Je moet tevreden zijn met kleine succesjes. Wees eerst blij dat ze hoi terug zei, of iets terug zei of wat vroeg aan je. Zo ga je steeds verder.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik ook meestal, maar dan wel pas nadat ik de vrouw aangesproken heb. Ik snap dat je in theorie de negatieve gedachte 'ze heeft geen interesse' moet onderdrukken, maar hoe doe je dat in praktijk als je jezelf dat jarenlang voorgehouden heb en het een soort tweede natuur geworden is om jezelf op een dergelijke manier tegen afwijzing af te schermen?
Oh dat is het niet eens, meer dat ik mezelf een beetje wegcijfer als persoon... Dat ze mijn aandacht wel leuk vinden maar dat dat niet zozeer door mij als individu komt maar gewoon door de aandacht die ik ze geef.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik ook meestal, maar dan wel pas nadat ik de vrouw aangesproken heb. Ik snap dat je in theorie de negatieve gedachte 'ze heeft geen interesse' moet onderdrukken, maar hoe doe je dat in praktijk als je jezelf dat jarenlang voorgehouden heb en het een soort tweede natuur geworden is om jezelf op een dergelijke manier tegen afwijzing af te schermen?
On to the next one? Maar waarom blijft ze dan lachen en knipogen etc?quote:@complicate; En dus NEXT!
Te laat?.. je bent pas 21.. maar opzicht kan ik je wel begrijpen, ik ben een paar dagen geleden 23 geworden en voel ook alsof het al een verloren zaak is.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon een smerige topickaap
[..]
Oh dat is het niet eens, meer dat ik mezelf een beetje wegcijfer als persoon... Dat ze mijn aandacht wel leuk vinden maar dat dat niet zozeer door mij als individu komt maar gewoon door de aandacht die ik ze geef.
Achjaaaaaaa mad mind, in principe heb ik die meisjes die ik aansprak ook nooit echt als invididueel bijzonder gezien, puur omdat het altijd van die one nighters zijn geweest.
Blijkbaar gewoon geen zin meer in one nightersBeetje jammer dat ik daar dan ''te laat'' achtergekomen ben.
Nee, te laat in de zin van dat ik er nu onbewust negatieve asociaties bij heb en niet toendertijd gewoon eens ben gaan daten ofzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Te laat?.. je bent pas 21.. maar opzicht kan ik je wel begrijpen, ik ben een paar dagen geleden 23 geworden en voel ook alsof het al een verloren zaak is.
Oh op die manier. Je kan altijd alles nog herstellen, het zal alleen nu wat tijd kosten.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, te laat in de zin van dat ik er nu onbewust negatieve asociaties bij heb en niet toendertijd gewoon eens ben gaan daten ofzo.
Ook wel een killer dat die vrouwen dat nooit eens voor mij gevraagd hebben.
Stop met het zoeken van signalenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
On to the next one? Maar waarom blijft ze dan lachen en knipogen etc?
Hij zoekt niet eens wat.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Stop met het zoeken van signalen
Het is ook een vaardigheid dat je kunt leren om ze vaker te zien.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon een smerige topickaap
[..]
Oh dat is het niet eens, meer dat ik mezelf een beetje wegcijfer als persoon... Dat ze mijn aandacht wel leuk vinden maar dat dat niet zozeer door mij als individu komt maar gewoon door de aandacht die ik ze geef.
Achjaaaaaaa mad mind, in principe heb ik die meisjes die ik aansprak ook nooit echt als invididueel bijzonder gezien, puur omdat het altijd van die one nighters zijn geweest.
Blijkbaar gewoon geen zin meer in one nightersBeetje jammer dat ik daar dan ''te laat'' achtergekomen ben.
Ja, ehh ergens, als je zelf initiatief daartoe neemt is de kans zowat 100% groter.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is ook een vaardigheid dat je kunt leren om ze vaker te zien.
Ik heb soms weleens dat een vrouw voor mij de afspraak regelt, puur omdat ik ervoor gezorgd heb dat ze de eerste avond het naar haar zin had. (genoeg hecht tijd gespendeerd)quote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, ehh ergens, als je zelf initiatief daartoe neemt is de kans zowat 100% groter.
Kom er nooit bij eigenlijk waarom vrouwen dan zo passief zijn in het spel.
Je merkt dan weer wel of ze het leuk vinden, dat dan weer wel, maar ik zit er niet om hen te vermaken gvd![]()
Hoe bedoel je? T negeren?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Stop met het zoeken van signalen
Ik heb geen idee hoe die avond van jou eruit heeft gezien, ergo ik kan geen fuck met je voorbeeld.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb soms weleens dat een vrouw voor mij de afspraak regelt, puur omdat ik ervoor gezorgd heb dat ze de eerste avond het naar haar zin had. (genoeg hecht tijd gespendeerd)
Elk moment dat je zeg maar wacht op een signaal, ben je toestemming vragend. Dat houdt in dat je onzeker bent, te weinig zelfvertrouwen enz, dus onaantrekkelijk voor haar.quote:
Wat zitten jullie beiden te zeveren. Ik ben 27 en kom er nu pas achter hoe sommige dingen gaan...quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Te laat?.. je bent pas 21.. maar opzicht kan ik je wel begrijpen, ik ben een paar dagen geleden 23 geworden en voel ook alsof het al een verloren zaak is.
Probeer gemiddeld eerst langere interacties te krijgen, dat is zeer belangrijk. Maakt me niet uit hoe je het doet, probeer van alles. (Door blijven praten, het gezelliger maken, enz enz)quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die avond van jou eruit heeft gezien, ergo ik kan geen fuck met je voorbeeld.
Je weet zelf ook wel dat praten soms erg lastig is in een club, hoewel je zo een paar een bij elkaar kunt staan, maargoed je geeft godverdomme geen antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Probeer gemiddeld eerst langere interacties te krijgen, dat is zeer belangrijk. Maakt me niet uit hoe je het doet, probeer van alles. (Door blijven praten, het gezelliger maken, enz enz)
En hoe pak ik dat aan? Stel; ik stop nu met het zoeken van signalen, wat is dan de volgende stap?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Elk moment dat je zeg maar wacht op een signaal, ben je toestemming vragend. Dat houdt in dat je onzeker bent, te weinig zelfvertrouwen enz, dus onaantrekkelijk voor haar.
Het is vooral het diepe in springen en pas jezelf aanpassen nadat je iets gedaan hebt wat eventueel net niet door de beugel kon. Vooral als je telkens net over de grens balanceert is het zeer aantrekkelijk, dat betekend dat je geheel jezelf bent.
Het is niet "1 ding", het is een verzameling van alles wat ik geleerd heb. Beetje wat Pope zei, af en toe dicht bij elkaar staan, mee dansen, haar verplaatsen naar plekken waar je kunt praten, door blijven gaan, haar ook laten praten en daadwerkelijk geinteresseerd zijn in haar etc. Deze dingen moet je aanvoelen door ervaring. Het is niet zo dat ik het aan de lopende band kan, ik hoop het wel dat ik er op een gegeven moment doorheen knal.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat praten soms erg lastig is in een club, hoewel je zo een paar een bij elkaar kunt staan, maargoed je geeft godverdomme geen antwoord op de vraag.![]()
Jezus gast, dit soort gedrag vind ik zo ontiegelijk slap.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet "1 ding", het is een verzameling van alles wat ik geleerd heb. Beetje wat Pope zei, af en toe dicht bij elkaar staan, mee dansen, haar verplaatsen naar plekken waar je kunt praten, door blijven gaan, haar ook laten praten en daadwerkelijk geinteresseerd zijn in haar etc. Deze dingen moet je aanvoelen door ervaring. Het is niet zo dat ik het aan de lopende band kan, ik hoop het wel dat ik er op een gegeven moment doorheen knal.
Altijd voor de "close gaan". Een regel voor jezelf opstellen, bijv "als ik 8 minuten met haar gepraat heb, MOET ik haar telefoon nummer vragen. Het maakt niet uit hoe awkward de situatie is". Zo lang ze voor je staat is het goed genoeg.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
En hoe pak ik dat aan? Stel; ik stop nu met het zoeken van signalen, wat is dan de volgende stap?
Het is niet 1 ding waar je je vinger op kunt leggen, het zijn honderdduizenden dingen die je aan begint te voelen. Bijvoorbeeld: Vanaf seconde 1 had ik fysiek contact met haar, deed mijn arm over haar schouder om haar mening te vragen over iets (het was iets spontaans wat er aan de hand was, en vond het leuk om haar bij te betrekken ).quote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus gast, dit soort gedrag vind ik zo ontiegelijk slap.
Beetje een voorbeeld geven, dan vraag ik jou om daar gedetailleerder op in te gaan dan kan je dat opeens niet.
Je hebt helemaal niks bijzonders gezegd hoor.
Nog steeds niks bijzonders gebeurt.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet 1 ding waar je je vinger op kunt leggen, het zijn honderdduizenden dingen die je aan begint te voelen. Bijvoorbeeld: Vanaf seconde 1 had ik fysiek contact met haar, deed mijn arm over haar schouder om haar mening te vragen over iets (het was iets spontaans wat er aan de hand was, en vond het leuk om haar bij te betrekken ).
Het bijzondere is hoe vloeiend zoiets gaat. Als je dat wekelijks/dagelijks doet, gaat het vloeiend en "werkt het". Anders werkt het niet. Vrouwen willen een natural. Alles wat je doet moet natuurlijk zijn. Niet natuurlijk aanvoelen, maar daadwerkelijk natuurlijk zijn. M.a.w. je moet je eerst omgeven met vrouwen om meer vrouwen te kunnen krijgen, ze voelen dat aan.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog steeds niks bijzonders gebeurt.
K probeer wel watquote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Altijd voor de "close gaan". Een regel voor jezelf opstellen, bijv "als ik 8 minuten met haar gepraat heb, MOET ik haar telefoon nummer vragen. Het maakt niet uit hoe awkward de situatie is". Zo lang ze voor je staat is het goed genoeg.
Het proces is belangrijker dan het resultaat. Elke keer dat je het gevraagd hebt moet je jezelf een schouderklopje geven, ongeacht of je het krijgt of niet. Op een gegeven moment krijg je het steeds vaker.quote:
Ik denk dat je het nu te technisch aan het uitleggen bentquote:Op donderdag 5 december 2013 20:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het proces is belangrijker dan het resultaat. Elke keer dat je het gevraagd hebt moet je jezelf een schouderklopje geven, ongeacht of je het krijgt of niet. Op een gegeven moment krijg je het steeds vaker.
Dit is compleet tegen mijn instelling die ik met alles gebruik. Ik wil pas een schouderklopje als iets op een goede manier voltooid is.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het proces is belangrijker dan het resultaat. Elke keer dat je het gevraagd hebt moet je jezelf een schouderklopje geven, ongeacht of je het krijgt of niet. Op een gegeven moment krijg je het steeds vaker.
Het zijn letterlijk een verzameling van duizenden dingen die ik zelfs niet eens allemaal kan aanwijzen en die automatisch gaan. Van lichaamshouding tot stemgebruik. (Wist je dat het overgrote deel je onbewust leert door je ervaring?).quote:Op donderdag 5 december 2013 20:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nu te technisch aan het uitleggen bent. wat Toppie vraagt is eigenlijk hoe het gedetailleerd ging :p.. daar ben ik ook benieuwd naar, ik wil namelijk ook altijd PRECIES weten hoe iets ging zodat ik richtlijnen heb. en ja ik weet dat elke interactie met een vrouw anders is maar alsnog
.
Ik snap je wel, maar heb jij niet het gevoel dat je toch de beste jaren hebt gemist?, die jaren waarin je juist hoort rond te kloten?.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Wat zitten jullie beiden te zeveren. Ik ben 27 en kom er nu pas achter hoe sommige dingen gaan...
Het moet op deze manier omdat er op het begin vooral heel veel willekeurig is. Je kunt aan haar reactie niet direct meten of je goed of slecht bezig bent. Je kunt aan de hand van je half jaar/jaarlijkste resultaten wat zeggen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:05 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dit is compleet tegen mijn instelling die ik met alles gebruik. Ik wil pas een schouderklopje als iets op een goede manier voltooid is.
Maar ik ga mijn best doen, op een goed resultaat.
Ik snap je wel man.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zijn letterlijk een verzameling van duizenden dingen die ik zelfs niet eens allemaal kan aanwijzen en die automatisch gaan. Van lichaamshouding tot stemgebruik. (Wist je dat het overgrote deel je onbewust leert door je ervaring?).
Laat ik bijvoorbeeld de manier noemen dat ik haar hand vast pak, dat was niet te hard en ook niet te zacht, perfect. Dat komt door mijn gevoel dat ik nog vrouwen achter de hand had. Dat is lastig te faken. Als ik mijn vinger op 1 ding zou moeten wijzen, is het mijn gevoel. Mijn kalme gevoel dat ik had omdat ik de laatste tijd ook veel vrouwen benader zonder te praten als oefening. Als je ineens mag praten is het alsof je geheime wapens hebt
Ik probeer geen 'pua' technieken te leren; kan heel makkelijk met vrouwen praten maar met deze lukt me dat gewoon weg niet. Heel vreemd. Ook omdat het compleet random is en ik niet bij haar in de klas, op de vereniging of iets dergelijks zit. Gewoon een grietje dat heel vaak langs komt lopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het moet op deze manier omdat er op het begin vooral heel veel willekeurig is. Je kunt aan haar reactie niet direct meten of je goed of slecht bezig bent. Je kunt aan de hand van je half jaar/jaarlijkste resultaten wat zeggen.
"To get that one girl, you must be able to get all girls". Als je je kansen met haar wilt opschroeven, zou je ook je kansen bij andere vrouwen moeten opschroeven. De wereld is de perfecte "sandbox" waar je gratis je onderbewustzijn kunt oefenen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:13 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik probeer geen 'pua' technieken te leren; kan heel makkelijk met vrouwen praten maar met deze lukt me dat gewoon weg niet. Heel vreemd. Ook omdat het compleet random is en ik niet bij haar in de klas, op de vereniging of iets dergelijks zit. Gewoon een grietje dat heel vaak langs komt lopen.
Ik wil haar, ik wil niet leren hoe ik iemand in de kroeg versier. Dat gaat me prima af. Het is niet om mezelf te verbeteren of veranderen ofzo.
Probeer doormiddel van gesprek gelijke interesse te vinden en dan een emotionele connectie op te bouwen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:13 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik probeer geen 'pua' technieken te leren; kan heel makkelijk met vrouwen praten maar met deze lukt me dat gewoon weg niet. Heel vreemd. Ook omdat het compleet random is en ik niet bij haar in de klas, op de vereniging of iets dergelijks zit. Gewoon een grietje dat heel vaak langs komt lopen.
Ik wil haar, ik wil niet leren hoe ik iemand in de kroeg versier. Dat gaat me prima af. Het is niet om mezelf te verbeteren of veranderen ofzo.
Jij betaald?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik snap je wel man.
Toen ik in Nederland was ik een beetje bezig met PUA, en echt op te letten op dingen die ik deed.. zoals bijvoorbeeld een meid bij haar middel pakken en ergens mee naar toe te nemen, te zacht en het komt over alsof je niet zeker weet wat je doet, te hard en ze vind je een creep.
Je hebt gelijk het is inderdaad zoveel mogelijk ervaring op doen.. dus bij deze.. wie wilt naar Miami komen om met mij te oefenen?
Win effe dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Wanneer ik de loterij win
Maar wat zal ik zeggen als ze langskomt in de snelle wandelgangen? Hoe knoop ik een gesprek aan in deze situatie?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Probeer doormiddel van gesprek gelijke interesse te vinden en dan een emotionele connectie op te bouwen.
Je leert het (helaas of nietquote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Maar wat zal ik zeggen als ze langskomt in de snelle wandelgangen? Hoe knoop ik een gesprek aan in deze situatie?
Dus ik moet oefenen of het eerst op anderen proberen?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je leert het (helaas of niet) alleen als je je vaker in soortgelijke situaties stort.
Ja, oefenen totdat je erbij neer valt en het een natuurlijke gewoonte is geworden. Helaas is er geen omweg. Je hersenen moeten weten dat jij het kan.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:21 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dus ik moet oefenen of het eerst op anderen proberen?
hahah daar kan ik je helaas niet echt bij helpenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Maar wat zal ik zeggen als ze langskomt in de snelle wandelgangen? Hoe knoop ik een gesprek aan in deze situatie?
Hmm ja ik heb denk al een ideetje. Het stomme is is dat je telkens scenarios zit uit te denken en er in het echt geen klote van terecht komt.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah daar kan ik je helaas niet echt bij helpen...
ik heb zelf namelijk problemen met het aanspreken van vrouwen die ik niet via iemand of iets ken.. maar als ik er eenmaal ken kan ik het meestal wel..
Wat ik wel eens doe in mijn gekke buien is: Naar een meid toe stappen en dan gewoon zelfverzekerd zeggen van "hey ik vind jou er leuk uitzien dus bij deze stel ik me voor" en dan zou je eventueel kunnen vragen wat ze voor opleiding doet of nog beter een statement maken bijvoorbeeld.. "ik vind jou wel het type voor secretaresse" en dan zo gaat het verder.
En dat is de enige manier om precies dit ene meisje te krijgen? Of uberhaupt mee te praten?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, oefenen totdat je erbij neer valt en het een natuurlijke gewoonte is geworden. Helaas is er geen omweg. Je hersenen moeten weten dat jij het kan.
Je moet geen scenario's maken!!! want dan plan je alles wat zij gaat zeggen en doen en dan gebeurd er iets anders en dan weetje niet wat je moet doen!. Je moet eigenlijk gewoon spontaan gaan, het enige waar je aan moet denken is dat je haar zou moeten aanspreken zodra je haar ziet (NO EXCUSES!)quote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb denk al een ideetje. Het stomme is is dat je telkens scenarios zit uit te denken en er in het echt geen klote van terecht komt.
[..]
En dat is de enige manier om precies dit ene meisje te krijgen? Of uberhaupt mee te praten?
Hoe natuurlijker alles is voor je, hoe groter de kans dat ze je aantrekkelijk vind. Aan jou de keuze hoeveel je in je kans vergroting wilt investeren.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef jelfrikandel het volgende:
En dat is de enige manier om precies dit ene meisje te krijgen? Of uberhaupt mee te praten?
Hmm dit maakt sense. Hier ga k me maar aan houden denk ik. Gewoon met mn eigen spontaniteit. Als ik niet weer dichtsla.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je moet geen scenario's maken!!! want dan plan je alles wat zij gaat zeggen en doen en dan gebeurd er iets anders en dan weetje niet wat je moet doen!. Je moet eigenlijk gewoon spontaan gaan, het enige waar je aan moet denken is dat je haar zou moeten aanspreken zodra je haar ziet (NO EXCUSES!)
En er bestaat geen manier om precies dat ene meisje te krijgen, zelfs als je een super smoothboy zou zijn kan het gewoon dat ze niet op je valt.. praten zullen trouwens de meeste meiden wel met je doen tenzij het echt van die stuck up bitches zijn
Succes.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:40 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hmm dit maakt sense. Hier ga k me maar aan houden denk ik. Gewoon met mn eigen spontaniteit. Als ik niet weer dichtsla.
Dat gevoel heb ik af en toe zeker. Met name qua 'daten' en one night stands heb ik flink wat gemist. Dat is ook het nadeel van een lange relatie tijdens je studietijd. Hoezeer ook het tijdens die relatie leuk was (de laatste twee maanden uitgezonderd), ik zou het zo inruilen om dan weer 19 te zijn en net op kamers te gaan...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar heb jij niet het gevoel dat je toch de beste jaren hebt gemist?, die jaren waarin je juist hoort rond te kloten?.
Ik ben nu op een leeftijd aan het komen waar de meeste meiden serieus voor relaties gaan en niet meer echt vaak rondkloten EN het eigenlijk al een beetje zou moeten zijn dat je weet wat je doet en niet af en toe als een zenuwachtige sukkel erbij staat of geen actie onderneemt omdat je niet zeker weet of je het wel zou moeten doen.
Omdat ze jou wilt.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
On to the next one? Maar waarom blijft ze dan lachen en knipogen etc?
Daarom!, en dan zijn we allebei niet oud maar toch!.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik af en toe zeker. Met name qua 'daten' en one night stands heb ik flink wat gemist. Dat is ook het nadeel van een lange relatie tijdens je studietijd. Hoezeer ook het tijdens die relatie leuk was (de laatste twee maanden uitgezonderd), ik zou het zo inruilen om dan weer 19 te zijn en net op kamers te gaan...
Hahaha doe jij dat serieus ook om te oefenen? Stel ik zit naast iemand of zit bij iemand (onbekend) in iets van een groep of weet ik veeel wat, knoop ik best makkelijk een gesprek aan tochquote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Succes.
probeer anders voordat je die meid aanspreekt die jij wilt, gewoon op straat of zo meiden aanspreken en ze te versieren ook al vind je ze niet leuk, kijk hoe ze reageren op dingen die jij zegt, kijk hoe ver je met grapjes kan gaan en je moet vooral wennen aan dat gevoel dat je krijgt als je een vrouw hebt aangesproken.
Schatje je overdrijft een beetje hoor!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, te laat in de zin van dat ik er nu onbewust negatieve asociaties bij heb en niet toendertijd gewoon eens ben gaan daten ofzo.
Ook wel een killer dat die vrouwen dat nooit eens voor mij gevraagd hebben.
Dit is directe commnunicatie!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die avond van jou eruit heeft gezien, ergo ik kan geen fuck met je voorbeeld.
Want?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Schatje je overdrijft een beetje hoor!
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is directe commnunicatie!
Je hoeft geen PUA hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:13 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd als ik met vrienden ben, dan ben ik meestal in zo een lollige bui dus dan zie ik een meid kijken en dan maak ik het "call me" gebaar terwijl ik zo met me mond call me doe en haar een knip oog geef en op me lip bijtquote:Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hahaha doe jij dat serieus ook om te oefenen? Stel ik zit naast iemand of zit bij iemand (onbekend) in iets van een groep of weet ik veeel wat, knoop ik best makkelijk een gesprek aan toch
Dan zeg je "hoi" en dan zeg je "je ziet er stralend uit" .....quote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan zeg je "hoi" en dan zeg je "je ziet er stralend uit" .....
Ja hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:40 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hmm dit maakt sense. Hier ga k me maar aan houden denk ik. Gewoon met mn eigen spontaniteit. Als ik niet weer dichtsla.
Hoeft niet hoor, het komt allemaal vanzelf wel goedquote:
Sorry, heb je haar facebook al? Ben benieuwdquote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik af en toe zeker. Met name qua 'daten' en one night stands heb ik flink wat gemist. Dat is ook het nadeel van een lange relatie tijdens je studietijd. Hoezeer ook het tijdens die relatie leuk was (de laatste twee maanden uitgezonderd), ik zou het zo inruilen om dan weer 19 te zijn en net op kamers te gaan...
Wow complicate, bedankt voor al je antwoordenquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:54 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Wow complicate, bedankt voor al je antwoordendie 'je ziet er stralend uit' kan ik denk wel wat mee. Complimentje oid.
Soms is het niet "complicated" hé !quote:
Ik heb je nog nooit anders gekend dan op deze manier.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd als ik met vrienden ben, dan ben ik meestal in zo een lollige bui dus dan zie ik een meid kijken en dan maak ik het "call me" gebaar terwijl ik zo met me mond call me doe en haar een knip oog geef en op me lip bijtvaak kijken meiden zo achter zich of ik het naar iemand anders doe, sommige kijken me raar aan, sommige gaan lachen, sommige doen het gebaar terug en andere gaan blozen
, af en toe op meiden afgestapt en nummer geregeld, korte babbeltjes maken.. een enkele keer op een instant date gegaan.. of gewoon small talk maken
.
Verder ben ik echt een chicken wat betreft het versieren hoor.
Wat ik eigenlijk wil vertellen is, ga oefenen voordat je op die ene meid afstapt waar je gek op bent.
Nou ja, bij mij begon het al toen ik net geen 16 was. Toen is een one night stand uitgedraaid op een relatie van een jaar. Daarna ongeveer een jaar niets om vervolgens na een nieuwe one night stand weer in een relatie van ongeveer een jaar te duiken. Dat is uit elkaar gegaan omdat ik 150 kilometer zuidelijker ging studeren alwaar ik tijdens de introweek mijn laatste ex ontmoet heb waarmee ik een maand of vier na de intro een relatie kreeg. Daar ben ik 7 jaar mee samen geweest waarvan 6 jaar samenwonend...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Daarom!, en dan zijn we allebei niet oud maar toch!.
Ik heb het zelfde als jou man, voor me 18e kreeg ik 0,0 aandacht van meiden toen ineens een relatie van bijna 2 jaar, toen nog een paar korte relaties, toen 1 fuck buddy en 1 one night stand..
Wat is jouw plan van aanpak nu wat betreft het versieren van vrouwen?.
Waarom is het zo moeilijk voor je om in te zien dat een meid interesse kan hebben in jou?quote:
Haar facebook had ik al...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry, heb je haar facebook al? Ben benieuwd
Waarom is het zo moeilijk voor jou om in te zien dat je haar gevoel niet kunt analyseren vanachter je pc?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor je om in te zien dat een meid kan hebben in jou?
quote:
Dat zei ik helemaal nietquote:Op donderdag 5 december 2013 20:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor je om in te zien dat een meid interesse kan hebben in jou?
Nee, ik ben nog niet geaccepteerd...quote:
Maar euuh ik weet een tip om een vrouw op je te laten afstappen zonder dat je wat doet.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal nietDat kan best.
Iemand kan interesse hebben maar dat staat niet gelijk aan een relatie oid.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor je om in te zien dat een meid interesse kan hebben in jou?
Eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iemand kan interesse hebben maar dat staat niet gelijk aan een relatie oid.
Ik bedoel het erge is dat er openingszinnen worden verzonnen voor vrouwen die dagelijks met hun eigen ding bezig zijn. Erg creepy en gemaakt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef jaha het volgende:
Dat is toch niet gek firefly? Vrouwen zijn echt niet naief en onschuldig. Dat spelen ze alleen maar, omdat mannen dat geil vinden
Baasquote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef jaha het volgende:
Dat is toch niet gek firefly? Vrouwen zijn echt niet naief en onschuldig. Dat spelen ze alleen maar, omdat mannen dat geil vinden
Nou vertel.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:03 schreef complicate het volgende:
Maar euuh ik weet een tip om een vrouw op je te laten afstappen zonder dat je wat doet.
Kom maar op...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar euuh ik weet een tip om een vrouw op je te laten afstappen zonder dat je wat doet.
Gewoon jouw ding doen en jouw hart laten praten. Mensen die zich goed in hun vel voelen trekken heel gemakkelijk mensen aan. Dat is een beetje de wet van aantrekkingskracht. Op momenten dat je je goed voelt, gebeurt het meestal en ook wanneer je het niet verwacht. Dus wees blij met wie je bent, verwacht niet te veel en blijf dingen doen die je leuk vindt, voor je het weet kom je ze tegen!quote:
Sowieso zijn er zat mannen/vrouwen die alleen de aandacht leuk vinden.quote:
Gewoon jezelf wezen, geen enkele vrouw is het waard als je je voor haar in allerlei bochten moet wringen.quote:
EXACTquote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso zijn er zat mannen/vrouwen die alleen de aandacht leuk vinden.
[..]
Gewoon jezelf wezen, geen enkele vrouw is het waard als je je daarvoor in allerlei bochten moet wringen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon jouw ding doen en jouw hart laten praten. Mensen die zich goed in hun vel voelen trekken heel gemakkelijk mensen aan. Dat is een beetje de wet van aantrekkingskracht. Op momenten dat je je goed voelt, gebeurt het meestal en ook wanneer je het niet verwacht. Dus wees blij met wie je bent, verwacht niet te veel en blijf dingen doen die je leuk vindt, voor je het weet kom je ze tegen!
Ik was drie uur geleden nog door een vrouw benaderd op het trein station die met me bleef praten. Maar dat zegt nog helemaal niets. Ik ben geen signaal zoekende die er meteen wat achter zoekt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon jouw ding doen en jouw hart laten praten. Mensen die zich goed in hun vel voelen trekken heel gemakkelijk mensen aan. Dat is een beetje de wet van aantrekkingskracht. Op momenten dat je je goed voelt, gebeurt het meestal en ook wanneer je het niet verwacht. Dus wees blij met wie je bent, verwacht niet te veel en blijf dingen doen die je leuk vindt, voor je het weet kom je ze tegen!
En vooral je echt goed voelen met wie je bent cherike.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef jaha het volgende:
Toen je leerde fietsen was het ook met vallen en opstaan leren. Dat is met het versieren van het andere geslacht ook. Je moet gewoon ervaring opdoen, dan gaat het steeds makkelijker...
Vertel vertelquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Vertelquote:
Hey, ik merk echt wel op dat er meer naar mij gekeken wordt etc als ik mijzelf zit te vermaken in een club, maar het meisje dat op mij afstapt zit er echt niet tussen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef complicate het volgende:
OH OH de wet van aantrekkinskracht is dus niet duidelijk voor iedereen in een topic over versieren
Evie?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey, ik merk echt wel op dat er meer naar mij gekeken wordt etc als ik mijzelf zit te vermaken in een club, maar het meisje dat op mij afstapt zit er echt niet tussen.
Dus je tipt werkt niet.
Zeefje?quote:
Neen dat zeg ik niet, maar dat is een begin. En als je je dus goed voelt in je vel, én actie onderneemt komt het goed toch.....Want je hebt mensen die actie ondernemen met weinig resultaat omdat ze het niet genoeg willen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zegt nu dat ik mezelf nog nooit goed in mijn vel heb gevoeld.
Kan best dat die mij aansprak, maar die situatie heeft een significant lagere drempel, telt niet, overigens... Pff, naja van fouten leer je zeggen ze.quote:
Beetje zelfde idee dat als je kort in een relatie zit vrouwen opeens wel interesse hebben. Omdat je dan wel die uitstraling hebt.quote:
AJ?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen dat zeg ik niet, maar dat is een begin. En als je je dus goed voelt in je vel, én actie onderneemt komt het goed toch.....Want je hebt mensen die actie ondernemen met weinig resultaat omdat ze het niet genoeg willen.
Ik bedoel als AJ naast je passeert, denk ik wel dat je meer dan "hoi" zal zeggen? Of niet?
Schijnt ook iets met hormonen te maken te hebben. Als je seksueel actief geweest bent dan "ruiken" vrouwen dat en worden hun feromonen geactiveerd. Onbewust geef je het signaal dat je de juiste man voor haar bent.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje zelfde idee dat als je kort in een relatie zit vrouwen opeens wel interesse hebben. Omdat je dan wel die uitstraling hebt.
OMG Koffietje is hierquote:
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje zelfde idee dat als je kort in een relatie zit vrouwen opeens wel interesse hebben. Omdat je dan wel die uitstraling hebt.
ANGELINA JOLIE of elk ander vrouw die je aantrekkelijk zou vinden.quote:
Eh, dus eigenlijk zeg je nu dat ik het niet genoeg wil omdat ik weinig resultaat haal? En bedankt...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen dat zeg ik niet, maar dat is een begin. En als je je dus goed voelt in je vel, én actie onderneemt komt het goed toch.....Want je hebt mensen die actie ondernemen met weinig resultaat omdat ze het niet genoeg willen.
Ik bedoel als AJ naast je passeert, denk ik wel dat je meer dan "hoi" zal zeggen? Of niet?
Hoihoi!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
OMG Koffietje is hier.
Vertel eens, positief denken werkt toch hé?
Ik zou juist niks zeggen want die ergert zich de hele dag kapot aan mensen die vervelend doen bij der.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef complicate het volgende:
[..]
ANGELINA JOLIE of elk ander vrouw die je aantrekkelijk zou vinden.
Geldt voor mij wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, dus eigenlijk zeg je nu dat ik het niet genoeg wil omdat ik weinig resultaat haal? En bedankt...
NEEN, je voelt je niet genoeg goed in je vel want je zit met "angsten" om afgewezen te worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, dus eigenlijk zeg je nu dat ik het niet genoeg wil omdat ik weinig resultaat haal? En bedankt...
Ik weet hoe het werkt, alleen in de praktijk zijn er altijd weer van die kleine dingetjes waar je dan toch weer intrapt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef jaha het volgende:
[..]
Schijnt ook iets met hormonen te maken te hebben. Als je seksueel actief geweest bent dan "ruiken" vrouwen dat en worden hun feromonen geactiveerd. Onbewust geef je het signaal dat je de juiste man voor haar bent.
Dus het begint bij positief denkenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoihoi!
Soms wel en soms niet, maar het alternatief (namelijk een negatieveling zijn) helpt nog minder
Welke angsten?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef firefly3 het volgende:
De enige manier om van die angsten af te komen is door veel ervaring op te doen, pua of hoe je het ook wilt noemen maakt niet uit. Het is zeer onaantrekkelijk als je die angsten hebt namelijk.
Om afgewezen te worden.quote:
Voilà daar gaat het dus mis. Je denkt aan wat ze zou denken als je iets zou doen en volgt jou gevoel toch niet op dat moment?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou juist niks zeggen want die ergert zich de hele dag kapot aan mensen die vervelend doen bij der.
Voor mij wel, maar positief denken is altijd al deel van mijn karakter geweestquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus het begint bij positief denken
Jep, I know ik weet nog dat je mij geholpen hebt toen ik de eerste keer op fok! kwam met adviezen om van mijn stalkendvriendje af te komen. Merci nog, ik vergeet dat nooit.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar positief denken is altijd al deel van mijn karakter geweest
Jawel, mijn gevoel zegt dat het vervelend is en dat is een vervelend gevoel.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Voilà daar gaat het dus mis. Je denkt aan wat ze zou denken als je iets zou doen en volgt jou gevoel toch niet op dat moment?
Dus als ik het goed begrijp, dan is de strekking van jouw verhaal dat je zeer onaantrekkelijk bent totdat je PUA dinges gaat doen?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef firefly3 het volgende:
De enige manier om van die angsten af te komen is door veel ervaring op te doen, pua of hoe je het ook wilt noemen maakt niet uit. Het is zeer onaantrekkelijk als je die angsten hebt namelijk.
Klopt en daar heb ik het dus over, dan zit je op dat moment niet goed in je vel, want die negatief gevoel neemt het over. Snap je schattie?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, mijn gevoel zegt dat het vervelend is en dat is een vervelend gevoel.
Ik deel je mening wel hoor, sowieso is AJ niet echt interresant, vast wel leukere vrouwen te vindenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, mijn gevoel zegt dat het vervelend is en dat is een vervelend gevoel.
Je zoekt wel erg ver, ik kan super in mijn vel zitten en het nog steeds treuerig vinden voor die vrouw dat ze zoveel lastiggevallen wordt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt en daar heb ik het dus over, dan zit je op dat moment niet goed in je vel, want die negatief gevoel neemt het over. Snap je schattie?
2 plastig tieten dit dat.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik deel je mening wel hoor, sowieso is AJ niet echt interresant, vast wel leukere vrouwen te vinden
Hoe snel een oplossing voor een schijnbaar onoverkomelijk idee kan zijn ook he?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Jep, I know ik weet nog dat je mij geholpen hebt toen ik de eerste keer op fok! kwam met adviezen om van mijn stalkendvriendje af te komen. Merci nog, ik vergeet dat nooit.
(je hebt een plaats in mijn online hartje)
Waarom zou "hoi" zeggen = lastig vallen? Vertel mij dat eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zoekt wel erg ver, ik kan super in mijn vel zitten en het nog steeds treuerig vinden voor die vrouw dat ze zoveel lastiggevallen wordt.
Jep jepquote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe snel een oplossing voor een schijnbaar onoverkomelijk idee kan zijn ook he?
Maar goed, dat probleem is mooi opgelost en jij kan weer verder met je leven!
Ik moet zeggen dat wat maten van me die al langer bezig zijn en beter zijn echt super veel aantrekkingskracht hebben op de vrouwen. Een normaal iemand zou ik weinig kans geven als die in de buurt lopen. Ik heb er 1 zelfs een vrouw letterlijk uit de handen van een gozer zien trekken op straat tijdens een feest gelegenheid, toen begonnen zij ineens te knuffelenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, dan is de strekking van jouw verhaal dat je zeer onaantrekkelijk bent totdat je PUA dinges gaat doen?
Zoiets?
Omdat 20 man dat doet terwijl ze ergens anders mee bezig is.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zou "hoi" zeggen = lastig vallen? Vertel mij dat eens.
Dat is dus een "ja" neem ik aan?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat wat maten van me die al langer bezig zijn en beter zijn echt super veel aantrekkingskracht hebben op de vrouwen. Een normaal iemand zou ik weinig kans geven als die in de buurt lopen. Ik heb er 1 zelfs een vrouw letterlijk uit de handen van een gozer zien trekken op straat tijdens een feest gelegenheid, toen begonnen zij ineens te knuffelen
Ze is/was maar een voorbeeld hé.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik deel je mening wel hoor, sowieso is AJ niet echt interresant, vast wel leukere vrouwen te vinden
Er zijn ook genoeg naturals op de wereld, die precies doen wat een PUA doet maar nog nooit van PUA gehoord hebben. Dusja, hoe langer je ervaring op doet met vrouwen hoe meer je seks uitstraalt zeg maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is dus een "ja" neem ik aan?
I know, maar ik snap wel een beetje wat hij bedoeld.Ze zit er waarschijnlijk helemaal niet op tewachten aangezien ze al zo'n hectisch leven heeft en waarschijnlijk datsoort dingen dagelijks hoort van jan en alle man.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze is/was maar een voorbeeld hé.
No offence maar PUA doen alleen kanslozen. Een beetje fatsoenlijke vent heeft dat niet eens nodig.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg naturals op de wereld, die precies doen wat een PUA doet maar nog nooit van PUA gehoord hebben. Dusja, hoe langer je ervaring op doet met vrouwen hoe meer je seks uitstraalt zeg maar.
Neee niet de standaard Angelina jolie met Paparazi , gewoon een voorbeeld van een super knap meisje die je tegenkomt ed.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat 20 man dat doet terwijl ze ergens anders mee bezig is.
Ja ehh, als ze in een club staat en een drankje haalt en ik sta naast haar aan de bar is het een ander verhaal.
Standaard angelina jolie die ik mij voorstel? Paparazi, en hordes mensen die haar aandacht willen.
Daar zit inderdaad verschil tussen. Probleem is alleen dat die angst nooit zal verdwijnen als je niets succesvol probeert. Kortom, je zult geen succes hebben met die angst maar die angst verdwijnt ook niet als je geen succes hebt. Leuk zo'n vicieuze cirkel...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
NEEN, je voelt je niet genoeg goed in je vel want je zit met "angsten" om afgewezen te worden.
Dat is iets ander hé.
Oh, ja... Ehh...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Neee niet de standaard Angelina jolie met Paparazi , gewoon een voorbeeld van een super knap meisje die je tegenkomt ed.
Dus PUA is hetzelfde als een hondje een truukje leren, zoals door een brandende hoepel springen?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg naturals op de wereld, die precies doen wat een PUA doet maar nog nooit van PUA gehoord hebben. Dusja, hoe langer je ervaring op doet met vrouwen hoe meer je seks uitstraalt zeg maar.
Hoezo "nodig" hebben? Als je meer ervaring op doet kan je je resultaten verdubbelen per jaar, ongeacht waar je nu staat. Heeft niets te maken met "nodig" hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No offence maar PUA doen alleen kanslozen. Een beetje fatsoenlijke vent heeft dat niet eens nodig.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus PUA is hetzelfde als een hondje een truukje leren, zoals door een brandende hoepel springen?
Het meeste leer je onbewust, je houding en gedrag veranderd vanzelf. Het enige wat je hoeft te doen is ervaring op doen en ervan leren. Dusja, iedereen kan het leren.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus PUA is hetzelfde als een hondje een truukje leren, zoals door een brandende hoepel springen?
Een muur zal je nog een beter antwoord geven....quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No offence maar PUA doen alleen kanslozen. Een beetje fatsoenlijke vent heeft dat niet eens nodig.
PUA is leuk als je ONS wil, voor een relatie prikken vrouwen daar echt wel doorheen. Sowieso dat voorbeeld wat je aanhaalde is gewoon kansloos. Iemand met een beetje zelfrespect trekt niet iemand weg bij een man.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoezo "nodig" hebben? Als je meer ervaring op doet kan je je resultaten verdubbelen per jaar, ongeacht waar je nu staat. Heeft niets te maken met "nodig" hebben.
Maar neen, het is geen visieuze cirkel, je moet denken "ik ben een heel leuke jongen en een vrouw zou best wel met mij een goed gevoel krijgen" en als je iemand tegenkomt die je afwijst moet je gewoon denken "haar verlies", vandaar dat ik zeg, eerst wat meer zelfvertrouwen ed.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:38 schreef yats het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad verschil tussen. Probleem is alleen dat die angst nooit zal verdwijnen als je niets succesvol probeert. Kortom, je zult geen succes hebben met die angst maar die angst verdwijnt ook niet als je geen succes hebt. Leuk zo'n vicieuze cirkel...
De vraag blijft alleen, why?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het meeste leer je onbewust, je houding en gedrag veranderd vanzelf. Het enige wat je hoeft te doen is ervaring op doen en ervan leren. Dusja, iedereen kan het leren.
Faxie, nee, laat maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een muur zal je nog een beter antwoord geven....
(punt op de i)quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor advies heb je voor vrouwen dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef firefly3 het volgende:
De beste gasten die ik ken zijn in totaal goed voor duizenden telefoon nummers. Sommigen hebben ook een relatie met 1 of meer vrouwen. Het is leuk om een discussie te hebben over "heb je het nodig" enzo, maar ze kapen letterlijk alle vrouwen weg terwijl er hier moeilijk gedaan wordt over een openingszin. Je moet zelf veranderen in een "positieve klootzak", wil je resultaat terug zien. Handen uit de mouwen en actie.
Gewoon meerdere relaties onderhouden, laat maar zeggen, met 3 mannen oid MINIMAAL.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor advies heb je voor vrouwen dan?
Wow...heldere vraag die vraagt om een helder antwoordquote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan je hiervoor denk ik het beste terecht bij een vrouw die hier goed in is. Ik leer het vooral van gasten die beter zijn dan ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen hebben al tetten, dus dat is andersquote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo, hebben vrouwen tips om te versieren nodig? Ik bedoel een man in bed versieren is anders dan op een man afstappen. Waarom zou een vrouw dat doen? En man versier je toch pas als hij wat initiatief heeft kunnen nemen?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow...heldere vraag die vraagt om een helder antoord
Ik snap dat dat de beste denkwijze is. Maar daar zit dus het verschil tussen theorie en praktijk. Ik weet dat ik dat in theorie moet denken en zo begin ik de avond ook, maar als dat geen/weinig resultaat oplevert komt de praktijk weer om de hoek kijken dat je je waardeloos gaat voelen wat dan natuurlijk een averechts effect heeft op verdere pogingen...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar neen, het is geen visieuze cirkel, je moet denken "ik ben een heel leuke jongen en een vrouw zou best wel met mij een goed gevoel krijgen" en als je iemand tegenkomt die je afwijst moet je gewoon denken "haar verlies", vandaar dat ik zeg, eerst wat meer zelfvertrouwen ed.
Ben benieuwd naar het antwoord van firefly op deze vraagquote:Op donderdag 5 december 2013 21:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo, hebben vrouwen tips om te versieren nodig? Ik bedoel een man in bed versieren is anders dan op een man afstappen. Waarom zou een vrouw dat doen?
Aaaah ik snap jequote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het antwoord van firefly op deze vraag
Waarom?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:49 schreef complicate het volgende:
versieren nodig? Ik bedoel een man in bed versieren is anders dan op een man afstappen. Waarom zou een vrouw dat doen? En man versier je toch pas als hij wat initiatief heeft kunnen nemen?
Ik weet niet, maar het is redelijk frappant dat je altijd met "quote:
Zij benaderd vrouwen en mannen, misschien kunnen de vrouwen onder ons hier wat van leren. Soms komt ze naar Amsterdam:quote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het antwoord van firefly op deze vraag
Dat betekent dat ik het kansloos vind maar geen zin heb om het helemaal uit te gaan leggenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar het is redelijk frappant dat je altijd met "" reageert en wou je vragen waarom maar het is een zinloze vraag denk ik. En nu niet reageren met "
" aub.
()
Amai op die manierquote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik het kansloos vind maar geen zin heb om het helemaal uit te gaan leggen
are you from Belgium?quote:
Door een positieve uitstraling/houding. Mensen met een down gezicht/houding zijn alles behalve interessant.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe wek je oprechte interesse in je omgeving / personen in je omgeving.
Jezelf zijn is een goed beginquote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon jezelf zijn, interesse hebben in hun dingen en er voor ze zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Merci Koffietje, ik apprecieer jouw bijdrage in dit topic haha .quote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezelf zijn is een goed begin
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, interesse hebben en er voor ze zijn.
Faxie is een reserve-Belgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom een vrouw een man in bed verleidt of waarom een vrouw op een man zou afstappen?quote:
Ja waarom stapt een vrouw niet op een man af?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom een vrouw een man in bed verleidt of waarom een vrouw op een man zou afstappen?
Gebeurt wel, maar veel zeldener dan andersomquote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja waarom stapt een vrouw niet op een man af?
Zijn er wel hoor, alleen minder. Sowieso houden vrouwen er vaak meer van als de man het initiatief neemt wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat de man op haar afstap. Ik doe dat persoonlijk niet omdat mannen op me afstappen. Maar mijn vriendinnen vinden het veel leuker om zelf te versieren. Dus ja, dat hangt van elke vrouw af.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je doet het dus niet omdat je toch wel aandacht krijgt..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat de man op haar afstap. Ik doe dat persoonlijk niet omdat mannen op me afstappen. Maar mijn vriendinnen vinden het veel leuker om zelf te versieren. Dus ja, dat hangt van elke vrouw af.
Ehm...naarmate je ouder wordt, is de kans een maagd te vinden steeds kleiner en kleiner dus je hebt het maar te slikken dat je nummertje zoveel bent. Sowieso heb je de verkeerde insteek.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je doet het dus niet omdat je toch wel aandacht krijgt..
Maar ehh.. Hoe moet ik daar blij van worden dat ik dan nummertje zoveel ben
Ja enormquote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm...naarmate je ouder wordt, is de kans een maagd te vinden steeds kleiner en kleiner dus je hebt het maar te slikken dat je nummertje zoveel bent. Sowieso heb je de verkeerde insteek.
Beiden...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom een vrouw een man in bed verleidt of waarom een vrouw op een man zou afstappen?
Eigenlijk wel ja, genoeg aandacht van mannen, dus ja waarom zou ik zelf gaan jagen hé.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeit me geen reet wat ze allemaal gedaan heeft hoor, al heeft ze met 30 gasten in bed gelegen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm...naarmate je ouder wordt, is de kans een maagd te vinden steeds kleiner en kleiner dus je hebt het maar te slikken dat je nummertje zoveel bent. Sowieso heb je de verkeerde insteek.
Kijk, deze discussie heb jij al duizenden keren gevoerd en het antwoord weet je allang al.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeit me geen reet wat ze allemaal gedaan heeft hoor, al heeft ze met 30 gasten in bed gelegen.
Punt is meer dat ik mezelf echt zichtbaar moet maken en je als vrouw toch wel gezien wordt.
Persoonlijk vind ik het wel belangrijk dat eens de man initiatief heeft genomen om een vrouw te "versieren " dat de vrouw hem ook wel mag verleiden.quote:
Dat maakt echt niet uit hoor, sowieso zorg gewoon dat je bijvoorbeeld dingen onthoud van haar die ze je zegt of wat ze belangrijk vind. (Wat normaal ook zou moeten bij een ieder ander maargoed)quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ist just? haha Wat vind je van Bel-vrouwen? ze zijn veel losser dan NL-ers héquote:
Okee, dan hier het antwoord (voor de zoveelste keer).quote:
Dus je gaat het eindelijk laten bezinken en niet gedurende de komende 2 jaar telkens weer oprakelen zoals je de afgelopen 2 jaar hebt gedaan?quote:
Oh koffietje ik weet aan wie je dat zeker kan zeggen in dit topic , maar ik ga geen namen noemenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
HET IS ZOALS HET IS, HEEFT GEEN ZIN OM ZOIETS ALS DIT TER DISCUSSIE TE BRENGEN.
Ach ik ben normaal gesproken niet zo van de hoofdletters enzo, maar KT stelt om de zoveel tijd weer dezelfde vraag/vragen, krijgt steeds weer hetzelfde antwoord/antwoorden totdat mensen er moe van worden KT nog verder te helpen...en KT maar doorvragen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh koffietje ik weet aan wie je dat zeker kan zeggen in dit topic , maar ik ga geen namen noemen
Dat idee heb ik eigenlijk niet. Ze komen wat gereserveerder over. Meer de kat uit de boom kijken. Maar wel liefquote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ist just? haha Wat vind je van Bel-vrouwen? ze zijn veel losser dan NL-ers hé
Het accent is heel zacht, daarom past het goed bij vrouwen, maar omdat het zo zacht is vind ik de mannen een beetje gay klinken.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik eigenlijk niet. Ze komen wat gereserveerder over. Meer de kat uit de boom kijken. Maar wel lief
NL'se vrouwen zijn over het algemeen nogal 'lomp' Belgische bevallen me beter![]()
En ik vind het accent leuk
Voor beiden valt wel wat te zeggen (maar dat accent is en blijft "unbeatable"!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik eigenlijk niet. Ze komen wat gereserveerder over. Meer de kat uit de boom kijken. Maar wel lief
NL'se vrouwen zijn over het algemeen nogal 'lomp' Belgische bevallen me beter![]()
Dat ook jaquote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het accent is heel zacht, daarom past het goed bij vrouwen, maar omdat het zo zacht is vind ik de mannen een beetje gay klinken.
Oeiquote:Op donderdag 5 december 2013 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ik ben normaal gesproken niet zo van de hoofdletters enzo, maar KT stelt om de zoveel tijd weer dezelfde vraag/vragen, krijgt steeds weer hetzelfde antwoord/antwoorden totdat mensen er moe van worden KT nog verder te helpen...en KT maar doorvragen.
Punt is, hij leert er niets van.
Is al jaaaren hetzelfde liedje en hij blijft steeds in cirkels ronddraaien pfff, vermoeiend soms hoorquote:
Aaah op die manier, dan moet je in Be komen "versieren" hé als je die meiden leuker vindtquote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat? je noemt mijn ex-en dus GAY klinken?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het accent is heel zacht, daarom past het goed bij vrouwen, maar omdat het zo zacht is vind ik de mannen een beetje gay klinken.
Iemand wilt mijn stem horenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor beiden valt wel wat te zeggen (maar dat accent is en blijft "unbeatable"!)
Jaaaa!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Iemand wilt mijn stem horenhahah
Koffie, niet doen, please , ik vind KT niet zo eng eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga zelf kappen met steeds diezelfde vragen weer te stellen, je komt over als iemand met een plaat van 2 meter dik voor z'n kop!![]()
Dat wist ik niet, maar lief blijven hé tegen hem hé.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is al jaaaren hetzelfde liedje en hij blijft steeds in cirkels ronddraaien pfff, vermoeiend soms hoor
Zeg maar waar ik moet zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Aaah op die manier, dan moet je in Be komen "versieren" hé als je die meiden leuker vindt
Moet wel van 2 kanten komenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar lief blijven hé tegen hem.
Ja dat is wel zo, laat ons lief zijn voor elkaarquote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet wel van 2 kanten komen
Antwerpen is een stuk dichterbij....quote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef jaha het volgende:
Leuven. Echte studentenstad, en er loopt heel wat leuks rond...
En Brugge is heel romantisch, maar goed we gaan off topic nu.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Antwerpen is een stuk dichterbij....
Daar moet je heen gaan als je al een vrouw versierd hebt... ,)quote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
En Brugge is heel romantisch, maar goed we gaan off topic nu.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaaaa!
Zing voor ons allen met je prachtige accent!
Zin in een date in Brugge dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
En Brugge is heel romantisch, maar goed we gaan off topic nu.
Klopt!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:41 schreef jaha het volgende:
[..]
Daar moet je heen gaan als je al een vrouw versierd hebt... ,)
Dat kan ook een reden zijn waarom het exen zijn toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat? je noemt mijn ex-en dus GAY klinken?
Darling ik doe niet mee aan online ontmoetingenquote:
Mon amourke.quote:
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan ook een reden zijn waarom het exen zijn toch?
Wat heb je te verliezen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Darling ik doe niet mee aan online ontmoetingen![]()
(haha en ik reageer nu serieus op een grap van je)
Het is meer van , wat is daar het nut van als je veel mensen irl tegenkomt?quote:
Owquote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Darling ik doe niet mee aan online ontmoetingen![]()
(haha en ik reageer nu serieus op een grap van je)
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is meer van , wat is daar het nut van als je veel mensen irl tegenkomt?
Ik weet niet , ik vind online daten meer voor mensen in de 50
Doe je aan online dating? het is een persoonlijke keuze vind ik.quote:
Ontmaagdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat ben je als je alles behalve maagd bent?
Ik moet meestal lachen als je iets zegt. You make me smilequote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef jaha het volgende:
Ja en ik vind discodaten echt iets voor breezersletjes en pedofielen...
Ik heb het een tijd geprobeerd. Zelfde ellende als het echte levenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Doe je aan online dating? het is een persoonlijke keuze vind ik.
Euuuh wat dan? ben benieuwd?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, naja, ik had op meer gehoopt.
Vergeet de bacoboys nietquote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef jaha het volgende:
Ja en ik vind discodaten echt iets voor breezersletjes en pedofielen...
Dat is wel heel simpel om te zeggen. Zat mensen die online de ware hebben gevonden en inmiddels getrouwd en kinderen hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd geprobeerd. Zelfde ellende als het echte leven![]()
1 Date aan overgehouden, was na de 2e keer klaar.
Waar kom jij irl veel mensen tegen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Pas op hé, ik zeg niet dat het niet goed is, maar ik denk gewoon niets oor mij. Is een persoonlijke questie toch? Want alle wegen leiden naar Romequote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel heel simpel om te zeggen. Zat mensen die online de ware hebben gevonden en inmiddels getrouwd en kinderen hebben.
Dat was ikquote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef jaha het volgende:
[..]Als je zo begint wordt het natuurlijk nooit wat. Gewoon wat actiever zijn.
wat is maffe? eten?quote:
Kan je dat zeggen als je het nog nooit hebt gedaan dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Pas op hé, ik zeg niet dat het niet goed is, maar ik denk gewoon niets voor mij. Is een persoonlijke questie toch? Want alle wegen leiden naar Rome
O godquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer als je een date hebt, post het en we zullen je steunen met spontane "tips".quote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd geprobeerd. Zelfde ellende als het echte leven![]()
1 Date aan overgehouden, was na de 2e keer klaar.
Klopt, dat heb ik met dates in het echte leven ook gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef jaha het volgende:
Welkom in de wondere wereld van vrouwen, Faxie. Dat heb je ook met dates in het echte leven.
Niet zo'n behoefte meer ondertussen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgende keer als je een date hebt, post het en we zullen je steunen met spontane "tips".
Nee nog nooit. Maar misschien als ik 50 wordt en mijn borsten hangen dan za ik dat denk ik wel doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je dat zeggen als je het nog nooit hebt gedaan dan?
Dat is zeker waar alleen waarom niet ervoor openstaan. Je verliest er immers niets mee toch. (behalve tijd dan)
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god
ooooooh zo "slapen dus" ik heb een vlaams-nl woordenboek nodig koffietje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ik gebruik googlequote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef complicate het volgende:
[..]
ooooooh zo "slapen dus" ik heb een vlaams-nl woordenboek nodig koffietje.
Dus ook geen behoefte in *****?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zo'n behoefte meer ondertussen.
Slaapwel koffietje , het was aangenaam om je in dit topic te zien verschijnenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik denk dat ik er ook zo in duik, heb krakkemikkig geslapen afgelopen nacht (was elke 3 kwartier weer even wakker)
Had ik nog niet aangedachtquote:
Omdat je er misschien wel een leuk iemand aan over kan houden?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Maar misschien als ik 50 wordt en mijn borsten hangen dan za ik dat denk ik wel doen.Wat verlies ik dan?
Ja, was weer eens ouderwets gezellie hierquote:Op donderdag 5 december 2013 23:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Slaapwel koffietje , het was aangenaam om je in dit topic te zien verschijnen
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, was weer eens ouderwets gezellie hier
Maar kom je dan geen leuke mensen tegen irl?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je er misschien wel een leuk iemand aan over kan houden?
Jij wel dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar kom je dan geen leuke mensen tegen irl?
Overal, mijn eerste vriendje heb ik voor het eerst in een winkel tegengekomen en hij zei "hoi" en na een jaar hadden we een relatie. Mensen zijn toch overal? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar kom jij irl veel mensen tegen?
Ja, is dat zo vreemd? Ik kom mensen tegen in het zwembad, winkels, overal toch? Of mis ik hier iets? ik snap het niet waarom het zo vreemd is?quote:
Tis akelig lang geleden dat ik een meisje heb ontmoet eigenlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Overal, mijn eerste vriendje heb ik voor het eerst in een winkel tegengekomen en hij zei "hoi" en na een jaar hadden we een relatie. Mensen zijn toch overal? Of zie ik dat verkeer?
Meer buiten komen dan toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis akelig lang geleden dat ik een meisje heb ontmoet eigenlijk.
Dat zeg ik toch niet, maar je verbreed toch je 'gebied' zeg maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar kom je dan geen leuke mensen tegen irl?
Ik bedoel, je gaat toch boodschappen doen, je gaat toch een glasje drinken met vrienden, sporten? Dan kom je toch mensen/vrouwen tegen?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik werk toch gewoon? Met wat?
Neh, iedereen doet zijn eigen ding altijd toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik bedoel, je gaat toch boodschappen doen, je gaat toch een glasje drinken met vrienden, sporten? Dan kom je toch mensen/vrouwen tegen?
In de Albert Heyn heb jij altijd hele conversaties met onbekenden? Laat staan onbekenden die je ook nog eens aantrekkelijk vindt?quote:
Als ik iemand in de winkel aanspreek, weet deze over het algemeen niet hoe snel ze weg moet komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, is dat zo vreemd? Ik kom mensen tegen in het zwembad, winkels, overal toch? Of mis ik hier iets? ik snap het niet waarom het zo vreemd is?
Ja dan is dat een trut , het zegt toch niets over jou. Maar goed. Of twijfel je dan op dat moment aan jezelf?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik iemand in de winkel aanspreek, weet deze over het algemeen niet hoe snel ze weg moet komen.
Dus je zou nooit een serveerster een compliment geven of wat interesse tonen als ze er leuk uitzie?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, iedereen doet zijn eigen ding altijd toch?
Ja de serveerster komt aan je tafel, thats it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |