Owquote:Op donderdag 5 december 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh.. ik luister hem nu op youtube. Doet geen eens een belletje rinkelen
Prostaat kanker, niet uitgezaaid, lekkende/kapotte urineleider, nestromie, dichtgegroeid/verlittekende urineleider, prostaat verwijderingsoperatie op de planningquote:
Een guilty pleasure? Pfff...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Welke band is jullie guilty pleasure?
Boney Mquote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Een guilty pleasure? Pfff...
Ik word altijd vrolijk van dit nummer.
En kan helemaal los gaan op deze
Pfff mooi kut, maar zoals je zegt niet uitzonderlijk onder oudere mannen en gelukkig wel te behandelenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prostaat kanker, niet uitgezaaid, lekkende/kapotte urineleider, nestromie, dichtgegroeid/verlittekende urineleider, prostaat verwijderingsoperatie op de planning
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Welke band is jullie guilty pleasure?
Stoma maar dan voor je nier.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff mooi kut, maar zoals je zegt niet uitzonderlijk onder oudere mannen en gelukkig wel te behandelen
Alleen, wat is een nestromie?
Dat is geen guilty pleasure, dat is prima muziekquote:
Mwuah het heeft zo'n tokkie karakter.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is geen guilty pleasure, dat is prima muziek
Bij ons is het echt een keiharde traditie, al 30 jaar ALTIJD als laatste nummer de Piano man.\quote:
Ach tieten heb ik ookquote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel vrouwelijke hormonen slikken wat ook bijwerkingen geeft.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mwuah het heeft zo'n tokkie karakter.
Henk Westbroek niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij begrijpen jullie (behalve Karina) niet echt wat guilty pleasure is want 9/10 dingen die jullie posten zijn niet fout
mwah Boney M is toch ook wel guilty pleasure vind ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij begrijpen jullie (behalve Karina) niet echt wat guilty pleasure is want 9/10 dingen die jullie posten zijn niet fout
Nee, staat zelfs hoog in de Top2000 dat is gewoon een leuk nummer.quote:
Eerste album of niet, Slipknot is foutquote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dat nummer luister ik vaak, ik zie het ook niet als guilty pleasure. Als je iets vna christina aguilera als man draait dat is guilty pleasurequote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
mwah Boney M is toch ook wel guilty pleasure vind ik.
Jij bedoeld dit soort shit?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat nummer luister ik vaak, ik zie het ook niet als guilty pleasure. Als je iets vna christina aguilera als man draait dat is guilty pleasure
Ik heb zelfs een hele CD van Boney Mquote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat nummer luister ik vaak, ik zie het ook niet als guilty pleasure. Als je iets vna christina aguilera als man draait dat is guilty pleasure
Ik hoop dat 't tegen die tijd te genezen is.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 op de 3 boven de 60 krijgen kanker, the odds are not in your favor helaas.
bedoeltquote:
Die postte ik dus ookquote:
Ook dit is prima muziek, draai ik regelmatig..quote:
Was gister nog op tv, kan blijkbaar.. opgelost worden, als het geld er voor is.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't tegen die tijd te genezen is.
Dat nummer isquote:
Haha. Typisch.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Hier gaan ik en mijn matties altijd op los:
Dit is toch gewoon goed, niks guilty wmb.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef JanCees het volgende:
Nelson Mandela overleden.
RIP aan de nabestaanden
RIP aan de nabestaanden
tik em aanquote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon goed, niks guilty wmb.
Oh boy, weer heel facebook vol met plaatjesquote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef JanCees het volgende:
RIP aan de nabestaanden
We moeten een kring maken en elkaars hand vasthoudenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef JanCees het volgende:
RIP aan de nabestaanden
Kan iedereen weer net doen alsof ze Nelson Mandela zo belangrijk vonden.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh boy, weer heel facebook vol met plaatjes
Dit idd. Van alle mensen die hem alleen bij naam kennenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is het al bevestigd of weer een gerucht?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef JanCees het volgende:
RIP aan de nabestaanden
Oh god.... ik zet de tv de komende dagen niet aan.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is niet meer![]()
Wat een held
Moet je er een betoog opzetten over dat Mandela een terrorist was tegen de blanke man.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je er een betoog opzetten over dat Mandela een terrorist was tegen de blanke man.
Kijken hoeveel woede je op je krijgt.
http://nos.nl/artikel/583118-nelson-mandela-95-overleden.htmlquote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het al bevestigd of weer een gerucht?
Shit happensquote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef JanCees het volgende:
RIP aan de nabestaanden
Mijn opa is 93. Zo fit als een hoentje. Zit in een bejaardentehuis, vanwege zijn vrouw, maar is constant aan het kankeren over die ouwe lijken die er wonen.quote:
Hossel maar een lekkere neukslet.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef Saind het volgende:
Godverdomme, postbode kwam pakketje afleveren met paar honderd euro waard aan whisky, durfde m'n huisgenote de deur niet open te doen omdat we in een te slechte wijk wonen
Ga ik zeker doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Hossel maar een lekkere neukslet.
Ik zou de dood van Mandela hiervoor misbruiken. Gaat je lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat topic jaquote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
We moeten een kring maken en elkaars hand vasthouden
Is die rel nog ergens terug te lezen?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem die heb aangenaaid. Hij vertelde gisteren dat er zonder hem geen VBL was geweest. Waarop ik zei dat hij dan direct verantwoordelijk gehouden kon worden voor de VBL rel een paar jaar geleden. Daar waar dat andere forum uit voort is gekomen. Daarna heb ik hem niet meer gezien.
Kapoquote:Op donderdag 5 december 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is goed afgelopen met dat kind, vast door de bijdrage van kapiteintje
RIP aan de nabestaanden
Ja ik ook hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef Elan het volgende:
Die chick naast Gordon zit te huilen Karina
Maar goed dat ik geen FB heb, ik zou die mensen stuk voor stuk ontvrienden.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat m'n facebook nog niet overspoeld is met RIP-berichten is een wonder
Precies, prima leeftijd ik ben blij als ik de helft haalquote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor![]()
Overdreven gedoe. Sjezus die man is 95 geworden.
ik vind een kwart ook zatquote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, prima leeftijd ik ben blij als ik de helft haal
Het zijn ook altijkd dezelfde figuren. Heb ook een sloot chicks ontvriend toen ze met die belachelijke "ik ga voor X weken naar land Y"-statussen aan kwamen zetten voor borstkankerquote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen FB heb, ik zou die mensen stuk voor stuk ontvrienden.
Als het nou nog je opa is of zo... OK maar je kent die man niet eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, prima leeftijd ik ben blij als ik de helft haal
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat m'n facebook nog niet overspoeld is met RIP-berichten is een wonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |