Ja regen en hagel maar sneeuw ?temp is alweer aan het stijgenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef aloa het volgende:
Vanavond en vannacht buien.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:37 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:liesjeklomp twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:36:24Trein rijdt stapvoets tussen Leiden en Haarlem, omdat er volgens de machinist mensen van perron op station Lisse afwaaien!!! #brekend #storm reageer retweet
Laatste keer dat er een beetje een leuk front over Breda trok is volgend jaar ook alweer 70 jaar geleden.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:44 schreef Rabieluh het volgende:
Een wijnfles van het balkon gewaaid!
Maar de wind trekt wel ietsjes aan in Breda, ik wil ook een beetje van het front hier
Wat betreft haags_kwartiertje heb ik wel een vermoeden..quote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
Doe af en toe voor de gein nog eens roepen waar jullie 'hier' is
Ik weet dat nog niet voor iedereen uit mijn hoofd
Ja check, die ging nog welquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat betreft haags_kwartiertje heb ik wel een vermoeden..
Sesamstraatquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
Doe af en toe voor de gein nog eens roepen waar jullie 'hier' is
Ik weet dat nog niet voor iedereen uit mijn hoofd
Cam schudt nogal nu.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:45 schreef Rabieluh het volgende:
http://cu2030.nl/page/webcams
Je ziet het front hier aankomen, net een lekkere bliksem op de plaat
En nog een flits! Jottem.
Ik denk een kwestie van verschillende luchtlagen. De wind 'aan de grond' is volgens mij nu ook noordwestelijk aan het worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef zyx1981 het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maar waarom waaien die wolken haaks op de windrichting? Het is nu in Utrecht bezig, waarbij de wollken uit het noordwesten komen. De wind komt echter uit het Zuidoosten????
Goed punt.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk een kwestie van verschillende luchtlagen. De wind 'aan de grond' is volgens mij nu ook noordwestelijk aan het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |