet/Mandela grap getweet had? Of was dat een nepaccount?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dit na alle ophef rond zwarte piet en gordon ook in het buitenland wel weer wat aandacht zal krijgen![]()
Ik kan die tweets niet meer embedden hier.quote:Zeg! Interesseert het iemand nu nog of de loting voor #wk2014 morgen eerlijk verloopt? Na de dood van de hoofdpiet. #dtv
Nee, was echtquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gister toch al de voorzitter van Groen Links die een Zwarte Piet/Mandela grap getweet had? Of was dat een nepaccount?
Wat een baas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Groenlinksbestuurder Amsterdam West
[..]
Ik kan die tweets niet meer embedden hier.
Minder zetels gaat bij hun toch niet meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai... pijnlijk, ben benieuwd hoe ze zich hier uit gaan kletsen...
AMSTERDAM -quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai... pijnlijk, ben benieuwd hoe ze zich hier uit gaan kletsen...
Wat heeft dit te maken met dat mens van Groenlinks?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
AMSTERDAM -
Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden heeft er vanmorgen enige tijd een artikel op telegraaf.nl gestaan waarbij op onsmakelijke wijze een link werd gelegd tussen het overlijden van Nelson Mandela en het einde van het Sinterklaasfeest.
Zodra de eindredactie in de gaten kreeg dat het artikel toch gepubliceerd was, is er ingegrepen. We hebben echter niet kunnen voorkomen dat het toch nog een klein half uur te lezen is geweest. Het betreft hier een flauwe grap, die nooit gepubliceerd had mogen worden. Het leert ons weer dat het nooit gepast is om tijdens ons journalistieke werk grappen te maken rondom treurige onderwerpen als het overlijden van mensen. Zelfs als het niet de bedoeling is dat deze worden gepubliceerd, is er een risico dat dit toch gebeurt. Daar is dit een voorbeeld van.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/22118397/__EXCUSES__.html
Oh ging dat over die betreffende tweet, dat had ik nog niet door.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
AMSTERDAM -
Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden heeft er vanmorgen enige tijd een artikel op telegraaf.nl gestaan waarbij op onsmakelijke wijze een link werd gelegd tussen het overlijden van Nelson Mandela en het einde van het Sinterklaasfeest.
Let eens op man.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
AMSTERDAM -
twitter:itisi1958 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 10:32:08Vergelijking was en is ongepast. Tweet bedoeld om voorrang verslag van wéér een proefloting te kritiseren. Excuses aan wie ik gekwetst heb. reageer retweet
Wat een totaaldebiel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:34 schreef Grifte het volgende:
twitter:itisi1958 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 10:32:08Vergelijking was en is ongepast. Tweet bedoeld om voorrang verslag van wéér een proefloting te kritiseren. Excuses aan wie ik gekwetst heb. reageer retweet
mensenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:34 schreef Grifte het volgende:
Ik heel even, toen ik de auto uitstapte werd ik door een rondvliegende pion geraakt. Daarna werd het opeens windstilquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb dus helemaal geen neuk gemerkt van die hele storm...
Mijn vrouw belde op toen ik nog in Brussel zat, dat het thuis flink aan het stormen was. In Brussel niks gemerkt, hele weg terug niet en thus aangekomen bewoog er nog geen blad aan een boom. Ik voel me belazerd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heel even, toen ik de auto uitstapte werd ik door een rondvliegende pion geraakt. Daarna werd het opeens windstilEcht vaag
Stormt het in suriname ook wel eens?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw belde op toen ik nog in Brussel zat, dat het thuis flink aan het stormen was. In Brussel niks gemerkt, hele weg terug niet en thus aangekomen bewoog er nog geen blad aan een boom. Ik voel me belazerd.
Hij heeft mij gekwetst. Ik eis ontslag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:34 schreef Grifte het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lees even terug, maar ik vind dit allemaal erg apart.
quote:Maar menwen die so ver gaan dat ze met kwijl in de bek achter de pc zitten om iemand kapot te maken hoe kan ik nou van zulke laage personen hebben kunnen verliezen. Soms vraag ik me het met weermoet af. Ook de waarom ik en waar heb ik het aan verdient vraag komt dan weer op. Wat heb ik gedaan dat zulke undermenschen mij zo kapot willen maken?. Dat ze ermee weg zijn gekomen gaat ook in tegen de wetten der karma en rechtvaardigheidt. Ik was vroeger fan van Disney daar zegevierde uiteindelijk altijd het goeie. In de echte wereld duidelijk niet. Al hoop ik nog op Karma al is het tervergeeft zelfs al zou knut morgen onder een auto komen terzamen met kut konijn dan zouden hier eerder rip topics geopend worden dan de hoon die ze verdienen.
Minimaal, openbare steniging zou niet gek zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft mij gekwetst. Ik eis ontslag.
twitter:RvN1776 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 10:33:10My dream was to play the World Cup in South Africa with these and meet him.. It wasn't meant to be. #Madiba. http://t.co/C3ysZRf89J reageer retweet
Yep.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stormt het in suriname ook wel eens?
En aardbevingen? Klopt het dat Suriname geen goed strand heeft omdat er een soort moeras voor de kust ligt?quote:
rivierdelta, modder, wel goeie garnalen hierdoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En aardbevingen? Klopt het dat Suriname geen goed strand heeft omdat er een soort moeras voor de kust ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |