Jij kan dat zelf niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat doen anderen maar voor mij. Die zijn daar toch voor?
Ja dan is het handiger met de fiets iddquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet 10 minuten fietsen denk ik
Lopen is 30 minuten ofzoEn een grote fietsbrug over
Zitten je broertjes ook op fok?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:33 schreef GGMM het volgende:
Ik leen die van m'n broertjes gewoon als het nodig is.
Ik fiets altijd een half uur naar mijn werk, want gezond enzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet zonder mijn fiets eigenlijk
Nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zitten je broertjes ook op fok?
quote:
Oh, jammer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:44 schreef GGMM het volgende:
Ja, één heeft een stuk of 5 posts trouwens.
Duidelijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Heb er alleen geen zin in.
Wie is Kolder?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:10 schreef Mansjester het volgende:
Kolder rijdt elke dag dat hij moet trainen 3,5 uur met zijn auto van en naar huis.
Einde bericht
De voetballer met die hechtingen van Go Ahead die langs de muur tegen jullie schoot in de slotfase van de wedstrijdquote:
Ah. Van Go Ahead weet ik niks dan dat er een mislukte neus speelt en Falkenburg. Leuk spelertje vind ik dat. Falkenburg dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De voetballer met die hechtingen van Go Ahead die langs de muur tegen jullie schoot in de slotfase van de wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |