rip mandelaquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:00 schreef Pascalus het volgende:
De TT niet opdragen aan Mandela![]()
vieze kkracist Insomnia_
Je post het een beetje zonder interpunctie, maar insinueer je hier dat je knut een tuin op z'n buik toewenst?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was het maar iemand anders in zijn.plaats zo een rare autist met een fetish voor ijsberen.
Nee dat is je eigen interpetatie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je post het een beetje zonder interpunctie, maar insinueer je hier dat je knut een tuin op z'n buik toewenst?
It was all cool tot er mensen leugens gingen verspreiden.quote:
Je blijft een bijzonder mens.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
It was all cool tot er mensen leugens gingen verspreiden.
He's specialquote:
Uh, oké.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst dat filmpje van Stylo waar ze tot den treurnis grappig over bleven doen dat ik dat gemaakt had. Vervolgens een newbie kut user die maar bleef roepen dat ik hem had bedreigd. Ik ben hier binnen vbl weggejaagd door middel van laster. Want op een normale manier lukte ze het niet.
Stomme internethelden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst dat filmpje van Stylo waar ze tot den treurnis grappig over bleven doen dat ik dat gemaakt had. Vervolgens een newbie kut user die maar bleef roepen dat ik hem had bedreigd. Ik ben hier binnen vbl weggejaagd door middel van laster. Want op een normale manier lukte ze het niet.
Ik kon er iets aandoen< ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:25 schreef Tjacka het volgende:
Zelf denk ik dat je het zelf allemaal moeilijk voor jezelf maakt. Maar dat terzijde.
Haha homo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:48 schreef Tjacka het volgende:
Hohoho ik zou een filmpje van jou maken drizzt.
Er waren weer wat studenten die het nodig vonden een halve minuut aan de bel te hangenquote:
ik was het.quote:
Waarheid, je film over Strootmanquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daar waar ik als filosoof juist boven dat soort volk sta.
16:30 schijnt het te beginnen. Maar je weet dat eerst nog een hele act plaatsvindt voor de show echt begint.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen Stijn.![]()
Hoelaat is loting?
Mooi zo, ik ben om 16:30 klaar met werken en heb dus nog even de tijd om naar huis te rijden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16:30 schijnt het te beginnen. Maar je weet dat eerst nog een hele act plaatsvindt voor de show echt begint.
Radio 1 zal het ook wel verslaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo, ik ben om 16:30 klaar met werken en heb dus nog even de tijd om naar huis te rijden.
Uitzending van NED1 duurt van 16:30 tot 19:00, zou wel haast maken iig. Dat je het zeker weet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo, ik ben om 16:30 klaar met werken en heb dus nog even de tijd om naar huis te rijden.
Belachelijk dat mensen niet eerder vrij krijgen hiervoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitzending van NED1 duurt van 16:30 tot 19:00, zou wel haast maken iig. Dat je het zeker weet.
Ik voel me eerder geneigd om te zeggen dat die act moet stoppen. Het is tegenwoordig bijzonder dat een kasplantje van 95 jaar overlijdt en we tien miljoen keer moeten vertellen hoe groot hij niet wel was, of je slingert er een leuke quote in.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik er wat over moet zeggen op twitter of Facebook
Oke.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel me eerder geneigd om te zeggen dat die act moet stoppen. Het is tegenwoordig bijzonder dat een kasplantje van 95 jaar overlijdt en we tien miljoen keer moeten vertellen hoe groot hij niet wel was, of je slingert er een leuke quote in.
Van Gullit kan ik het wel hebben, dat is dan ook de enigequote:Op vrijdag 6 december 2013 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel me eerder geneigd om te zeggen dat die act moet stoppen. Het is tegenwoordig bijzonder dat een kasplantje van 95 jaar overlijdt en we tien miljoen keer moeten vertellen hoe groot hij niet wel was, of je slingert er een leuke quote in.
Jij niet natuurlijk.quote:
Het was een bijzonder persoon, Stijn. Verdiep je er een beetje in.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gelukkig nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij niet natuurlijk.![]()
[..]
Het was een bijzonder persoon, Stijn. Verdiep je er een beetje in.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig niet
Al voelt het wel alsof ik doodga
Blokkade in me rug. Even de fysio bellen denk ik
Ow even gekraakt worden en het is weer over.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
OK, ik ga zelf 1 keer per maand naar de chiropractor om alles weer recht te zetten voor zover nodig, wel prettigquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow even gekraakt worden en het is weer over.
Ribje zit dwars
Stelt niks voor hoor
Jij hebt echt altijd wat, hčquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig niet
Al voelt het wel alsof ik doodga
Blokkade in me rug. Even de fysio bellen denk ik
Dat begrijp ik ook wel, maar ik vind het gewoon erg vermoeiend dat het vijfhonderdzesentachtigmiljoen keer moet worden herhaald. Op Facebook posten kinderen van mijn leeftijd mijn hele timeline vol met dingen over hem terwijl hij het grootste deel van het leven van hun allang niets meer deed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was een bijzonder persoon, Stijn. Verdiep je er een beetje in.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik ga zelf 1 keer per maand naar de chiropractor om alles weer recht te zetten voor zover nodig, wel prettig
Ik vind het ook vermoeiend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, maar ik vind het gewoon erg vermoeiend dat het vijfhonderdzesentachtigmiljoen keer moet worden herhaald. Op Facebook posten kinderen van mijn leeftijd mijn hele timeline vol met dingen over hem terwijl hij het grootste deel van het leven van hun allang niets meer deed.
Heel vaak mag je dit zeggen Stijn, maar voor Mandela mag je wel wat respect hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, imbeciel. Alleen wordt het zo opgeblazen allemaal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Heel vaak mag je dit zeggen Stijn, maar voor Mandela mag je wel wat respect hebben.
Je moet weer even uiten dat je vrij bent...quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
Kwart voor 8 wakker zijn op je vrije dag is zo irritant
ik ben elke vrijdag vrij ja. Dat weten jullie onderhand toch welquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet weer even uiten dat je vrij bent...
Nee, dat wordt het dus niet. Met je hoofd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, imbeciel. Alleen wordt het zo opgeblazen allemaal.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, dat wordt het dus niet. Met je hoofd.
Je gedraagt je als een volslagen idioot.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Weten we al allemaal dat Mandela dood is jong0ns??????????
Iedereen gebruikt de dood van Mandela om goedkoop te scoren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een volslagen idioot.
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt de dood van Mandela om goedkoop te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |