Hier(kralingsezoom 5 hoog) gaat t anders goed hard, hele gebouw rammeltquote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen slachtoffers uiteraard, maar gewoon iets meer 'oehoehoeh spannend' gevoel
Maar ik woonde bij deze storm gewoon op de verkeerde plek (R'dam)![]()
Al heb ik ook niet het idee dat ze in Den Helder nou echt spannende dingen hebben gehad...
Baasquote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
Begint hier in Alkmaar nu aardig te stormen...Hopelijk blijft dit gammele huis staan. Mocht het toch wegvliegen, dan graag neer laten komen in Hong Kong.
in Oz is t ook wel aardig warm wat ik er van begreep..quote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
Begint hier in Alkmaar nu aardig te stormen...Hopelijk blijft dit gammele huis staan. Mocht het toch wegvliegen, dan graag neer laten komen in Hong Kong.
Vooral een stevig windje inderdaad. Weinig spannends hier verder. Één dakpan op de weg. En twee hagelbuitjes.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Al heb ik ook niet het idee dat ze in Den Helder nou echt spannende dingen hebben gehad...
Lijntje is al gepasseerd inderdaad denk ik (Westpoort).quote:Op donderdag 5 december 2013 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Amsterdam, donder en regen, net even storm maar is al weer over geloof ik
Enige spannende was dat ik bijna de vijver in werd geblazen. Maar dat is zo'n beetje standaard bij elke storm, dus het is hier idd niet boeiend.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
05-12-13. Never forgetquote:Op donderdag 5 december 2013 16:26 schreef pvdplanet het volgende:
Onweer, wind, hagelbuien en stortregens in Ouder-Amstel
[ afbeelding ]
twitter:liesjeklomp twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:36:24Trein rijdt stapvoets tussen Leiden en Haarlem, omdat er volgens de machinist mensen van perron op station Lisse afwaaien!!! #brekend #storm reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |