Dude. Ik zei gedagquote:Op donderdag 5 december 2013 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook eens gewoon inhaken op een onderwerp in plaats van direct Knut te gaan irriteren.
Het is een beetje een dom kind dat weet dat er een valse hond achter een bepaald deurtje zit en dan elke dag toch even deurtje open doen en gaan aaien.
En daarna wel keihard brullen als je gebeten wordt.
Je zegt steeds heel specifiek Hoi Knut.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dude. Ik zei gedag
Laat je autisme niet te veel opspelen.
Ik zei nergens heel specifiek Hoi Knut. Zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zegt steeds heel specifiek Hoi Knut.
Terwijl je inmiddels heus wel weet dat hij je een debieltje vind.
Maar goed, zelf weten dan
Ik vind dit plaatje altijd kunnen, niks mis meequote:Op donderdag 5 december 2013 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het meer een plaatje voor in de avond OP.
Gewoon een extreem getalenteerde jongedame. Niets mis meequote:Op donderdag 5 december 2013 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het meer een plaatje voor in de avond OP.
Het is wel handig om te weten als je met één van die treinen moetquote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hier van NU een pushbericht over.Alsof dit groot nieuws is
Beste leraar van Saind,quote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef Saind het volgende:
Jongens, wat is de invloed van de rationele stad voor mijn vakdiscipline
Thrillseekertje hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit in de bus naar huis. Met wat mazzel waait de bus weg.
Moppie dat dit project begeleidt werkt voor een of ander architectenbureau en geeft geen fuck.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste leraar van Saind,
na lang nadenken heb ik besloten dat er geen invloed is. Bij deze sluit ik de discussie.
Gr Gr,
Knut.
Dat zei je moeder ook voordat ze mij kende.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Moppie dat dit project begeleidt werkt voor een of ander architectenbureau en geeft geen fuck.
Ik vond hem ook niet al te best nee, maar je hebt nog wel krediet dus ga je gangquote:Op donderdag 5 december 2013 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een slechte je moeder grap en ook nog tegen Saind ook. Ik ben een beetje van slag door die bruno diss denk ik.
Hier ben ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:07 schreef GGMM het volgende:
Ik zou lekker dicht tegen johannes_vermeer aan gaan zitten als hij hier was.
Studeer je aan de rug?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
De storm is zelfs zo zwaar dat alle colleges van de universiteit te Groningen in het Academiegebouw zijn afgelast
En de bibliotheek is ook al dicht gegaan. Shocking.
Wat doe je?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yes.
Maar ik heb niet zo'n mooie RUG trui. Dat zou ik helemaal stoer zijn.
Hier een haardvuur voor jullie om je aan te warmenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nou daar gaat hij dan hoor..
* GGMM gaat lekker dicht tegen johannes aan zitten.
Vind je?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geschiedenis. Echt een zeer belangrijke studie.
Ergens lid?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geschiedenis. Echt een zeer belangrijke studie.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je deze discussie echt voeren terwijl je nu ook door mijn natte haren kroelt?
GGMM zegt het dus het is waar.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Johannes, wat is er precies waar van het gerucht dat jij voor Groningen zou zijn?
Hier ook niets, ik vind het spijtig.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:19 schreef DonRaja het volgende:
Hier nog geen storm, en ze verwachten het ook niet echt.
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
Door de storm rijden de treinen straks niet meer dus we mochten naar huis. Zegt een vrouwelijke collega ik wil je wel naar huis brengen met de auto, doe die fiets maar achterin! Chicks![]()
Goed begin van mijn weekend
Ligt er een matras achterin?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
Door de storm rijden de treinen straks niet meer dus we mochten naar huis. Zegt een vrouwelijke collega ik wil je wel naar huis brengen met de auto, doe die fiets maar achterin! Chicks![]()
Ik denk niet dat Rens JR in de auto wil.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ligt er een matras achterin?
Scorequote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
Dat werkt niet manquote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben al thuis matties. Maar ik heb natuurlijk wel zitten slijmen hoe dankbaar ik haar ben.
En even gepraat buiten het werk om natuurlijk.quote:
Ze heeft moeten omrijden? Wat heb je der aangeboden een bakkie koffie of een pakje sigaretten?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook totaal andere richting woon ik
Ze heeft zo'n 10 km omgereden ja. En ik heb niks aangeboden godverdomme. Fijn weekend gewenst, slecht héquote:Op donderdag 5 december 2013 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze heeft moeten omrijden? Wat heb je der aangeboden een bakkie koffie of een pakje sigaretten?
Nu kan je haar gewoon een andere keer bedanken.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n 10 km omgereden ja. En ik heb niks aangeboden godverdomme. Fijn weekend gewenst, slecht hé
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rens JR in de auto wil.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rens JR in de auto wil.
Inderdaad ja. Als je het een uur had weten te rekken was het weer zo slecht geworden dat ze wel had moeten blijven slapen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n 10 km omgereden ja. En ik heb niks aangeboden godverdomme. Fijn weekend gewenst, slecht hé
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Als je het een uur had weten te rekken was het weer zo slecht geworden dat ze wel had moeten blijven slapen.
Dat zou een feest zijn. Nooit meer JR in de SC.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit in de bus naar huis. Met wat mazzel waait de bus weg.
De vlag gaat uit in Amersfoort.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou een feest zijn. Nooit meer JR in de SC.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De vlag gaat uit in Amersfoort.
Ik denk niet alleen in Amersfoort.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De vlag gaat uit in Amersfoort.
Preciesquote:Op donderdag 5 december 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou een feest zijn. Nooit meer JR in de SC.
300quote:Op donderdag 5 december 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk niet alleen in Amersfoort.
Zin in deze
Het lijkt erop dat hij je gewoon via een post op een internetforum inruilt voor een ander.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu vindt meneer geschiedenis wel leuk.
Ben je bekend met de geschiedenis van de renovatie van Parijs?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Haussman toch? Hele woningen werden vernietigd want hij wilde nieuwe boulevards maken waar de mensen lekker konden flaneren.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je bekend met de geschiedenis van de renovatie van Parijs?
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Haussman toch? Hele woningen werden vernietigd want hij wilde nieuwe boulevards maken waar de mensen lekker konden flaneren.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar niet voldoende over weet.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja.
Vertel mij eens wat de economische effecten daarvan waren, als je wilt
Hadden we ook met Amsterdam moeten doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Haussman toch? Hele woningen werden vernietigd want hij wilde nieuwe boulevards maken waar de mensen lekker konden flaneren.
Amsterdam-Zuid is volgens hetzelfde principe gebouwdquote:Op donderdag 5 december 2013 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hadden we ook met Amsterdam moeten doen.
Als ik een oude definitie oud de kast mag gooien: Geschiedenis is de geestelijke vorm, waarin een cultuur zich rekenschap geeft van haar verleden.quote:
Wil je deze discussie echt aan gaan terwijl ik m'n hand langzaam naar beneden verplaats?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik een oude definitie oud de kast mag gooien: Geschiedenis is de geestelijke vorm, waarin een cultuur zich rekenschap geeft van haar verleden.
Zulke beelden uit het verleden (feitelijk of niet) dragen bij aan hoe men het verleden ervaart en valt wel degelijk onder de geschiedenis.
Ik ben wel eens bij de Boulevard Haussman geweest, het is allemaal heel langgerekt en breed, je kan gewoon zien dat iemand de kaart heeft gepakt, en dwars door een woonwijk met kronkelweggetjes gewoon met de liniaal een rechte lijn heeft getekend.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Amsterdam-Zuid is met hetzelfde idee gebouwd
In vaktermen noemen ze dat 'big history'.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je deze discussie echt aan gaan terwijl ik m'n hand langzaam naar beneden verplaats?
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je deze discussie echt aan gaan terwijl ik m'n hand langzaam naar beneden verplaats?
* GGMM knijptquote:Op donderdag 5 december 2013 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In vaktermen noemen ze dat 'big history'.
Dat was wel het idee jaquote:Op donderdag 5 december 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij de Boulevard Haussman geweest, het is allemaal heel langgerekt en breed, je kan gewoon zien dat iemand de kaart heeft gepakt, en dwars door een woonwijk met kronkelweggetjes gewoon met de liniaal een rechte lijn heeft getekend.
Voila, ik kan ook wel wat stadsplanologie doen, zoveel verstand heb ik er van.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat was wel het idee ja
[ afbeelding ]
Hier pas 18:30 ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
15.45 uur - 16.15 uur gaat het los mensen.
Welnee.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
15.45 uur - 16.15 uur gaat het los mensen.
Kanjers neem ik aanquote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
1 Stroopwafel op.
Gelukkig zitten er, zoals Happel kan bevestigen, 2 in één verpakking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |