Een muur zal je nog een beter antwoord geven....quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No offence maar PUA doen alleen kanslozen. Een beetje fatsoenlijke vent heeft dat niet eens nodig.
PUA is leuk als je ONS wil, voor een relatie prikken vrouwen daar echt wel doorheen. Sowieso dat voorbeeld wat je aanhaalde is gewoon kansloos. Iemand met een beetje zelfrespect trekt niet iemand weg bij een man.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoezo "nodig" hebben? Als je meer ervaring op doet kan je je resultaten verdubbelen per jaar, ongeacht waar je nu staat. Heeft niets te maken met "nodig" hebben.
Maar neen, het is geen visieuze cirkel, je moet denken "ik ben een heel leuke jongen en een vrouw zou best wel met mij een goed gevoel krijgen" en als je iemand tegenkomt die je afwijst moet je gewoon denken "haar verlies", vandaar dat ik zeg, eerst wat meer zelfvertrouwen ed.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:38 schreef yats het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad verschil tussen. Probleem is alleen dat die angst nooit zal verdwijnen als je niets succesvol probeert. Kortom, je zult geen succes hebben met die angst maar die angst verdwijnt ook niet als je geen succes hebt. Leuk zo'n vicieuze cirkel...
De vraag blijft alleen, why?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het meeste leer je onbewust, je houding en gedrag veranderd vanzelf. Het enige wat je hoeft te doen is ervaring op doen en ervan leren. Dusja, iedereen kan het leren.
Faxie, nee, laat maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een muur zal je nog een beter antwoord geven....
(punt op de i)quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No offence maar PUA doen alleen kanslozen. Een beetje fatsoenlijke vent heeft dat niet eens nodig.
Wat voor advies heb je voor vrouwen dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef firefly3 het volgende:
De beste gasten die ik ken zijn in totaal goed voor duizenden telefoon nummers. Sommigen hebben ook een relatie met 1 of meer vrouwen. Het is leuk om een discussie te hebben over "heb je het nodig" enzo, maar ze kapen letterlijk alle vrouwen weg terwijl er hier moeilijk gedaan wordt over een openingszin. Je moet zelf veranderen in een "positieve klootzak", wil je resultaat terug zien. Handen uit de mouwen en actie.
Gewoon meerdere relaties onderhouden, laat maar zeggen, met 3 mannen oid MINIMAAL.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor advies heb je voor vrouwen dan?
Wow...heldere vraag die vraagt om een helder antwoordquote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan je hiervoor denk ik het beste terecht bij een vrouw die hier goed in is. Ik leer het vooral van gasten die beter zijn dan ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen hebben al tetten, dus dat is andersquote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo, hebben vrouwen tips om te versieren nodig? Ik bedoel een man in bed versieren is anders dan op een man afstappen. Waarom zou een vrouw dat doen? En man versier je toch pas als hij wat initiatief heeft kunnen nemen?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow...heldere vraag die vraagt om een helder antoord
Ik snap dat dat de beste denkwijze is. Maar daar zit dus het verschil tussen theorie en praktijk. Ik weet dat ik dat in theorie moet denken en zo begin ik de avond ook, maar als dat geen/weinig resultaat oplevert komt de praktijk weer om de hoek kijken dat je je waardeloos gaat voelen wat dan natuurlijk een averechts effect heeft op verdere pogingen...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar neen, het is geen visieuze cirkel, je moet denken "ik ben een heel leuke jongen en een vrouw zou best wel met mij een goed gevoel krijgen" en als je iemand tegenkomt die je afwijst moet je gewoon denken "haar verlies", vandaar dat ik zeg, eerst wat meer zelfvertrouwen ed.
Ben benieuwd naar het antwoord van firefly op deze vraagquote:Op donderdag 5 december 2013 21:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo, hebben vrouwen tips om te versieren nodig? Ik bedoel een man in bed versieren is anders dan op een man afstappen. Waarom zou een vrouw dat doen?
Aaaah ik snap jequote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het antwoord van firefly op deze vraag
Waarom?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:49 schreef complicate het volgende:
versieren nodig? Ik bedoel een man in bed versieren is anders dan op een man afstappen. Waarom zou een vrouw dat doen? En man versier je toch pas als hij wat initiatief heeft kunnen nemen?
Ik weet niet, maar het is redelijk frappant dat je altijd met "quote:
Zij benaderd vrouwen en mannen, misschien kunnen de vrouwen onder ons hier wat van leren. Soms komt ze naar Amsterdam:quote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het antwoord van firefly op deze vraag
Dat betekent dat ik het kansloos vind maar geen zin heb om het helemaal uit te gaan leggenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar het is redelijk frappant dat je altijd met "" reageert en wou je vragen waarom maar het is een zinloze vraag denk ik. En nu niet reageren met "
" aub.
()
Amai op die manierquote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik het kansloos vind maar geen zin heb om het helemaal uit te gaan leggen
are you from Belgium?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |