Haha, dat nummer van Tavares is wel enorm fout hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Lijstje, genrelijst dus ik heb alleen disco uitgekozen (of wat er dicht bij in de buurt komt):
[ afbeelding ]
Had er nog wel 100 op kunnen zetten denk i.
Dit zijn ongeveer allemaal de laatste platen die ik zou uitkiezenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Lijstje, genrelijst dus ik heb alleen disco uitgekozen (of wat er dicht bij in de buurt komt):
[ afbeelding ]
Had er nog wel 100 op kunnen zetten denk i.
Ah gelukkig jullie zullen wel opgelucht zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja![]()
Ga er vanuit dat het in de relatief korte tijd niet uitgezaaid is, de medicatie remt het ook af dus.. als alles goed gaat straks weer helemaal clean, daarna nog wel een flinke operatie voor die urineleiding maargoed so be it.
Fout is tofquote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, dat nummer van Tavares is wel enorm fout hoor.
Nee, ze vinden het eigenlijk heel jammer dat het goed gaat.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah gelukkig jullie zullen wel opgelucht zijn.
Iets voor jou.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20121202_032
GeilOf is dit de Belgische variant op Speld.nl?
Ach man. Wat moet je dan zeggen, ik ben daar niet zo goed in joh.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ze vinden het eigenlijk heel jammer dat het goed gaat.
Sowieso, al zou ik niet direct kiezen voor een vrouwquote:
Ik loop je toch alleen maar te stangen joh.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man. Wat moet je dan zeggen, ik ben daar niet zo goed in joh.
Ja en nee. Echt opgelucht ben je pas als het allemaal voorbij is, maarja vraag me af hoe ze straks kunnen vaststellen datje clean bent.. misschien door de Ph waardes te testen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah gelukkig jullie zullen wel opgelucht zijn.
sam goorisquote:
Weet ik wel. Ik heb zelf ook meegemaakt met mijn vader, helaas met mindere afloop.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik loop je toch alleen maar te stangen joh.We zijn allemaal blij dat het goed gaat met Geo z'n vader.
Dat hoop ik nooit mee te maken. Mijn opa had het volgens mij ook, maar dat hebben ze direct heel effectief aangepakt. Nooit meer wat over gehoord toen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik wel. Ik heb zelf ook meegemaakt met mijn vader, helaas met mindere afloop.
Poeh geen idee hoe ze dat doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee. Echt opgelucht ben je pas als het allemaal voorbij is, maarja vraag me af hoe ze straks kunnen vaststellen datje clean bent.. misschien door de Ph waardes te testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |