Succes.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:40 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hmm dit maakt sense. Hier ga k me maar aan houden denk ik. Gewoon met mn eigen spontaniteit. Als ik niet weer dichtsla.
Dat gevoel heb ik af en toe zeker. Met name qua 'daten' en one night stands heb ik flink wat gemist. Dat is ook het nadeel van een lange relatie tijdens je studietijd. Hoezeer ook het tijdens die relatie leuk was (de laatste twee maanden uitgezonderd), ik zou het zo inruilen om dan weer 19 te zijn en net op kamers te gaan...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar heb jij niet het gevoel dat je toch de beste jaren hebt gemist?, die jaren waarin je juist hoort rond te kloten?.
Ik ben nu op een leeftijd aan het komen waar de meeste meiden serieus voor relaties gaan en niet meer echt vaak rondkloten EN het eigenlijk al een beetje zou moeten zijn dat je weet wat je doet en niet af en toe als een zenuwachtige sukkel erbij staat of geen actie onderneemt omdat je niet zeker weet of je het wel zou moeten doen.
Omdat ze jou wilt.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
On to the next one? Maar waarom blijft ze dan lachen en knipogen etc?
Daarom!, en dan zijn we allebei niet oud maar toch!.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik af en toe zeker. Met name qua 'daten' en one night stands heb ik flink wat gemist. Dat is ook het nadeel van een lange relatie tijdens je studietijd. Hoezeer ook het tijdens die relatie leuk was (de laatste twee maanden uitgezonderd), ik zou het zo inruilen om dan weer 19 te zijn en net op kamers te gaan...
Hahaha doe jij dat serieus ook om te oefenen? Stel ik zit naast iemand of zit bij iemand (onbekend) in iets van een groep of weet ik veeel wat, knoop ik best makkelijk een gesprek aan tochquote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Succes.
probeer anders voordat je die meid aanspreekt die jij wilt, gewoon op straat of zo meiden aanspreken en ze te versieren ook al vind je ze niet leuk, kijk hoe ze reageren op dingen die jij zegt, kijk hoe ver je met grapjes kan gaan en je moet vooral wennen aan dat gevoel dat je krijgt als je een vrouw hebt aangesproken.
Schatje je overdrijft een beetje hoor!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, te laat in de zin van dat ik er nu onbewust negatieve asociaties bij heb en niet toendertijd gewoon eens ben gaan daten ofzo.
Ook wel een killer dat die vrouwen dat nooit eens voor mij gevraagd hebben.
Dit is directe commnunicatie!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die avond van jou eruit heeft gezien, ergo ik kan geen fuck met je voorbeeld.
Want?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Schatje je overdrijft een beetje hoor!
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is directe commnunicatie!
Je hoeft geen PUA hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:13 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik probeer geen 'pua' technieken te leren; kan heel makkelijk met vrouwen praten maar met deze lukt me dat gewoon weg niet. Heel vreemd. Ook omdat het compleet random is en ik niet bij haar in de klas, op de vereniging of iets dergelijks zit. Gewoon een grietje dat heel vaak langs komt lopen.
Ik wil haar, ik wil niet leren hoe ik iemand in de kroeg versier. Dat gaat me prima af. Het is niet om mezelf te verbeteren of veranderen ofzo.
Ik doe dat altijd als ik met vrienden ben, dan ben ik meestal in zo een lollige bui dus dan zie ik een meid kijken en dan maak ik het "call me" gebaar terwijl ik zo met me mond call me doe en haar een knip oog geef en op me lip bijtquote:Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hahaha doe jij dat serieus ook om te oefenen? Stel ik zit naast iemand of zit bij iemand (onbekend) in iets van een groep of weet ik veeel wat, knoop ik best makkelijk een gesprek aan toch
Dan zeg je "hoi" en dan zeg je "je ziet er stralend uit" .....quote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Maar wat zal ik zeggen als ze langskomt in de snelle wandelgangen? Hoe knoop ik een gesprek aan in deze situatie?
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan zeg je "hoi" en dan zeg je "je ziet er stralend uit" .....
Ja hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:40 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hmm dit maakt sense. Hier ga k me maar aan houden denk ik. Gewoon met mn eigen spontaniteit. Als ik niet weer dichtsla.
Hoeft niet hoor, het komt allemaal vanzelf wel goedquote:
Sorry, heb je haar facebook al? Ben benieuwdquote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik af en toe zeker. Met name qua 'daten' en one night stands heb ik flink wat gemist. Dat is ook het nadeel van een lange relatie tijdens je studietijd. Hoezeer ook het tijdens die relatie leuk was (de laatste twee maanden uitgezonderd), ik zou het zo inruilen om dan weer 19 te zijn en net op kamers te gaan...
Wow complicate, bedankt voor al je antwoordenquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:54 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Wow complicate, bedankt voor al je antwoordendie 'je ziet er stralend uit' kan ik denk wel wat mee. Complimentje oid.
Soms is het niet "complicated" hé !quote:
Ik heb je nog nooit anders gekend dan op deze manier.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd als ik met vrienden ben, dan ben ik meestal in zo een lollige bui dus dan zie ik een meid kijken en dan maak ik het "call me" gebaar terwijl ik zo met me mond call me doe en haar een knip oog geef en op me lip bijtvaak kijken meiden zo achter zich of ik het naar iemand anders doe, sommige kijken me raar aan, sommige gaan lachen, sommige doen het gebaar terug en andere gaan blozen
, af en toe op meiden afgestapt en nummer geregeld, korte babbeltjes maken.. een enkele keer op een instant date gegaan.. of gewoon small talk maken
.
Verder ben ik echt een chicken wat betreft het versieren hoor.
Wat ik eigenlijk wil vertellen is, ga oefenen voordat je op die ene meid afstapt waar je gek op bent.
Nou ja, bij mij begon het al toen ik net geen 16 was. Toen is een one night stand uitgedraaid op een relatie van een jaar. Daarna ongeveer een jaar niets om vervolgens na een nieuwe one night stand weer in een relatie van ongeveer een jaar te duiken. Dat is uit elkaar gegaan omdat ik 150 kilometer zuidelijker ging studeren alwaar ik tijdens de introweek mijn laatste ex ontmoet heb waarmee ik een maand of vier na de intro een relatie kreeg. Daar ben ik 7 jaar mee samen geweest waarvan 6 jaar samenwonend...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Daarom!, en dan zijn we allebei niet oud maar toch!.
Ik heb het zelfde als jou man, voor me 18e kreeg ik 0,0 aandacht van meiden toen ineens een relatie van bijna 2 jaar, toen nog een paar korte relaties, toen 1 fuck buddy en 1 one night stand..
Wat is jouw plan van aanpak nu wat betreft het versieren van vrouwen?.
Waarom is het zo moeilijk voor je om in te zien dat een meid interesse kan hebben in jou?quote:
Haar facebook had ik al...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry, heb je haar facebook al? Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |