Erg off..quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef INViCTuS het volgende:
Even offtopic hoor, mocht er iemand in de buurt zijn en zich vervelen, ik organiseer een evenement vanavond!
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/events/1430065307214874/?fref=ts
Dat is op Scheveningen ook idd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook wel elke november/december periode maar meestal halverwege het strand en niet aan de onderkant van de duinen.
2,5 jaar? Ik heb nog nooit van me leven zo'n harde wind gevoeldquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:38 schreef Dven het volgende:
Weekje in nl geweest. In 2.5 jaar niet zo'n hardewind gevoeld als eeergisteren:D
Halleluja!quote:Op zondag 8 december 2013 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
Rustig, zoals het de komende week buiten ook zal zijn. De winter heeft zich vooralsnog verstopt...
quote:Op zondag 8 december 2013 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
Rustig, zoals het de komende week buiten ook zal zijn. De winter heeft zich vooralsnog verstopt...
Yep.... lekker met de fiets in de hand 8km naar huis lopen terwijl er allemaal shit door de lucht vloog, van flats enzo afgeblazen. Heerlijk...(!)quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, 4 meter sneeuw. Iedereen gezellig alleen thuis & op FOK! met kerst.quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 8 december 2013 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, 4 meter sneeuw. Iedereen gezellig alleen thuis & op FOK! met kerst.
Droogquote:Op zondag 8 december 2013 09:48 schreef Lemans24 het volgende:
Rustig hier!
De Amerikanen leken gelijk te hebben, na een koudere dinsdag t/m donderdag, voorlopig temperaturen ruim boven nul. En droog!
hier ook. erg tof!quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooie zonsondergang hier.. alles kleurt geel/roze
Dat lijkt me onmogelijk voor Dallas!?quote:Op zondag 8 december 2013 17:06 schreef Schuifpui het volgende:
Het Nederlands weer is maar saai eigenlijk. Ik kwam deze tegen op weerwoord:
[ afbeelding ]
Toen ik er nog woonde ook een paar van zulke grote veranderingen in een dag gehad. Hier zullen we het moeten doen met nog een maand lang 4-7C en grijs overdag.
Zal wel een 4mm ijslaagje worden op de wegenquote:Op zondag 8 december 2013 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, 4 meter sneeuw. Iedereen gezellig alleen thuis & op FOK! met kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |