abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133957585
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:40 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hmm dit maakt sense. Hier ga k me maar aan houden denk ik. Gewoon met mn eigen spontaniteit. Als ik niet weer dichtsla.
Succes.

probeer anders voordat je die meid aanspreekt die jij wilt, gewoon op straat of zo meiden aanspreken en ze te versieren ook al vind je ze niet leuk, kijk hoe ze reageren op dingen die jij zegt, kijk hoe ver je met grapjes kan gaan en je moet vooral wennen aan dat gevoel dat je krijgt als je een vrouw hebt aangesproken.
Waz met jou!
  donderdag 5 december 2013 @ 20:42:59 #52
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133957612
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik snap je wel, maar heb jij niet het gevoel dat je toch de beste jaren hebt gemist?, die jaren waarin je juist hoort rond te kloten?.

Ik ben nu op een leeftijd aan het komen waar de meeste meiden serieus voor relaties gaan en niet meer echt vaak rondkloten EN het eigenlijk al een beetje zou moeten zijn dat je weet wat je doet en niet af en toe als een zenuwachtige sukkel erbij staat of geen actie onderneemt omdat je niet zeker weet of je het wel zou moeten doen.
Dat gevoel heb ik af en toe zeker. Met name qua 'daten' en one night stands heb ik flink wat gemist. Dat is ook het nadeel van een lange relatie tijdens je studietijd. Hoezeer ook het tijdens die relatie leuk was (de laatste twee maanden uitgezonderd), ik zou het zo inruilen om dan weer 19 te zijn en net op kamers te gaan...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133957719
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

On to the next one? Maar waarom blijft ze dan lachen en knipogen etc?
Omdat ze jou wilt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133957731
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef yats het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik af en toe zeker. Met name qua 'daten' en one night stands heb ik flink wat gemist. Dat is ook het nadeel van een lange relatie tijdens je studietijd. Hoezeer ook het tijdens die relatie leuk was (de laatste twee maanden uitgezonderd), ik zou het zo inruilen om dan weer 19 te zijn en net op kamers te gaan...
Daarom!, en dan zijn we allebei niet oud maar toch!.

Ik heb het zelfde als jou man :P, voor me 18e kreeg ik 0,0 aandacht van meiden toen ineens een relatie van bijna 2 jaar, toen nog een paar korte relaties, toen 1 fuck buddy en 1 one night stand..

Wat is jouw plan van aanpak nu wat betreft het versieren van vrouwen?.
Waz met jou!
  donderdag 5 december 2013 @ 20:45:58 #55
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133957743
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Succes.

probeer anders voordat je die meid aanspreekt die jij wilt, gewoon op straat of zo meiden aanspreken en ze te versieren ook al vind je ze niet leuk, kijk hoe ze reageren op dingen die jij zegt, kijk hoe ver je met grapjes kan gaan en je moet vooral wennen aan dat gevoel dat je krijgt als je een vrouw hebt aangesproken.
Hahaha doe jij dat serieus ook om te oefenen? Stel ik zit naast iemand of zit bij iemand (onbekend) in iets van een groep of weet ik veeel wat, knoop ik best makkelijk een gesprek aan toch :P
pi_133957751
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, te laat in de zin van dat ik er nu onbewust negatieve asociaties bij heb en niet toendertijd gewoon eens ben gaan daten ofzo.

Ook wel een killer dat die vrouwen dat nooit eens voor mij gevraagd hebben. :(
Schatje je overdrijft een beetje hoor!
pi_133957800
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe die avond van jou eruit heeft gezien, ergo ik kan geen fuck met je voorbeeld.
Dit is directe commnunicatie! :Y
pi_133957803
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Schatje je overdrijft een beetje hoor!
Want?
Rustig aan.
  donderdag 5 december 2013 @ 20:47:27 #59
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133957823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Omdat ze jou wilt.
En ik haar :P waarom dan on to the next one? :P
pi_133957829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Dit is directe commnunicatie! :Y
_O_ _O-
Rustig aan.
pi_133957921
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:13 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ik probeer geen 'pua' technieken te leren; kan heel makkelijk met vrouwen praten maar met deze lukt me dat gewoon weg niet. Heel vreemd. Ook omdat het compleet random is en ik niet bij haar in de klas, op de vereniging of iets dergelijks zit. Gewoon een grietje dat heel vaak langs komt lopen.
Ik wil haar, ik wil niet leren hoe ik iemand in de kroeg versier. Dat gaat me prima af. Het is niet om mezelf te verbeteren of veranderen ofzo. :P
Je hoeft geen PUA hoor.
pi_133957929
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hahaha doe jij dat serieus ook om te oefenen? Stel ik zit naast iemand of zit bij iemand (onbekend) in iets van een groep of weet ik veeel wat, knoop ik best makkelijk een gesprek aan toch :P
Ik doe dat altijd als ik met vrienden ben, dan ben ik meestal in zo een lollige bui dus dan zie ik een meid kijken en dan maak ik het "call me" gebaar terwijl ik zo met me mond call me doe en haar een knip oog geef en op me lip bijt _O- vaak kijken meiden zo achter zich of ik het naar iemand anders doe, sommige kijken me raar aan, sommige gaan lachen, sommige doen het gebaar terug en andere gaan blozen :P, af en toe op meiden afgestapt en nummer geregeld, korte babbeltjes maken.. een enkele keer op een instant date gegaan.. of gewoon small talk maken :P.

Verder ben ik echt een chicken wat betreft het versieren hoor :P.

Wat ik eigenlijk wil vertellen is, ga oefenen voordat je op die ene meid afstapt waar je gek op bent.
Waz met jou!
pi_133957966
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Maar wat zal ik zeggen als ze langskomt in de snelle wandelgangen? Hoe knoop ik een gesprek aan in deze situatie?
Dan zeg je "hoi" en dan zeg je "je ziet er stralend uit" .....
pi_133957985
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan zeg je "hoi" en dan zeg je "je ziet er stralend uit" .....
_O-

Jij hebt lef.
Rustig aan.
pi_133958019
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:40 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hmm dit maakt sense. Hier ga k me maar aan houden denk ik. Gewoon met mn eigen spontaniteit. Als ik niet weer dichtsla.
Ja hoor. :Y
pi_133958061
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hoeft geen PUA hoor.
Hoeft niet hoor, het komt allemaal vanzelf wel goed :D *Aai over bol. Een paar simpele tips en je hebt haar!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133958062
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef yats het volgende:

[..]

Sorry, heb je haar facebook al? Ben benieuwd ;)
  donderdag 5 december 2013 @ 20:54:59 #68
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_133958130
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor. :Y
Wow complicate, bedankt voor al je antwoorden _O_ die 'je ziet er stralend uit' kan ik denk wel wat mee. Complimentje oid.
pi_133958146
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:54 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Wow complicate, bedankt voor al je antwoorden _O_ die 'je ziet er stralend uit' kan ik denk wel wat mee. Complimentje oid.
:*
pi_133958176
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O-

Jij hebt lef.
Soms is het niet "complicated" hé !
pi_133958196
Het boeit geen reet wat je zegt, het gaat om de non verbale communicatie :W
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133958205
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik doe dat altijd als ik met vrienden ben, dan ben ik meestal in zo een lollige bui dus dan zie ik een meid kijken en dan maak ik het "call me" gebaar terwijl ik zo met me mond call me doe en haar een knip oog geef en op me lip bijt _O- vaak kijken meiden zo achter zich of ik het naar iemand anders doe, sommige kijken me raar aan, sommige gaan lachen, sommige doen het gebaar terug en andere gaan blozen :P, af en toe op meiden afgestapt en nummer geregeld, korte babbeltjes maken.. een enkele keer op een instant date gegaan.. of gewoon small talk maken :P.

Verder ben ik echt een chicken wat betreft het versieren hoor :P.

Wat ik eigenlijk wil vertellen is, ga oefenen voordat je op die ene meid afstapt waar je gek op bent.
Ik heb je nog nooit anders gekend dan op deze manier. :{
  donderdag 5 december 2013 @ 20:58:18 #73
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133958276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Daarom!, en dan zijn we allebei niet oud maar toch!.

Ik heb het zelfde als jou man :P, voor me 18e kreeg ik 0,0 aandacht van meiden toen ineens een relatie van bijna 2 jaar, toen nog een paar korte relaties, toen 1 fuck buddy en 1 one night stand..

Wat is jouw plan van aanpak nu wat betreft het versieren van vrouwen?.
Nou ja, bij mij begon het al toen ik net geen 16 was. Toen is een one night stand uitgedraaid op een relatie van een jaar. Daarna ongeveer een jaar niets om vervolgens na een nieuwe one night stand weer in een relatie van ongeveer een jaar te duiken. Dat is uit elkaar gegaan omdat ik 150 kilometer zuidelijker ging studeren alwaar ik tijdens de introweek mijn laatste ex ontmoet heb waarmee ik een maand of vier na de intro een relatie kreeg. Daar ben ik 7 jaar mee samen geweest waarvan 6 jaar samenwonend...

Het rare is, voor mijn 18e kreeg ik eigenlijk weinig aandacht van vrouwen (mijn eerste vriendin was min of meer een toevalstreffer). Totdat mijn schoolgenoten merkten dat ik bij het uitgaan vrijwel elke uitsmijter, barvrouw en vaste vrouwelijke bezoekers kende. Ik kreeg toen de naam een 'player' te zijn terwijl ik in werkelijkheid 0,0 deed omdat ik een relatie had. Achteraf gezien had ik in die tijd meer van die naam als player moeten profiteren, maar dat deed ik niet omdat ik dus een relatie had maar ook omdat ik niet geloofde dat vrouwen echt interesse in mij hadden. Dat laatste is nog steeds van toepassing op mij. Ik heb inmiddels geleerd vrouwen aan te spreken en te ouwehoeren met ze (een bijbaan als verkoper helpt). Maar zoals ik hier al vaker aangegeven heb mist net dat laatste stapje. Ik ga de laatste maanden vrij veel uit om zo dingen te proberen maar tot nu toe leid dat nergens toe behalve commentaar van mijn vrienden 'dat ik mijn pandapunten eens moet verzilveren'...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_133958304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Want?
Waarom is het zo moeilijk voor je om in te zien dat een meid interesse kan hebben in jou?
  donderdag 5 december 2013 @ 21:00:04 #75
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133958351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Sorry, heb je haar facebook al? Ben benieuwd ;)
Haar facebook had ik al...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')