Gelukkig.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was even douchen, wees gerust.
Daarom. Vrij standaard lijstje ook. Plus John Denver.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zo vaak Volbeat erin hebt staan ben je niet goed wijs.
Dat is dom.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf, kerel ging duiken in het zwembad, niet plat genoeg (ondiepe dus) brak een nekwervel en heeft nu een dwarslaisie
(dat tokkie + handicappie programma)
Pep of sos.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben moe. En ik moet nog gaan zuipen.
Sowieso kan ik mensen die er geen CCR in hebben staan niet serieus nemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom. Vrij standaard lijstje ook. Plus John Denver.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso kan ik mensen die er geen CCR in hebben staan niet serieus nemen.
Waarom zou ik een betoog schrijven voor FOK!?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen uitgebreid betoog van je ontvangen via dm
Je antwoord waarom ik een kloon zou zijn is wel erg karig. Het is mij namelijk niet echt duidelijk waarom jullie allemaal denken dat ik een kloon benquote:Op donderdag 5 december 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een betoog schrijven voor FOK!?
vastquote:Op donderdag 5 december 2013 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi man, zou onze limburgse vriend ook willen>?
Geef gewoon antwoord, je draait er omheen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je antwoord waarom ik een kloon zou zijn is wel erg karig. Het is mij namelijk niet echt duidelijk waarom jullie allemaal denken dat ik een kloon ben
Ik ben geen kloon.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord, je draait er omheen.
Al is ie wel een kloon, so what, is niet verboden he?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord, je draait er omheen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef Happel het volgende:
Ik eet een boterham met pindakaas. Gewoon omdat het kan.
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus wil je net zo dik als xcachet worden?
Henk Westbroek?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje, kan jij bepaalde Nederlandse muziek waarderen? Ik ben het sinds kort ook gaan waarderen bij bepaalde artiesten.
Niet zo generaliseren, ik pest Happel nooit. Ik pest niemand.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat we moeten stoppen met het pesten van Happel. De sociale cohesie lijdt hieronder.
wAarschijnlijk the partysquad gezien hij oko van reggaeton zooi houdtquote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje, kan jij bepaalde Nederlandse muziek waarderen? Ik ben het sinds kort ook gaan waarderen bij bepaalde artiesten.
Je bedoelt Nederlandstalig? Ik vind de teksten van van Dik Hout etc. wel mooi vaak. Maar 't is niet echt m'n genre nee.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Op zich vond ik het ook niets, maar doordat ik tips van anderen heb opgemerkt voel me ik een stuk opgewekter.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt Nederlandstalig? Ik vind de teksten van van Dik Hout etc. wel mooi vaak. Maar 't is niet echt m'n genre nee.
Er is niks mis met reggaeton als je los in de heupen bent.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
wAarschijnlijk the partysquad gezien hij oko van reggaeton zooi houdt
Wie pest mij dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat we moeten stoppen met het pesten van Happel. De sociale cohesie lijdt hieronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |