Hossel maar een lekkere neukslet.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef Saind het volgende:
Godverdomme, postbode kwam pakketje afleveren met paar honderd euro waard aan whisky, durfde m'n huisgenote de deur niet open te doen omdat we in een te slechte wijk wonen
Ga ik zeker doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Hossel maar een lekkere neukslet.
Ik zou de dood van Mandela hiervoor misbruiken. Gaat je lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat topic jaquote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
We moeten een kring maken en elkaars hand vasthouden
Is die rel nog ergens terug te lezen?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem die heb aangenaaid. Hij vertelde gisteren dat er zonder hem geen VBL was geweest. Waarop ik zei dat hij dan direct verantwoordelijk gehouden kon worden voor de VBL rel een paar jaar geleden. Daar waar dat andere forum uit voort is gekomen. Daarna heb ik hem niet meer gezien.
Kapoquote:Op donderdag 5 december 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is goed afgelopen met dat kind, vast door de bijdrage van kapiteintje
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef JanCees het volgende:
Nelson Mandela overleden.
RIP aan de nabestaanden
Ja ik ook hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef Elan het volgende:
Die chick naast Gordon zit te huilen Karina
Maar goed dat ik geen FB heb, ik zou die mensen stuk voor stuk ontvrienden.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat m'n facebook nog niet overspoeld is met RIP-berichten is een wonder
Precies, prima leeftijd ik ben blij als ik de helft haalquote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor![]()
Overdreven gedoe. Sjezus die man is 95 geworden.
ik vind een kwart ook zatquote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, prima leeftijd ik ben blij als ik de helft haal
Het zijn ook altijkd dezelfde figuren. Heb ook een sloot chicks ontvriend toen ze met die belachelijke "ik ga voor X weken naar land Y"-statussen aan kwamen zetten voor borstkankerquote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen FB heb, ik zou die mensen stuk voor stuk ontvrienden.
Als het nou nog je opa is of zo... OK maar je kent die man niet eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies, prima leeftijd ik ben blij als ik de helft haal
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat m'n facebook nog niet overspoeld is met RIP-berichten is een wonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |