Ja, is dat zo vreemd? Ik kom mensen tegen in het zwembad, winkels, overal toch? Of mis ik hier iets? ik snap het niet waarom het zo vreemd is?quote:
Tis akelig lang geleden dat ik een meisje heb ontmoet eigenlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Overal, mijn eerste vriendje heb ik voor het eerst in een winkel tegengekomen en hij zei "hoi" en na een jaar hadden we een relatie. Mensen zijn toch overal? Of zie ik dat verkeer?
Meer buiten komen dan toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis akelig lang geleden dat ik een meisje heb ontmoet eigenlijk.
Dat zeg ik toch niet, maar je verbreed toch je 'gebied' zeg maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar kom je dan geen leuke mensen tegen irl?
Ik bedoel, je gaat toch boodschappen doen, je gaat toch een glasje drinken met vrienden, sporten? Dan kom je toch mensen/vrouwen tegen?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik werk toch gewoon? Met wat?
Neh, iedereen doet zijn eigen ding altijd toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik bedoel, je gaat toch boodschappen doen, je gaat toch een glasje drinken met vrienden, sporten? Dan kom je toch mensen/vrouwen tegen?
In de Albert Heyn heb jij altijd hele conversaties met onbekenden? Laat staan onbekenden die je ook nog eens aantrekkelijk vindt?quote:
Als ik iemand in de winkel aanspreek, weet deze over het algemeen niet hoe snel ze weg moet komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, is dat zo vreemd? Ik kom mensen tegen in het zwembad, winkels, overal toch? Of mis ik hier iets? ik snap het niet waarom het zo vreemd is?
Ja dan is dat een trut , het zegt toch niets over jou. Maar goed. Of twijfel je dan op dat moment aan jezelf?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik iemand in de winkel aanspreek, weet deze over het algemeen niet hoe snel ze weg moet komen.
Dus je zou nooit een serveerster een compliment geven of wat interesse tonen als ze er leuk uitzie?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, iedereen doet zijn eigen ding altijd toch?
Ja de serveerster komt aan je tafel, thats it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |