Hopelijk komt het goed Insoquote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Naar omstandigheden oké.Is weer thuis en herstellende, wat nog wel erg lang kan gaan duren.
Alleen ze weten nog steeds niet wat het is geweest, dus nog wel veel onderzoek. En die onzekerheid is wel kut
Relatief gezien goed, wel veel klachten omdat hij nog niet helemaal fit is. Maar de 16e gaat hij weer onder het mes, dan gaat de prostaat eruitquote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is 't met jouw pa eigenlijk Geo?
Ah oke. Goedeliekens komt ook hoorde ikquote:
Sorry ik heb het gemist man. Wat is er?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Naar omstandigheden oké.Is weer thuis en herstellende, wat nog wel erg lang kan gaan duren.
Alleen ze weten nog steeds niet wat het is geweest, dus nog wel veel onderzoek. En die onzekerheid is wel kut
Zelfde stof als huid dus net zo raarquote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Vinden jullie nagels ook zo raar. Dat er aan het uiteinde van je lichaam dode cellen in de vorm van nagels uitkomen?Best apart als je erover nadenkt.
Jaquote:
Ik vind dat kuiltje boven tussen me mond en neus vreemder eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Vinden jullie nagels ook zo raar. Dat er aan het uiteinde van je lichaam dode cellen in de vorm van nagels uitkomen?Best apart als je erover nadenkt.
Naast familielid van me die een tijdje terug flinke tijd op de IC heeft gelegen met allemaal ernstige klachten.quote:
Nu zet je me aan het denken.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het hele lichaam raar.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Klopt. Het menselijk lichaam is toch wonderlijk. De hele wereld is wonderlijk, alleen ben je er zo aan gewend dat het je niet meer opvalt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfde stof als huid dus net zo raar
mijnquote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind dat kuiltje boven tussen me mond en neus vreemder eigenlijk
Het universum is nog wonderlijker.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Het menselijk lichaam is toch wonderlijk. De hele wereld is wonderlijk, alleen ben je er zo aan gewend dat het je niet meer opvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |