Veel blauwe lucht & zon? Nananananananaquote:
Niemand in de buurt die even heel hard: INCOMINGGGGG!!!!! kan roepen?quote:
Zelfde bui als die foto zeker?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:27 schreef GekkePoes het volgende:
Binnen 60 seconden van daglicht naar donker,
jemig wat een bui. hagel en dikke vlokken sneeuw in combi met harde wind
Zelfde idee. ik had jammer genoeg geen digicam bij de hand, was een heel mooi gezicht om die hagel met 'handjes vol' te zien vallen in de verte waar het nog licht wasquote:
Dit ja. Maakt het voor het gevoel een stuk kouder dan het is.quote:
Ga jij maar 20 minuten op de trein wachten op zo'n windtunnel station. Bikkelquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Wind
Zo lang er nog geen tuinsets langswaaien is het niks meer dan een zacht briesje.
Dan waai ik wegquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ga jij maar 20 minuten op de trein wachten op zo'n windtunnel station. Bikkel
Ze hebben hier de wachthokjes smaller gemaakt de open ruimte onder de wachthokjes naar 30 cm. en de bankjes hebben nu 2 leuningen waar je amper kan zitten. Leuk voor in de zomer, zijn alleen nog maar voor de sier volgens mij...quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Utrecht Centraal? 's werelds grootste windtunnel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nooit een vriend(dinnetje) gehad waar je uur voor op station zat te wachten wegens vertragingen met sneeuw/kou/regen/hagel/etc?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |