Hoeist nu met je naaste?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)utm_campaign=seeding
Uh, oke.
Ik heb mijn signature maar even aangepast. Nu weten jullie zeker dat ik geen kloon benquote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Al is ie wel een kloon, so what, is niet verboden he?
Snel weg van je toetsenbord voor het te gek wordt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben nu in een ijltempo Grolschjes aan 't wegtikken. Moet om 11 uur weg.
Dat je dat naar binnen krijgt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
Laten we met meerderen een verbond sluiten. Je bent iig niet de enige.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Zolang Nederland er in de 1ste ronde maar uit ligt.
ctrl+scrollen naar beneden.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik wilde mijn lijstje ook even posten, maar op mijn laptop krijg ik die screenshot niet zo goed. Morgen maar even op mijn pc, dan past alles erop.
Krijg er altijd kokhals neigingen van. Weet niet hoe dat komt...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik tegenwoordig prima te drinken. Wat vind je er vies aan?
Naar omstandigheden oké.quote:
Hmmquote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Naar omstandigheden oké.Is weer thuis en herstellende, wat nog wel erg lang kan gaan duren.
Alleen ze weten nog steeds niet wat het is geweest, dus nog wel veel onderzoek. En die onzekerheid is wel kut
Ik ben al gestopt met drinken, ging flink te hardquote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
En dit dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef Happel het volgende:
Dit soort bazennummers staan niet eens in de Top 2000. Niet serieus te nemen dus.
Misschien drink je te snel.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijg er altijd kokhals neigingen van. Weet niet hoe dat komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |