quote:
Matthijs had een kindsoldaat ingehuurd.quote:
Van Marco Borsato.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Matthijs had een kindsoldaat ingehuurd.
Gezellie.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
naast Matthijs. Sinterklaaskadootje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef wdn het volgende:
Hoi WimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Kap nou eens een keer met die kutyoutubes.
Zit je tampon scheef?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Kap nou eens een keer met die kutyoutubes.
Outsourcenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej moet U geen pakjes rondbrengen?
Hee lelijke sinaasappelneuker!quote:
anti zwarte piet mensenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:33 schreef alors het volgende:
Ja dat was treurig idd, hardcore Zwarte Piet mensen![]()
Kan dat vanavond?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]jij gaat de zak in mee naar Spanje.
Ik denk morgen, dan gaan ze weer terugquote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan dat vanavond?
Kan ik lekker even Madrid aandoen.
De meeste van die politici bevallen me nietquote:Op donderdag 5 december 2013 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een zielig mannetje is de heer Pechtold toch ook.
Samen met zijn broer.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:35 schreef themole het volgende:
..... die knurft van een Sywert is weer uitgenodigd.
Felix is een grotere knurft hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 19:35 schreef themole het volgende:
..... die knurft van een Sywert is weer uitgenodigd.
twitter:FerryMingeIen twitterde op woensdag 04-12-2013 om 22:43:37Afscheid nemen doet pijn. Toch zal ik die kliek corrupte leugenaars daar in Den Haag niet gaan missen. reageer retweet
#parodiequote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef SinterkIaas het volgende:
twitter:FerryMingeIen twitterde op woensdag 04-12-2013 om 22:43:37Afscheid nemen doet pijn. Toch zal ik die kliek corrupte leugenaars daar in Den Haag niet gaan missen. reageer retweet
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef SinterkIaas het volgende:
templatequote:
Wat op zich wel een gave is.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:40 schreef superniger het volgende:
Timmerfrans
Deed alles fout wat die fout kon doen
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Heeft zij een leuke dochter?
~ http://nl.wikipedia.org/wiki/Dieuwertje_Blokquote:Blok is een van de drie dochters van historicus Dick Blok en Henny Gazan, en is kleindochter van kleinkunstenares Stella Fontaine. Blok is gehuwd met radio- en tv-presentator Peter de Bie. Uit een eerder huwelijk heeft zij een zoon en een dochter.
Dijkgraaf van de SGP.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:40 schreef Slobeend het volgende:
De Dijs zou ik ook kiezen, of Van der Staaij.
Maar wel in tien verschillende talen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:40 schreef superniger het volgende:
Timmerfrans
Deed alles fout wat die fout kon doen
iddquote:
Ze is happy om daar te zijn.quote:
Nee, Dion Graus lijkt daar op.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:43 schreef Gehenna het volgende:
Felix lijkt op:
[ afbeelding ]
als ie een spitsere neus had...
Jup pechtoldquote:
Mediatrainingquote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
De vertelstijl van Sywert.Iedereen aankijken.
Die ook iddquote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Nee, Dion Graus lijkt daar op.
In dit programma, ik zou die man gewoon continu achter mij aan moeten hebben om mijn hele leven toe te lichten.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
Gelukkig legt Felix ook dit weer uit.
Dat we sommige dagen in dit programma het zo der Felix weten te redden is een wonder.
doe normaal manquote:Op donderdag 5 december 2013 19:45 schreef richolio het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat Wilders nog genoemd zou worden
Ohja zondige vrouw hequote:Op donderdag 5 december 2013 19:45 schreef marcodej het volgende:
Hij kiest de verkeerde christen. Elbert was beter.
quote:
Helemaal niet. Elbert was gewoon beter.quote:
een klauwtjequote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef SinterkIaas het volgende:
Huh, heeft die ene dude met bril een kort armpje?
Ook wel, raar klauwtje.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef SinterkIaas het volgende:
Huh, heeft die ene dude met bril een kort armpje?
Ook wel bootvluchteling genoemd.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef OProg het volgende:
Serieus genomen worden.
Door Jeroen Pauw waarschijnlijk.
Dat had ik met martin simekquote:
quote:'Eddie the Eagle' maakt comeback
De Britse schansspringer Michael Edwards, beter bekend als Eddie the Eagle, heeft vandaag zijn comeback bekend gemaakt. Op nieuwjaarsdag zal hij zijn opwachting maken als voorspringer bij het Vierschansentoernooi in het Duitse Garmisch-Partenkirchen.
Wil JIJ Koffie! Prachtige Frauw wil je koffie!quote:
Jeroen creëert zijn eigen Lampedusa.quote:
Serieus!!quote:
Hij belooft ze een beter bestaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Jeroen creëert zijn eigen Lampedusa.
quote:
Nou idd, anders was hij wel LAAIEND enthousiast zoals normaal...quote:
Elk excuus moet worden gebruikt om Martin uit te nodigen.quote:
henry van loon?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef Buitendam het volgende:
dededum'tissaai, dededum'tissaai, dededum'tissaai, dededum'tissaai, dededum'tissaai, dededum'tissaai, dededum'tissaai,.
Nee, Lelystad!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
Wat een mafkees joh, dumpen in Friesland.
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef OProg het volgende:
Als je het op deze manier uit moet leggen is het een kutstripje.
Buurman en Buurman daarentegenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ingewikkelde Tsjechische humor.
Meer een soort ober in een luxe restaurant.quote:
Hij lijkt inderdaad steeds meer op De Vieze Man.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Simek begint een beetje een oude vieze man te worden.
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Felix gaat er zo aan likken.
Het is gewoon een typetjequote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Kroelo het volgende:
dat accent slaat ook nergens meer op toch? hij woont al sinds 1968 in Nederland
quote:
Fantastisch typetje was dat.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad steeds meer op De Vieze Man.
Ja! Als je ze niet snapt moet je ze gewoon nog een keer lezenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jij snapt zijn tekeningen wel?
het is wendy van dijkquote:
Hij woont nu al een tijd in Italië volgens mij, maar dat accent is gewoon een beetje toneel ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Kroelo het volgende:
dat accent slaat ook nergens meer op toch? hij woont al sinds 1968 in Nederland
Die wist ook niet wanneer hij moest stoppen, maar gelukkig had hij van kooten om het hem uit te leggen.quote:
Ik volgde het niet helemaal.quote:
Ik ben zelfs kwijt waar het vandaan kwam.quote:
Over 1 minuut afgelopen.. tv draait door komt eraanquote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef Uccie het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een heeeeel lang item.
Weet je wel weet je niet hèquote:
Kwam het ergens vandaanquote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben zelfs kwijt waar het vandaan kwam.
Je zou ervan aan de drank gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef OProg het volgende:
2 uur en een kwartier naar Simek luisteren.
Dat hijgje ja haha.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:00 schreef Kroelo het volgende:
Dieuwertje lacht precies hetzelfde als Claudia
Knol FOK!heldquote:
Zit hij op fok!?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Knol FOK!held
jammer dat hij niet meer in MUZ komt maar daar in FOT blijft hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |