Moet je je omdraaien, dan is het een windstootje...quote:
Zwaarste windstoten in die buurt.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Da's wel zuur als je gevel gewoon omvalt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je je omdraaien, dan is het een windstootje...
Het huis laten luchten is geen probleem meer nu.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef aloa het volgende:
Rond het IJsselmeer de zwaarste windstoten.
Koudum
[ afbeelding ]
En vanacht koud in koudum.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:05 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het huis laten luchten is geen probleem meer nu.
Ach ach ach, dat is wel een arremoe hoor, je huisje uit moeten als oudjequote:
En het dondert ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:11 schreef MaLo het volgende:
Het lijkt hier nu wel nacht en het bliksemt.
Wat had je willen hebben dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:12 schreef Greys het volgende:
Stiekem valt het allemaal wel een pietsie tegen he?
Het gaat hier nu anders enorm tekeer. Regent klettert keihard tegen het raam en heel frequent donder en bliksem. En keiharde windstoten.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:12 schreef Greys het volgende:
Alleen geen uurgemiddelde windkracht 11, verder volgens verwachting.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:12 schreef Greys het volgende:
Geen slachtoffers uiteraard, maar gewoon iets meer 'oehoehoeh spannend' gevoelquote:
Ja dat had ik stiekem ook wel even een half uurtje willen hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het gaat hier nu anders enorm tekeer. Regent klettert keihard tegen het raam en heel frequent donder en bliksem. En keiharde windstoten.
Voor binnenlandse begrippen best heavy
Hier(kralingsezoom 5 hoog) gaat t anders goed hard, hele gebouw rammeltquote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen slachtoffers uiteraard, maar gewoon iets meer 'oehoehoeh spannend' gevoel
Maar ik woonde bij deze storm gewoon op de verkeerde plek (R'dam)![]()
Al heb ik ook niet het idee dat ze in Den Helder nou echt spannende dingen hebben gehad...
Baasquote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
Begint hier in Alkmaar nu aardig te stormen...Hopelijk blijft dit gammele huis staan. Mocht het toch wegvliegen, dan graag neer laten komen in Hong Kong.
in Oz is t ook wel aardig warm wat ik er van begreep..quote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
Begint hier in Alkmaar nu aardig te stormen...Hopelijk blijft dit gammele huis staan. Mocht het toch wegvliegen, dan graag neer laten komen in Hong Kong.
Vooral een stevig windje inderdaad. Weinig spannends hier verder. Één dakpan op de weg. En twee hagelbuitjes.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Al heb ik ook niet het idee dat ze in Den Helder nou echt spannende dingen hebben gehad...
Lijntje is al gepasseerd inderdaad denk ik (Westpoort).quote:Op donderdag 5 december 2013 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Amsterdam, donder en regen, net even storm maar is al weer over geloof ik
Enige spannende was dat ik bijna de vijver in werd geblazen. Maar dat is zo'n beetje standaard bij elke storm, dus het is hier idd niet boeiend.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
05-12-13. Never forgetquote:Op donderdag 5 december 2013 16:26 schreef pvdplanet het volgende:
Onweer, wind, hagelbuien en stortregens in Ouder-Amstel
[ afbeelding ]
twitter:liesjeklomp twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:36:24Trein rijdt stapvoets tussen Leiden en Haarlem, omdat er volgens de machinist mensen van perron op station Lisse afwaaien!!! #brekend #storm reageer retweet
Ja regen en hagel maar sneeuw ?temp is alweer aan het stijgenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef aloa het volgende:
Vanavond en vannacht buien.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:37 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:liesjeklomp twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:36:24Trein rijdt stapvoets tussen Leiden en Haarlem, omdat er volgens de machinist mensen van perron op station Lisse afwaaien!!! #brekend #storm reageer retweet
Laatste keer dat er een beetje een leuk front over Breda trok is volgend jaar ook alweer 70 jaar geleden.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:44 schreef Rabieluh het volgende:
Een wijnfles van het balkon gewaaid!
Maar de wind trekt wel ietsjes aan in Breda, ik wil ook een beetje van het front hier
Wat betreft haags_kwartiertje heb ik wel een vermoeden..quote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
Doe af en toe voor de gein nog eens roepen waar jullie 'hier' is
Ik weet dat nog niet voor iedereen uit mijn hoofd
Ja check, die ging nog welquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat betreft haags_kwartiertje heb ik wel een vermoeden..
Sesamstraatquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
Doe af en toe voor de gein nog eens roepen waar jullie 'hier' is
Ik weet dat nog niet voor iedereen uit mijn hoofd
Cam schudt nogal nu.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:45 schreef Rabieluh het volgende:
http://cu2030.nl/page/webcams
Je ziet het front hier aankomen, net een lekkere bliksem op de plaat
En nog een flits! Jottem.
Ik denk een kwestie van verschillende luchtlagen. De wind 'aan de grond' is volgens mij nu ook noordwestelijk aan het worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef zyx1981 het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maar waarom waaien die wolken haaks op de windrichting? Het is nu in Utrecht bezig, waarbij de wollken uit het noordwesten komen. De wind komt echter uit het Zuidoosten????
Goed punt.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk een kwestie van verschillende luchtlagen. De wind 'aan de grond' is volgens mij nu ook noordwestelijk aan het worden.
Valt hier in Twente nog mee. Een stevige storm vind ik het nog.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onweer? Dit is een orkaan geworden.
Zo!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:53 schreef Fred0w het volgende:
Katwijk:
[ afbeelding ]
A7 Middenmeer:
[ afbeelding ]
Koudum:
[ http://img163.imageshack.us/img163/8633/0emx.jpg (copy/paste deze link) ]
Neequote:Op donderdag 5 december 2013 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onweer? Dit is een orkaan geworden.
Bij Breda zal het wel weer een lauwfront zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef Fred0w het volgende:
Koufront komt binnen enkele minuten over hier in Zeeland.
In welke plaats zit je?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:57 schreef Nattekat het volgende:
H eruit, 3G eruit, stroom eruit. Gvd
Sinds wanneer ligt Utrecht in een kustprovincie dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:02 schreef zyx1981 het volgende:
15 minuten, langer duurde het niet in Utrecht. Hebben we daar nu de hele dag op zitten wachten?
Vanaf de maan gezien is heel Europa een kustprovinciequote:Op donderdag 5 december 2013 17:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Utrecht in een kustprovincie dan?
Nog niets gehoordquote:Op donderdag 5 december 2013 16:54 schreef Barbaaf het volgende:
Greys, dekking zoeken! Over 5 minuten krijg je onweer, 't is net hier (Leiden) overgekomen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:06 schreef ACT-F het volgende:
En de windturbines in Schotland maken overuren:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |