Door een positieve uitstraling/houding. Mensen met een down gezicht/houding zijn alles behalve interessant.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe wek je oprechte interesse in je omgeving / personen in je omgeving.
Jezelf zijn is een goed beginquote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon jezelf zijn, interesse hebben in hun dingen en er voor ze zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Merci Koffietje, ik apprecieer jouw bijdrage in dit topic haha .quote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezelf zijn is een goed begin
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, interesse hebben en er voor ze zijn.
Faxie is een reserve-Belgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom een vrouw een man in bed verleidt of waarom een vrouw op een man zou afstappen?quote:
Ja waarom stapt een vrouw niet op een man af?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom een vrouw een man in bed verleidt of waarom een vrouw op een man zou afstappen?
Gebeurt wel, maar veel zeldener dan andersomquote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja waarom stapt een vrouw niet op een man af?
Zijn er wel hoor, alleen minder. Sowieso houden vrouwen er vaak meer van als de man het initiatief neemt wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat de man op haar afstap. Ik doe dat persoonlijk niet omdat mannen op me afstappen. Maar mijn vriendinnen vinden het veel leuker om zelf te versieren. Dus ja, dat hangt van elke vrouw af.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je doet het dus niet omdat je toch wel aandacht krijgt..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat de man op haar afstap. Ik doe dat persoonlijk niet omdat mannen op me afstappen. Maar mijn vriendinnen vinden het veel leuker om zelf te versieren. Dus ja, dat hangt van elke vrouw af.
Ehm...naarmate je ouder wordt, is de kans een maagd te vinden steeds kleiner en kleiner dus je hebt het maar te slikken dat je nummertje zoveel bent. Sowieso heb je de verkeerde insteek.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je doet het dus niet omdat je toch wel aandacht krijgt..
Maar ehh.. Hoe moet ik daar blij van worden dat ik dan nummertje zoveel ben
Ja enormquote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm...naarmate je ouder wordt, is de kans een maagd te vinden steeds kleiner en kleiner dus je hebt het maar te slikken dat je nummertje zoveel bent. Sowieso heb je de verkeerde insteek.
Beiden...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom een vrouw een man in bed verleidt of waarom een vrouw op een man zou afstappen?
Eigenlijk wel ja, genoeg aandacht van mannen, dus ja waarom zou ik zelf gaan jagen hé.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeit me geen reet wat ze allemaal gedaan heeft hoor, al heeft ze met 30 gasten in bed gelegen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm...naarmate je ouder wordt, is de kans een maagd te vinden steeds kleiner en kleiner dus je hebt het maar te slikken dat je nummertje zoveel bent. Sowieso heb je de verkeerde insteek.
Kijk, deze discussie heb jij al duizenden keren gevoerd en het antwoord weet je allang al.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeit me geen reet wat ze allemaal gedaan heeft hoor, al heeft ze met 30 gasten in bed gelegen.
Punt is meer dat ik mezelf echt zichtbaar moet maken en je als vrouw toch wel gezien wordt.
Persoonlijk vind ik het wel belangrijk dat eens de man initiatief heeft genomen om een vrouw te "versieren " dat de vrouw hem ook wel mag verleiden.quote:
Dat maakt echt niet uit hoor, sowieso zorg gewoon dat je bijvoorbeeld dingen onthoud van haar die ze je zegt of wat ze belangrijk vind. (Wat normaal ook zou moeten bij een ieder ander maargoed)quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ist just? haha Wat vind je van Bel-vrouwen? ze zijn veel losser dan NL-ers héquote:
Okee, dan hier het antwoord (voor de zoveelste keer).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |