Bij mijn vader ging het eerst beter maar daarna weer een terugslag. Maar goed dat is niet zo leuk om te lezen voor Geo.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hoop ik nooit mee te maken. Mijn opa had het volgens mij ook, maar dat hebben ze direct heel effectief aangepakt. Nooit meer wat over gehoord toen.
'Guilty pleasure'quote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Welke band is jullie guilty pleasure?
Dat begripquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Emobands die ik luisterde toen ik 12-13 wasquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Henkiequote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Jij bent al 40-45 jaar dus?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Lijstje, genrelijst dus ik heb alleen disco uitgekozen (of wat er dicht bij in de buurt komt):
[ afbeelding ]
Had er nog wel 100 op kunnen zetten denk i.
Die heb ik niet. Ik waardeer het juist om slechte muziek welke ik waardeer bij andere mensen op te dringen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ken er geen een.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. Maar ik gok dat jullie de meeste nummers ook wel kennen, op een paar na misschien.
Serieus. Night Fever ken je toch wel, uit de film. Die film wordt elk jaar wel een keertje herhaald.quote:
Ik heb geen hekel aan de NOS. Ik vind wel dat ze hun aandacht eens moeten besteden aan daadwerkelijk nieuws brengen en niet van dat soort zinloze items over wat wind dat over het land komt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Happel, uit de 'oude doos' met zijn hekel aan de NOS
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/10/werken-bij-de-nos-5/
Ik heb onder m'n trui een shirt van Sublime aan nu, dat is echt de shitquote:
Doet me weinig hoor Karina, de ene patient is de ander nietquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mijn vader ging het eerst beter maar daarna weer een terugslag. Maar goed dat is niet zo leuk om te lezen voor Geo.
Euh.. ik luister hem nu op youtube. Doet geen eens een belletje rinkelenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus. Night Fever ken je toch wel, uit de film. Die film wordt elk jaar wel een keertje herhaald.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, al zou ik niet direct kiezen voor een vrouw![]()
Kan ik eindelijk het kartonnen bord met jouw hoofd wegdoen met dat gat en een beker met sponsen erachter.
Wat is er nu precies aan de hand?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet me weinig hoor Karina, de ene patient is de ander nietsowieso weet ik niet of de situatie vergelijkbaar is.
2 op de 3 boven de 60 krijgen kanker, the odds are not in your favor helaas.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hoop ik nooit mee te maken. Mijn opa had het volgens mij ook, maar dat hebben ze direct heel effectief aangepakt. Nooit meer wat over gehoord toen.
OK dat is ook wel zo, dat laatste. Was ook iets heel anders inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet me weinig hoor Karina, de ene patient is de ander nietsowieso weet ik niet of de situatie vergelijkbaar is.
Dat zijn geen mooie statistieken.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 op de 3 boven de 60 krijgen kanker, the odds are not in your favor helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |