abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133959059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

:')
Vertel
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133959115
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef complicate het volgende:
OH OH de wet van aantrekkinskracht is dus niet duidelijk voor iedereen in een topic over versieren :')
Hey, ik merk echt wel op dat er meer naar mij gekeken wordt etc als ik mijzelf zit te vermaken in een club, maar het meisje dat op mij afstapt zit er echt niet tussen.
Dus je tipt werkt niet.
Rustig aan.
pi_133959184
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Vertel
Beetje cliché maar :')
pi_133959240
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hey, ik merk echt wel op dat er meer naar mij gekeken wordt etc als ik mijzelf zit te vermaken in een club, maar het meisje dat op mij afstapt zit er echt niet tussen.
Dus je tipt werkt niet.
Evie?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zeefje?
pi_133959276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je zegt nu dat ik mezelf nog nooit goed in mijn vel heb gevoeld.
Neen dat zeg ik niet, maar dat is een begin. En als je je dus goed voelt in je vel, én actie onderneemt komt het goed toch.....Want je hebt mensen die actie ondernemen met weinig resultaat omdat ze het niet genoeg willen.
Ik bedoel als AJ naast je passeert, denk ik wel dat je meer dan "hoi" zal zeggen? Of niet?
pi_133959292
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Evie?

Kan best dat die mij aansprak, maar die situatie heeft een significant lagere drempel, telt niet, overigens... Pff, naja van fouten leer je zeggen ze. *O*
Rustig aan.
  donderdag 5 december 2013 @ 21:21:21 #107
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133959307
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Beetje zelfde idee dat als je kort in een relatie zit vrouwen opeens wel interesse hebben. Omdat je dan wel die uitstraling hebt.
pi_133959318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Neen dat zeg ik niet, maar dat is een begin. En als je je dus goed voelt in je vel, én actie onderneemt komt het goed toch.....Want je hebt mensen die actie ondernemen met weinig resultaat omdat ze het niet genoeg willen.
Ik bedoel als AJ naast je passeert, denk ik wel dat je meer dan "hoi" zal zeggen? Of niet?
AJ?
Rustig aan.
pi_133959365
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Beetje zelfde idee dat als je kort in een relatie zit vrouwen opeens wel interesse hebben. Omdat je dan wel die uitstraling hebt.
Schijnt ook iets met hormonen te maken te hebben. Als je seksueel actief geweest bent dan "ruiken" vrouwen dat en worden hun feromonen geactiveerd. Onbewust geef je het signaal dat je de juiste man voor haar bent.
pi_133959377
quote:

[..]

Evie?

[..]

Zeefje?
OMG Koffietje is hier *O* .
Vertel eens, positief denken werkt toch hé?
pi_133959379
quote:

[..]

Evie?

[..]

Zeefje?
Ik volg je niet? :P
pi_133959402
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.
pi_133959440
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

AJ?
ANGELINA JOLIE of elk ander vrouw die je aantrekkelijk zou vinden.
  donderdag 5 december 2013 @ 21:23:59 #114
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133959461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Eh, dus eigenlijk zeg je nu dat ik het niet genoeg wil omdat ik weinig resultaat haal? En bedankt...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133959484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef complicate het volgende:

[..]

OMG Koffietje is hier *O* .
Vertel eens, positief denken werkt toch hé?
Hoihoi! :W

Soms wel en soms niet, maar het alternatief (namelijk een negatieveling zijn) helpt nog minder :P
pi_133959488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef complicate het volgende:

[..]

ANGELINA JOLIE of elk ander vrouw die je aantrekkelijk zou vinden.
Ik zou juist niks zeggen want die ergert zich de hele dag kapot aan mensen die vervelend doen bij der.
Rustig aan.
pi_133959505
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef yats het volgende:

[..]

Eh, dus eigenlijk zeg je nu dat ik het niet genoeg wil omdat ik weinig resultaat haal? En bedankt...
Geldt voor mij wel. :+
Rustig aan.
pi_133959515
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef yats het volgende:

[..]

NEEN, je voelt je niet genoeg goed in je vel want je zit met "angsten" om afgewezen te worden.
Dat is iets ander hé.
pi_133959559
De enige manier om van die angsten af te komen is door veel ervaring op te doen, pua of hoe je het ook wilt noemen maakt niet uit. Het is zeer onaantrekkelijk als je die angsten hebt namelijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 5 december 2013 @ 21:26:07 #120
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133959571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef jaha het volgende:

[..]

Schijnt ook iets met hormonen te maken te hebben. Als je seksueel actief geweest bent dan "ruiken" vrouwen dat en worden hun feromonen geactiveerd. Onbewust geef je het signaal dat je de juiste man voor haar bent.
Ik weet hoe het werkt, alleen in de praktijk zijn er altijd weer van die kleine dingetjes waar je dan toch weer intrapt. :P

Stomme gevoelens :(
pi_133959572
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoihoi! :W

Soms wel en soms niet, maar het alternatief (namelijk een negatieveling zijn) helpt nog minder :P
Dus het begint bij positief denken :P
pi_133959592
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef firefly3 het volgende:
De enige manier om van die angsten af te komen is door veel ervaring op te doen, pua of hoe je het ook wilt noemen maakt niet uit. Het is zeer onaantrekkelijk als je die angsten hebt namelijk.
Welke angsten?
pi_133959613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Welke angsten?
Om afgewezen te worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133959618
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zou juist niks zeggen want die ergert zich de hele dag kapot aan mensen die vervelend doen bij der.
Voilà daar gaat het dus mis. Je denkt aan wat ze zou denken als je iets zou doen en volgt jou gevoel toch niet op dat moment?
pi_133959641
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus het begint bij positief denken :P
Voor mij wel, maar positief denken is altijd al deel van mijn karakter geweest :P
pi_133959725
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor mij wel, maar positief denken is altijd al deel van mijn karakter geweest :P
Jep, I know ik weet nog dat je mij geholpen hebt toen ik de eerste keer op fok! kwam met adviezen om van mijn stalkendvriendje af te komen. Merci nog, ik vergeet dat nooit.
(je hebt een plaats in mijn online hartje) O+
pi_133959740
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Voilà daar gaat het dus mis. Je denkt aan wat ze zou denken als je iets zou doen en volgt jou gevoel toch niet op dat moment?
Jawel, mijn gevoel zegt dat het vervelend is en dat is een vervelend gevoel.
Rustig aan.
pi_133959760
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef firefly3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, dan is de strekking van jouw verhaal dat je zeer onaantrekkelijk bent totdat je PUA dinges gaat doen?

Zoiets?
pi_133959788
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Klopt en daar heb ik het dus over, dan zit je op dat moment niet goed in je vel, want die negatief gevoel neemt het over. Snap je schattie?
pi_133959797
Dat lees ik niet in firefly3 post.
  donderdag 5 december 2013 @ 21:31:01 #131
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133959805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik deel je mening wel hoor, sowieso is AJ niet echt interresant, vast wel leukere vrouwen te vinden :)
pi_133959828
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt en daar heb ik het dus over, dan zit je op dat moment niet goed in je vel, want die negatief gevoel neemt het over. Snap je schattie?
Je zoekt wel erg ver, ik kan super in mijn vel zitten en het nog steeds treuerig vinden voor die vrouw dat ze zoveel lastiggevallen wordt.
Rustig aan.
pi_133959837
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik deel je mening wel hoor, sowieso is AJ niet echt interresant, vast wel leukere vrouwen te vinden :)
2 plastig tieten dit dat.

Oke.. Deze grap is NIET ok.
Rustig aan.
pi_133959851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Jep, I know ik weet nog dat je mij geholpen hebt toen ik de eerste keer op fok! kwam met adviezen om van mijn stalkendvriendje af te komen. Merci nog, ik vergeet dat nooit.
(je hebt een plaats in mijn online hartje) O+
Hoe snel een oplossing voor een schijnbaar onoverkomelijk idee kan zijn ook he? :P
Maar goed, dat probleem is mooi opgelost en jij kan weer verder met je leven! *O*
pi_133959866
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je zoekt wel erg ver, ik kan super in mijn vel zitten en het nog steeds treuerig vinden voor die vrouw dat ze zoveel lastiggevallen wordt.
Waarom zou "hoi" zeggen = lastig vallen? Vertel mij dat eens.
pi_133959884
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoe snel een oplossing voor een schijnbaar onoverkomelijk idee kan zijn ook he? :P
Maar goed, dat probleem is mooi opgelost en jij kan weer verder met je leven! *O*
Jep jep *O*
pi_133959894
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp, dan is de strekking van jouw verhaal dat je zeer onaantrekkelijk bent totdat je PUA dinges gaat doen?

Zoiets?
Ik moet zeggen dat wat maten van me die al langer bezig zijn en beter zijn echt super veel aantrekkingskracht hebben op de vrouwen. Een normaal iemand zou ik weinig kans geven als die in de buurt lopen. Ik heb er 1 zelfs een vrouw letterlijk uit de handen van een gozer zien trekken op straat tijdens een feest gelegenheid, toen begonnen zij ineens te knuffelen :D
pi_133959922
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom zou "hoi" zeggen = lastig vallen? Vertel mij dat eens.
Omdat 20 man dat doet terwijl ze ergens anders mee bezig is.
Ja ehh, als ze in een club staat en een drankje haalt en ik sta naast haar aan de bar is het een ander verhaal.

Standaard angelina jolie die ik mij voorstel? Paparazi, en hordes mensen die haar aandacht willen.
Rustig aan.
pi_133959935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat wat maten van me die al langer bezig zijn en beter zijn echt super veel aantrekkingskracht hebben op de vrouwen. Een normaal iemand zou ik weinig kans geven als die in de buurt lopen. Ik heb er 1 zelfs een vrouw letterlijk uit de handen van een gozer zien trekken op straat tijdens een feest gelegenheid, toen begonnen zij ineens te knuffelen :D
Dat is dus een "ja" neem ik aan?
pi_133959938
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ze is/was maar een voorbeeld hé.
pi_133959974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is dus een "ja" neem ik aan?
Er zijn ook genoeg naturals op de wereld, die precies doen wat een PUA doet maar nog nooit van PUA gehoord hebben. Dusja, hoe langer je ervaring op doet met vrouwen hoe meer je seks uitstraalt zeg maar.
  donderdag 5 december 2013 @ 21:35:25 #142
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133960003
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Ze is/was maar een voorbeeld hé.
I know, maar ik snap wel een beetje wat hij bedoeld.Ze zit er waarschijnlijk helemaal niet op tewachten aangezien ze al zo'n hectisch leven heeft en waarschijnlijk datsoort dingen dagelijks hoort van jan en alle man.
  donderdag 5 december 2013 @ 21:37:06 #143
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133960063
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg naturals op de wereld, die precies doen wat een PUA doet maar nog nooit van PUA gehoord hebben. Dusja, hoe langer je ervaring op doet met vrouwen hoe meer je seks uitstraalt zeg maar.
No offence maar PUA doen alleen kanslozen. Een beetje fatsoenlijke vent heeft dat niet eens nodig.
pi_133960088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Omdat 20 man dat doet terwijl ze ergens anders mee bezig is.
Ja ehh, als ze in een club staat en een drankje haalt en ik sta naast haar aan de bar is het een ander verhaal.

Standaard angelina jolie die ik mij voorstel? Paparazi, en hordes mensen die haar aandacht willen.
Neee niet de standaard Angelina jolie met Paparazi , gewoon een voorbeeld van een super knap meisje die je tegenkomt ed.
  donderdag 5 december 2013 @ 21:38:21 #145
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133960102
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef complicate het volgende:

[..]

NEEN, je voelt je niet genoeg goed in je vel want je zit met "angsten" om afgewezen te worden.
Dat is iets ander hé.
Daar zit inderdaad verschil tussen. Probleem is alleen dat die angst nooit zal verdwijnen als je niets succesvol probeert. Kortom, je zult geen succes hebben met die angst maar die angst verdwijnt ook niet als je geen succes hebt. Leuk zo'n vicieuze cirkel...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133960104
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Neee niet de standaard Angelina jolie met Paparazi , gewoon een voorbeeld van een super knap meisje die je tegenkomt ed.
Oh, ja... Ehh...
Ligt aan mijn stemming ;)

Achja
Rustig aan.
pi_133960133
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus PUA is hetzelfde als een hondje een truukje leren, zoals door een brandende hoepel springen?
pi_133960137
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

No offence maar PUA doen alleen kanslozen. Een beetje fatsoenlijke vent heeft dat niet eens nodig.
Hoezo "nodig" hebben? Als je meer ervaring op doet kan je je resultaten verdubbelen per jaar, ongeacht waar je nu staat. Heeft niets te maken met "nodig" hebben.
pi_133960152
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus PUA is hetzelfde als een hondje een truukje leren, zoals door een brandende hoepel springen?
_O- (ja dat is zo iets) Niet doen dus!
pi_133960182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het meeste leer je onbewust, je houding en gedrag veranderd vanzelf. Het enige wat je hoeft te doen is ervaring op doen en ervan leren. Dusja, iedereen kan het leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')