abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 december 2013 @ 20:58:18 #73
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133958276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Daarom!, en dan zijn we allebei niet oud maar toch!.

Ik heb het zelfde als jou man :P, voor me 18e kreeg ik 0,0 aandacht van meiden toen ineens een relatie van bijna 2 jaar, toen nog een paar korte relaties, toen 1 fuck buddy en 1 one night stand..

Wat is jouw plan van aanpak nu wat betreft het versieren van vrouwen?.
Nou ja, bij mij begon het al toen ik net geen 16 was. Toen is een one night stand uitgedraaid op een relatie van een jaar. Daarna ongeveer een jaar niets om vervolgens na een nieuwe one night stand weer in een relatie van ongeveer een jaar te duiken. Dat is uit elkaar gegaan omdat ik 150 kilometer zuidelijker ging studeren alwaar ik tijdens de introweek mijn laatste ex ontmoet heb waarmee ik een maand of vier na de intro een relatie kreeg. Daar ben ik 7 jaar mee samen geweest waarvan 6 jaar samenwonend...

Het rare is, voor mijn 18e kreeg ik eigenlijk weinig aandacht van vrouwen (mijn eerste vriendin was min of meer een toevalstreffer). Totdat mijn schoolgenoten merkten dat ik bij het uitgaan vrijwel elke uitsmijter, barvrouw en vaste vrouwelijke bezoekers kende. Ik kreeg toen de naam een 'player' te zijn terwijl ik in werkelijkheid 0,0 deed omdat ik een relatie had. Achteraf gezien had ik in die tijd meer van die naam als player moeten profiteren, maar dat deed ik niet omdat ik dus een relatie had maar ook omdat ik niet geloofde dat vrouwen echt interesse in mij hadden. Dat laatste is nog steeds van toepassing op mij. Ik heb inmiddels geleerd vrouwen aan te spreken en te ouwehoeren met ze (een bijbaan als verkoper helpt). Maar zoals ik hier al vaker aangegeven heb mist net dat laatste stapje. Ik ga de laatste maanden vrij veel uit om zo dingen te proberen maar tot nu toe leid dat nergens toe behalve commentaar van mijn vrienden 'dat ik mijn pandapunten eens moet verzilveren'...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133958304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Want?
Waarom is het zo moeilijk voor je om in te zien dat een meid interesse kan hebben in jou?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 5 december 2013 @ 21:00:04 #75
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133958351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Sorry, heb je haar facebook al? Ben benieuwd ;)
Haar facebook had ik al...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_133958354
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom is het zo moeilijk voor je om in te zien dat een meid kan hebben in jou?
Waarom is het zo moeilijk voor jou om in te zien dat je haar gevoel niet kunt analyseren vanachter je pc?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133958380
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:00 schreef yats het volgende:

[..]

Haar facebook had ik al...
*O* en al wat gecommuniceerd?
pi_133958436
quote:

[..]

Waarom is het zo moeilijk voor je om in te zien dat een meid interesse kan hebben in jou?
Dat zei ik helemaal niet :o Dat kan best.
Rustig aan.
  donderdag 5 december 2013 @ 21:02:03 #79
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133958437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:00 schreef complicate het volgende:

[..]

*O* en al wat gecommuniceerd?
Nee, ik ben nog niet geaccepteerd...
pi_133958510
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zei ik helemaal niet :o Dat kan best.
Maar euuh ik weet een tip om een vrouw op je te laten afstappen zonder dat je wat doet. :P
pi_133958536
Het erge is nog vind ik, dat vrouwen het vaak door hebben als je dingen van plan bent. Vooral als je een openingszin een avond van tevoren in je hoofd gaat leren. Complicate, je had het toch over spontaan zijn? :{ En dan geef je hem een niet spontane zin 12 uur van tevoren _O-
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 5 december 2013 @ 21:04:41 #82
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133958559
quote:

[..]

Iemand kan interesse hebben maar dat staat niet gelijk aan een relatie oid.
pi_133958586
Dat is toch niet gek firefly? Vrouwen zijn echt niet naief en onschuldig. Dat spelen ze alleen maar, omdat mannen dat geil vinden ;)
pi_133958605
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Iemand kan interesse hebben maar dat staat niet gelijk aan een relatie oid.
Eens.
pi_133958612
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef jaha het volgende:
Dat is toch niet gek firefly? Vrouwen zijn echt niet naief en onschuldig. Dat spelen ze alleen maar, omdat mannen dat geil vinden ;)
Ik bedoel het erge is dat er openingszinnen worden verzonnen voor vrouwen die dagelijks met hun eigen ding bezig zijn. Erg creepy en gemaakt.

Mijn tip is om met andere vrouwen te leren omgaan en haar niet zozeer als "target" neer te zetten. Dan voelt ze vanzelf wel op haar gemak bij je.
pi_133958631
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef jaha het volgende:
Baas 8-)
pi_133958640
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:03 schreef complicate het volgende:
Maar euuh ik weet een tip om een vrouw op je te laten afstappen zonder dat je wat doet.
Nou vertel.
Rustig aan.
pi_133958768
Ik vind het hilarisch dat mensen eerst zeuren dat je natuurlijk en hunzelf moeten zijn, en daarna:

- Openingszinnen verzinnen
- Zeggen dat diegene het niet vaker moet doen (heel onnatuurlijk dus)
- Zinnen verzint die diegene niet eens zelf heeft verzonnen (totaal niet zichzelf)
  donderdag 5 december 2013 @ 21:11:02 #89
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133958864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar euuh ik weet een tip om een vrouw op je te laten afstappen zonder dat je wat doet. :P
Kom maar op...
pi_133958879
Toen je leerde fietsen was het ook met vallen en opstaan leren. Dat is met het versieren van het andere geslacht ook. Je moet gewoon ervaring opdoen, dan gaat het steeds makkelijker...
pi_133958885
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou vertel.
Gewoon jouw ding doen en jouw hart laten praten. Mensen die zich goed in hun vel voelen trekken heel gemakkelijk mensen aan. Dat is een beetje de wet van aantrekkingskracht. Op momenten dat je je goed voelt, gebeurt het meestal en ook wanneer je het niet verwacht. Dus wees blij met wie je bent, verwacht niet te veel en blijf dingen doen die je leuk vindt, voor je het weet kom je ze tegen!
  donderdag 5 december 2013 @ 21:11:44 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133958898
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Eens.
Sowieso zijn er zat mannen/vrouwen die alleen de aandacht leuk vinden.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou vertel.
Gewoon jezelf wezen, geen enkele vrouw is het waard als je je voor haar in allerlei bochten moet wringen.
pi_133958922
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Sowieso zijn er zat mannen/vrouwen die alleen de aandacht leuk vinden.

[..]

Gewoon jezelf wezen, geen enkele vrouw is het waard als je je daarvoor in allerlei bochten moet wringen.
EXACT :s)
pi_133958959
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Gewoon jouw ding doen en jouw hart laten praten. Mensen die zich goed in hun vel voelen trekken heel gemakkelijk mensen aan. Dat is een beetje de wet van aantrekkingskracht. Op momenten dat je je goed voelt, gebeurt het meestal en ook wanneer je het niet verwacht. Dus wees blij met wie je bent, verwacht niet te veel en blijf dingen doen die je leuk vindt, voor je het weet kom je ze tegen!
:')
Rustig aan.
pi_133958966
quote:

[..]

Ik was drie uur geleden nog door een vrouw benaderd op het trein station die met me bleef praten. Maar dat zegt nog helemaal niets. Ik ben geen signaal zoekende die er meteen wat achter zoekt.
pi_133958977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef jaha het volgende:
Toen je leerde fietsen was het ook met vallen en opstaan leren. Dat is met het versieren van het andere geslacht ook. Je moet gewoon ervaring opdoen, dan gaat het steeds makkelijker...
En vooral je echt goed voelen met wie je bent cherike.
pi_133958988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vertel vertel
pi_133959002
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Vertel vertel
Je zegt nu dat ik mezelf nog nooit goed in mijn vel heb gevoeld.
Rustig aan.
pi_133959017
OH OH de wet van aantrekkinskracht is dus niet duidelijk voor iedereen in een topic over versieren :')
pi_133959023
quote:

[..]

pi_133959059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vertel
pi_133959115
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef complicate het volgende:
OH OH de wet van aantrekkinskracht is dus niet duidelijk voor iedereen in een topic over versieren :')
Hey, ik merk echt wel op dat er meer naar mij gekeken wordt etc als ik mijzelf zit te vermaken in een club, maar het meisje dat op mij afstapt zit er echt niet tussen.
Dus je tipt werkt niet.
Rustig aan.
pi_133959184
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Vertel
Beetje cliché maar :')
pi_133959240
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hey, ik merk echt wel op dat er meer naar mij gekeken wordt etc als ik mijzelf zit te vermaken in een club, maar het meisje dat op mij afstapt zit er echt niet tussen.
Dus je tipt werkt niet.
Evie?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zeefje?
pi_133959276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je zegt nu dat ik mezelf nog nooit goed in mijn vel heb gevoeld.
Neen dat zeg ik niet, maar dat is een begin. En als je je dus goed voelt in je vel, én actie onderneemt komt het goed toch.....Want je hebt mensen die actie ondernemen met weinig resultaat omdat ze het niet genoeg willen.
Ik bedoel als AJ naast je passeert, denk ik wel dat je meer dan "hoi" zal zeggen? Of niet?
pi_133959292
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Evie?

Kan best dat die mij aansprak, maar die situatie heeft een significant lagere drempel, telt niet, overigens... Pff, naja van fouten leer je zeggen ze. *O*
Rustig aan.
  donderdag 5 december 2013 @ 21:21:21 #107
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133959307
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Beetje zelfde idee dat als je kort in een relatie zit vrouwen opeens wel interesse hebben. Omdat je dan wel die uitstraling hebt.
pi_133959318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Neen dat zeg ik niet, maar dat is een begin. En als je je dus goed voelt in je vel, én actie onderneemt komt het goed toch.....Want je hebt mensen die actie ondernemen met weinig resultaat omdat ze het niet genoeg willen.
Ik bedoel als AJ naast je passeert, denk ik wel dat je meer dan "hoi" zal zeggen? Of niet?
AJ?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')