Veel blauwe lucht & zon? Nananananananaquote:
Hier in Assen behoorlijke vlokken. Blijft echter niets van liggen.quote:
Niemand in de buurt die even heel hard: INCOMINGGGGG!!!!! kan roepen?quote:
Zelfde bui als die foto zeker?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:27 schreef GekkePoes het volgende:
Binnen 60 seconden van daglicht naar donker,
jemig wat een bui. hagel en dikke vlokken sneeuw in combi met harde wind
Zelfde idee. ik had jammer genoeg geen digicam bij de hand, was een heel mooi gezicht om die hagel met 'handjes vol' te zien vallen in de verte waar het nog licht wasquote:
Dit ja. Maakt het voor het gevoel een stuk kouder dan het is.quote:
Ga jij maar 20 minuten op de trein wachten op zo'n windtunnel station. Bikkelquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Wind
Zo lang er nog geen tuinsets langswaaien is het niks meer dan een zacht briesje.
Dan waai ik wegquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ga jij maar 20 minuten op de trein wachten op zo'n windtunnel station. Bikkel
Ze hebben hier de wachthokjes smaller gemaakt de open ruimte onder de wachthokjes naar 30 cm. en de bankjes hebben nu 2 leuningen waar je amper kan zitten. Leuk voor in de zomer, zijn alleen nog maar voor de sier volgens mij...quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Utrecht Centraal? 's werelds grootste windtunnel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nooit een vriend(dinnetje) gehad waar je uur voor op station zat te wachten wegens vertragingen met sneeuw/kou/regen/hagel/etc?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
zit tegen de grens van Groningen aan dus ben benieuwdquote:NEERSLAG:
Eerst nog winterse buien, boven de Noordzee nog een kleine kans op onweer. ++++Actueel (18 UTC) is de temperatuur in EHGG gedaald tot rond 1 graad en de natte bol temperatuur is tot 0,4. Verder wordt er al natte sneeuw gemeld. Aangezien de buien voorlopig doorgaan, heb ik een kans op droge sneeuw in de verwachting opgenomen voor Groningen en Drenthe.++++Morgen nabij het warmtefront regen/motregen, mogelijk voorafgegaan door natte sneeuw. In de warme sector af en toe motregen.
Heb je de pluimen gezien..dat word dus geen droge sneeuw he.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:03 schreef michiel_merk het volgende:
Guidance Knmi
[..]
zit tegen de grens van Groningen aan dus ben benieuwd
Arnhem Centraal kun je nog niet eens een tunnel noemenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Utrecht Centraal? 's werelds grootste windtunnel.
Meer een doolhof met wind.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Arnhem Centraal kun je nog niet eens een tunnel noemen
Scheveningen is een stuk bewoonde duinen, hoewel verstedelijkt. Zandvoort ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:49 schreef computergirl het volgende:
online bij de DailyMail foto's en een filmpje over de schade aan de UK kust.
http://www.dailymail.co.u(...)rge-SIXTY-years.html
Raar om te zien dat er daar huizen gebouwd worden op paar meter afstand van de kustlijn, ben wel blij dat onze duinen niet bewoond zijn.
[ afbeelding ]
Huizen is wel een groot woord, zijn meer veredelde hutjes.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:49 schreef computergirl het volgende:
online bij de DailyMail foto's en een filmpje over de schade aan de UK kust.
http://www.dailymail.co.u(...)rge-SIXTY-years.html
Raar om te zien dat er daar huizen gebouwd worden op paar meter afstand van de kustlijn, ben wel blij dat onze duinen niet bewoond zijn.
[ afbeelding ]
het waren bungalows, ik had ergens een interview gezien met iemand die zo'n huis gekocht had om op te knappen voor de verkoop als vakantiehuisje. Hij was net klaar, en zit nu zonder huis en zonder geld. Dat er wat erosie zou zijn was bekend, maar nu ging het wel onverwacht snel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Huizen is wel een groot woord, zijn meer veredelde hutjes.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan waai ik weg
Mijn oppervlakte : gewicht verhouding is een beetje te groot
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze hebben hier de wachthokjes smaller gemaakt de open ruimte onder de wachthokjes naar 30 cm. en de bankjes hebben nu 2 leuningen waar je amper kan zitten. Leuk voor in de zomer, zijn alleen nog maar voor de sier volgens mij...
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Utrecht Centraal? 's werelds grootste windtunnel.
Ik sta regelmatig op Arnhem CS, da's een beste windturbine aldaar hoor. Stond er dus te wachten op m'n vriendinquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nooit een vriend(dinnetje) gehad waar je uur voor op station zat te wachten wegens vertragingen met sneeuw/kou/regen/hagel/etc?
Zo te zien hebben de sportvissers netjes geparkeerdquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
Hier ook water op de kade:
[ afbeelding ]
Hendrik en Petronella hebben hun lijntje fijn uitgelegd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo te zien hebben de sportvissers netjes geparkeerd
In het filmpje zie je wel hele woonwijken vlak langs de kustlijk, met bijna geen barriere ertussen, maar kon zo snel geen foto vindenquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Huizen is wel een groot woord, zijn meer veredelde hutjes.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
In het filmpje zie je wel hele woonwijken vlak langs de kustlijk, met bijna geen barriere ertussen, maar kon zo snel geen foto vinden
Dat was op Vlieland ook een paar jaar terug, als je toen via de duinen ging en het niet wist kon je zo 2 meter naar beneden vallen en je nek breken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
Als je hier van de duinen het strand op gaat val je zo anderhalve meter naar benedenallemaal weggespoeld. Als er nog zo'n storm komt deze week dan spoelen de duinen weg
Gebeurt hier ook wel elke november/december periode maar meestal halverwege het strand en niet aan de onderkant van de duinen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was op Vlieland ook een paar jaar terug, als je toen via de duinen ging en het niet wist kon je zo 2 meter naar beneden vallen en je nek breken.
Moet je van Noordwijk naar Katwijk lopen, dan kijk je tegen hele muren aan. De vorige keer dat ik er liep kon ik er niet omhoog en kwam er een golf aan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was op Vlieland ook een paar jaar terug, als je toen via de duinen ging en het niet wist kon je zo 2 meter naar beneden vallen en je nek breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |