In het filmpje zie je wel hele woonwijken vlak langs de kustlijk, met bijna geen barriere ertussen, maar kon zo snel geen foto vindenquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Huizen is wel een groot woord, zijn meer veredelde hutjes.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
In het filmpje zie je wel hele woonwijken vlak langs de kustlijk, met bijna geen barriere ertussen, maar kon zo snel geen foto vinden
Dat was op Vlieland ook een paar jaar terug, als je toen via de duinen ging en het niet wist kon je zo 2 meter naar beneden vallen en je nek breken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
Als je hier van de duinen het strand op gaat val je zo anderhalve meter naar benedenallemaal weggespoeld. Als er nog zo'n storm komt deze week dan spoelen de duinen weg
Gebeurt hier ook wel elke november/december periode maar meestal halverwege het strand en niet aan de onderkant van de duinen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was op Vlieland ook een paar jaar terug, als je toen via de duinen ging en het niet wist kon je zo 2 meter naar beneden vallen en je nek breken.
Moet je van Noordwijk naar Katwijk lopen, dan kijk je tegen hele muren aan. De vorige keer dat ik er liep kon ik er niet omhoog en kwam er een golf aan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was op Vlieland ook een paar jaar terug, als je toen via de duinen ging en het niet wist kon je zo 2 meter naar beneden vallen en je nek breken.
Erg off..quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef INViCTuS het volgende:
Even offtopic hoor, mocht er iemand in de buurt zijn en zich vervelen, ik organiseer een evenement vanavond!
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/events/1430065307214874/?fref=ts
Dat is op Scheveningen ook idd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook wel elke november/december periode maar meestal halverwege het strand en niet aan de onderkant van de duinen.
2,5 jaar? Ik heb nog nooit van me leven zo'n harde wind gevoeldquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:38 schreef Dven het volgende:
Weekje in nl geweest. In 2.5 jaar niet zo'n hardewind gevoeld als eeergisteren:D
Halleluja!quote:Op zondag 8 december 2013 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
Rustig, zoals het de komende week buiten ook zal zijn. De winter heeft zich vooralsnog verstopt...
quote:Op zondag 8 december 2013 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
Rustig, zoals het de komende week buiten ook zal zijn. De winter heeft zich vooralsnog verstopt...
Yep.... lekker met de fiets in de hand 8km naar huis lopen terwijl er allemaal shit door de lucht vloog, van flats enzo afgeblazen. Heerlijk...(!)quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, 4 meter sneeuw. Iedereen gezellig alleen thuis & op FOK! met kerst.quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 8 december 2013 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, 4 meter sneeuw. Iedereen gezellig alleen thuis & op FOK! met kerst.
Droogquote:Op zondag 8 december 2013 09:48 schreef Lemans24 het volgende:
Rustig hier!
De Amerikanen leken gelijk te hebben, na een koudere dinsdag t/m donderdag, voorlopig temperaturen ruim boven nul. En droog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |