Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
Daarom juist, omdat zo openquote:Op woensdag 4 december 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waait wel altijd hard ja, dus is idd niet zo prettig, maar met mooi weer, in de zomer wil ik t best n keer doen
Dan moet ik er niet aan denken hoe lang ik dan onderweg ben van oost naar westquote:Op woensdag 4 december 2013 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kleine stukje kan ook zes dagen duren bij de NS hoor.
Normaal gesproken ben ik inclusief overstappen ongeveer een uur onderweg per reis.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe lang moet je dan? (Normaal gesproken)
en met de auto?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik inclusief overstappen ongeveer een uur onderweg per reis.
Met de auto duurt in de vakantieperiode ongeveer 55 minuten en in deze tijd van het jaar zeker anderhalf uurquote:Op woensdag 4 december 2013 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en met de auto?
Van hier naar ehv is dat verschil als Ado rijdt een uur (als ik rijd een half uur)
o, dan zou je dus sneller moeten zijn met de treinquote:Op woensdag 4 december 2013 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de auto duurt in de vakantieperiode ongeveer 55 minuten en in deze tijd van het jaar zeker anderhalf uur.
En met de voorspelling van morgen middag zou het dan wel zijn van nietquote:Op woensdag 4 december 2013 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de auto duurt in de vakantieperiode ongeveer 55 minuten en in deze tijd van het jaar zeker anderhalf uur.
Klopt. Al moet ik bij treintijd ook nog kwartier tellen om bij station te komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, dan zou je dus sneller moeten zijn met de trein
als het moet kan ik lopenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Al moet ik bij treintijd ook nog kwartier tellen om bij station te komen.
Maar morgen reis ik wel vanaf Zandvoort, normaal ga ik vanaf Heemstede-Aerdenhout. Vanaf Zandvoort is verbinding iets minder, maar dan hoef ik morgenmiddag alleen maar te bedenken hoe ik thuis ga komen en niet hoe ik eerst bij mijn auto ga komen om daarmee thuis te komen.
Zal op de weg morgen ook wel chaos worden.
je had ook de lessen van Kapitein moeten volgenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het moet kan ik lopen
nog 2 wekenik heb te hard gewerkt
maar dan hadden ze me er ook uitgetraptquote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had ook de lessen van Kapitein moeten volgen
ze gaan die gele borden weghalen hequote:Op woensdag 4 december 2013 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Al moet ik bij treintijd ook nog kwartier tellen om bij station te komen.
Maar morgen reis ik wel vanaf Zandvoort, normaal ga ik vanaf Heemstede-Aerdenhout. Vanaf Zandvoort is verbinding iets minder, maar dan hoef ik morgenmiddag alleen maar te bedenken hoe ik thuis ga komen en niet hoe ik eerst bij mijn auto ga komen om daarmee thuis te komen.
Zal op de weg morgen ook wel chaos worden.
trefquote:
Desnoots rijden we de treinen zelf welquote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze gaan die gele borden weghalen he
En dan voor n tientje verkopen in t spoorwegmuseum![]()
Even tussendoor. Ik zeg: t gaat wel meevallen allemaal![]()
Think positive!![]()
hondaquote:
druk op zoekquote:
het waait wel overquote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze gaan die gele borden weghalen he
En dan voor n tientje verkopen in t spoorwegmuseum![]()
Even tussendoor. Ik zeg: t gaat wel meevallen allemaal![]()
Think positive!![]()
Goldquote:
Vast en zeker ergens nog wel een plekje vrijquote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou best zo'n ding willen, en dan in de richting Lelystad, als aandenken aan hoe vaak ik wel niet met de trein naar Ado ging voor we samenwoonden ook
Alleen waar láát ik zoiets!
hoe zijn de opties daar ?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
druk op zoek
[..]
het waait wel over
aan de muur boven de bankquote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou best zo'n ding willen, en dan in de richting Lelystad, als aandenken aan hoe vaak ik wel niet met de trein naar Ado ging voor we samenwoonden ook
Alleen waar láát ik zoiets!
Mwa, geloof niet dat Ado er dezelfde nostalgie in ziet als ikquote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vast en zeker ergens nog wel een plekje vrij
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, geloof niet dat Ado er dezelfde nostalgie in ziet als ik
Voor mij is het allemaal zo begonnen, onze relatie. Maar hij zat natuurlijk gewoon thuis terwijl ik op t station stond te koukleumen![]()
en dan zo een lampje in het stopcontact achter de bankquote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar is wél plaats.
Weer es wat anders dan een schilderij![]()
Wat moet ie verlichten dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan zo een lampje in het stopcontact achter de bank
[ afbeelding ]
richten op je bordquote:Op woensdag 4 december 2013 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat moet ie verlichten dan?
Schijnt tegen de muur aan, of tegen Ado's achterhoofd
(nee hoor,ik doe flauw)
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan zo een lampje in het stopcontact achter de bank
[ afbeelding ]
dan zo 1quote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zit me dat voor te stellen. volgens mij schijnt ie te laag!
Hey MPGquote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef MPG het volgende:
Nieuw speleding al n dag voor sinterklaas binnen![]()
Trevquote:
Saraquote:Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef sararaats het volgende:
Trev
MPG
ik trek het niet lang meer vrees ik. misschien ga ik wel
Dat is zeker een leuk speledingquote:
Saraquote:Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef sararaats het volgende:
Trev
MPG
ik trek het niet lang meer vrees ik. misschien ga ik wel
Jep. DVD- / HDD-recorder met 250 GB opslag erinquote:Op woensdag 4 december 2013 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sara
[..]
Dat is zeker een leuk speleding
hang je deze aan de andere muurquote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is weer zo groot!
Ik weet het, ik ben lastig
Boven de tvquote:Op woensdag 4 december 2013 22:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hang je deze aan de andere muur
[ afbeelding ]
Daar kan een beetje opquote:Op woensdag 4 december 2013 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Sara
[..]
Jep. DVD- / HDD-recorder met 250 GB opslag erin.
Goed bezigquote:Op woensdag 4 december 2013 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg morgen het laatste cadeautje binnen als het goed is en dan heb ik alles
Voor 13 personen
Incl 13 chocoladeletters, allemaal de juiste voorletter
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:23 schreef DaMart het volgende:
Nog even lezen en dan maar weer slapen.
quote:
Ik ben er nog evenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Truste dan, praat ik wel tegen mezelf![]()
trusten DMquote:Op woensdag 4 december 2013 22:23 schreef DaMart het volgende:
Nog even lezen en dan maar weer slapen.
trusten wokquote:
Scrabblebord?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef MPG het volgende:
Nieuw speleding al n dag voor sinterklaas binnen![]()
ik ben er nog hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
doeiquote:
Veel voor weinig of anders om?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zo tevreden met alle cadeautjesHeb echt leuke dingen
ik heb helemaal niksquote:Op woensdag 4 december 2013 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zo tevreden met alle cadeautjesHeb echt leuke dingen
quote:
Gewoon leuk! leuke originele dingen voor iedereenquote:
Daar kan je dan ook weinig aan doenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon leuk! leuke originele dingen voor iedereengeen standaard sokken of vaas ofzo.
(Behalve voor mn oom en tante, maar daarvan wist ik pas vanmorgen dat ze zouden komen, dus niet erg veel tijd)
Nee, DVD- / HDD-recorder.quote:
heb ik ook, stomste aankoop ooit want er is nooit iets zinigs meer op TVquote:
Nee, vind het dan ook niet zo erg. Ze krijgen iets dat ze wel ok zullen vinden, dus primaquote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan je dan ook weinig aan doen
Ach, voor die enkele keer dat er wel iets komt is het handig, én het speelt DVDs af, én het is gratis gekregen, dusquote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
heb ik ook, stomste aankoop ooit want er is nooit iets zinigs meer op TV
Slaap lekkerquote:
quote:
quote:
trusten hondaquote:
trusten trevquote:
het uitzoeken van kadootjes vind ik altijd het leukstequote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, vind het dan ook niet zo erg. Ze krijgen iets dat ze wel ok zullen vinden, dus prima
Vind de cadeautjes voor mn dochters het leukst
n mybasket banaan, n haakje voor aan de muur in de vorm van een giraf en een juwelenkistje dat je 'op kan bouwen' Ik heb nu het bovenste deel en je kan er nog drie delen onder 'bouwen' om het uit te breiden
Dat zijn dus de dingen die ík leuk vind en speciaal voor hen heb uitgezocht
Ik ben momenteel volop aan het dichten en rijmen,quote:Op woensdag 4 december 2013 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het uitzoeken van kadootjes vind ik altijd het leukste
Ik ookquote:Op woensdag 4 december 2013 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het uitzoeken van kadootjes vind ik altijd het leukste
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
En ik heb speciaal een rijmwoordenboek voor als ik eens gedichten moet maken, of de kinderen ofzo, vind ik óók leuk
En nu ga ik naar bed, want ik heb t wel gehad vandaag
trusten JBquote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
En ik heb speciaal een rijmwoordenboek voor als ik eens gedichten moet maken, of de kinderen ofzo, vind ik óók leuk
En nu ga ik naar bed, want ik heb t wel gehad vandaag
friemelquote:
quote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-12-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 037 JaniesBrownie
02. 035 goldfinger1963
03. 024 Trevland
04. 014 wel.o.k
05. 012 DaMart
06. 012 crv
07. 012 MPG
08. 007 friemelaar
09. 005 Toekito
10. 005 JJH
11. 005 KapiteinGasthof
12. 004 littledrummergirl
13. 003 Fascination
14. 003 sararaats
15. 002 Pheno
16. 002 Bos81
17. 002 Koen66
18. 001 roos85
Reeks-statistieken!
minthyquote:Op donderdag 5 december 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
De KSC ook op rijm, had ik niet verwacht!
Ik ben benieuwd naar alle berichten na deze nacht
Veel sterkte GF, las ff snel je verhaalquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 06:43 schreef DaMart het volgende:
Sint zat op een ochtend te denken
Wat hij zou laten inschenken
Koffie, zwart als Piet
Met Melk en suiker of toch niet?
Sint schudde echter van nee
Koffie was vies, doe hem maar thee!
Dit drankje liet hij verzorgen
En hij wenst u allen een goedemorgen.
ochtendhumeurtje?quote:
Ochtendhumeurtjesquote:
ik doe ook niks aan sinterklaas en zit ook gewoon op het werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:37 schreef Pheno het volgende:
Maar nee, eigenlijk niet. gewoon een werkdag, doe niet aan sinterklaas en ik zie de storm wel voorbijkomen
geeeeeeemopper, gemekker, gezanik en gezeurquote:
ik woon en werk relatief dicht bij de kust en ik reis met de treinquote:Op donderdag 5 december 2013 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe ook niks aan sinterklaas en zit ook gewoon op het werk.
storm zal ik weinig van merken in het binnenland
quote:Op donderdag 5 december 2013 07:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geeeeeeemopper, gemekker, gezanik en gezeurze hebben allemaal n kanjer van een
ochtendhumeur
Dobbelspel?quote:Op donderdag 5 december 2013 07:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
We doen dit jaar geen surprisesmaar n dobbelspel ws. Ook leuk, maar toch anders...
Dobbelspel met twee kinderen, een man en drie vrouwen, dacht dat t meer voor vriendinnengroepen was
ja, due zijn al 11 en 12 hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dobbelspel?
met kinderen?
mogguh JB
Er was eens een pinguïn genaamd Phenoquote:
En het waait het er vast ook minder hardquote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Pheno het volgende:
Reno: gemiddel 12 graden. Klinkt goed tov hier.
dat klinkt wel heel kut ja... Ook tips gehad wat je eraan kan doen evt?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:49 schreef crv het volgende:
voel me onwijs kut, al dagen knallende hoofdpijn, af en toe dui^zelig en op de gekste momenten slapen.....nog los van wat er allemaal door de kop spookt op het moment![]()
Arts zei gister dat ik op het randje zit van terugval in mijn burn-out
weer rust nemenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel kut ja... Ook tips gehad wat je eraan kan doen evt?
wokquote:
en ook echt doen hequote:
jij zit toch niet ten noorden van amsterdam-zwollequote:Op donderdag 5 december 2013 14:42 schreef DaMart het volgende:
En toen werden ze bij de NS wakker en deden ze wat gisterenavond al te voorzien was. Zorgen dat ik met de trein niet meer thuis kan komen.
Oi.quote:
Heel Noord-Holland ligt plat joh. Alleen Haarlem-Leiden rijdt nog watquote:Op donderdag 5 december 2013 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
jij zit toch niet ten noorden van amsterdam-zwolle?
Geef ze een paar minuten, dan ligt heel amsterdam centraal weer plat.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel Noord-Holland ligt plat joh. Alleen Haarlem-Leiden rijdt nog wat.
Alleen Amsterdam-Schiphol en Amsterdam-oosten rijdt nog volgens mij. Dus Amsterdam CS ligt al voor de helft platquote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Geef ze een paar minuten, dan ligt heel amsterdam centraal weer plat.
Amsterdam - Haarlem is ook geen reet aan de hand. Maar toch platgooien.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen Amsterdam-Schiphol en Amsterdam-oosten rijdt nog volgens mij. Dus Amsterdam CS ligt al voor de helft plat.
Eerst werd gezegd dat alles ten noorden van Zandvoort-Haarlem-Amsterdam werd platgelegd. Die lijn ligt zelf dus ook ten noorden van zichzelfquote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Amsterdam - Haarlem is ook geen reet aan de hand. Maar toch platgooien.
Zullen wel weer vragen komen
maar je komt nog wel thuis met de treinquote:Op donderdag 5 december 2013 16:30 schreef MPG het volgende:
Woei
Hopelijk nog 5 minuten vertraging erbij, dan heb ik mijn bakkie Starbucks van net weer terugverdiend
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar je komt nog wel thuis met de trein![]()
DM niet meer
op de Filipijnen, daar waaide hetquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Mja, t waait een beetje, maar om daar nou die ophef voor te maken...
iddquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Mja, t waait een beetje, maar om daar nou die ophef voor te maken...
en daar reden de treinen welquote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de Filipijnen, daar waaide het
Woeiquote:
Ik ben met de trein tot Leiden gekomen. Vanaf daar had ik met veel vertraging en meer medereizigers dan in de trein pasten, Haarlem wel kunnen bereiken, maar mijn vader was zo vriendelijk om mij op te halen van Leiden CS.quote:
dus ook nog een gratis maaltijd gescoordquote:Op donderdag 5 december 2013 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben met de trein tot Leiden gekomen. Vanaf daar had ik met veel vertraging en meer medereizigers dan in de trein pasten, Haarlem wel kunnen bereiken, maar mijn vader was zo vriendelijk om mij op te halen van Leiden CS.
Daarna even bij mijn ouders de bui afgewacht en toen dat niet snel genoeg ging, ben ik maar aangeschoven om mee te gourmetten.
Yepquote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ook nog een gratis maaltijd gescoord
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep.
En daarna was het droog genoeg buiten om naar het station te lopen om mijn fiets te halen.
Echt wel. Nu moest ik gegrilld vlees eten en gebakken aardappels en stokbrood...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
was natuurlijk ook een hele opoffering om mee te eten![]()
maar als goede zoon zijnde deed jij dat wel
ja maquote:Op donderdag 5 december 2013 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ook echt doen heniet alsnog allemaal klusjes in en om het huis gaan doen bijv.
en ja ik ben een zeur, maar ik heb wel gelijk
Betere baas zoekenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, logisch, leek me dat je dat zelf ook kon verzinnen.. niks anders?
hondaquote:
een hele strafquote:Op donderdag 5 december 2013 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt wel. Nu moest ik gegrilld vlees eten en gebakken aardappels en stokbrood....
GFquote:
Nope.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef crv het volgende:
Iedereen in de zak mee terug naar Espagne ?
na een uur zwaai ik niet meerquote:
Lamme pols zeker?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na een uur zwaai ik niet meer
komt van het vallenquote:
trusten DMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Bos81 het volgende:
BREAKING NEWS: MANDELA overleden (CNN)
koenquote:
overlopertquote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope.
Druk in een ander topic en met het inpakken van de spullen hier.
goedquote:
hmmm da's klote, pijn sucksquote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed![]()
alleen wat last van spierpijn en van me borstkast
iddquote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij hadden alle omroepen alwel een "Mandela is dood" documentaire op de plank een forse tijd
denk het nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
neem nog maar een neut, misschien helpt dat tegen verkoudheid
is me ooit wel eens gelukt, had een kneiterkoppijn, maar niet meer verkoudenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het niet![]()
maar je slaapt iig wel goed
zie je wel dat het werktquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is me ooit wel eens gelukt, had een kneiterkoppijn, maar niet meer verkouden
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
oké nic is een tang![]()
ze heeft het net zelf bewezen
Als je je collega's vragen of je een tang hebt, moet je antwoorden: Ja thuis op de bank..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
Goedenacht schatjes en gespuis. Ik ben weer terug.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je je collega's vragen of je een tang hebt, moet je antwoorden: Ja thuis op de bank..
![]()
hoiquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
Goedenacht schatjes en gespuis. Ik ben weer terug.
De enige echte cookieslikker.quote:
je was hier al eerderquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:17 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
De enige echte cookieslikker.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:17 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
De enige echte cookieslikker.
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zit nou achter de laptop
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zit nou achter de laptop
quote:
ik zie het in pohiquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
2 maanden geleden voor het laatst
ik heb een sprookjeshuwelijkquote:
ik ookquote:
Ja, klopt. Lang verhaalquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
2 maanden geleden voor het laatst
geen probleem hoorquote:
quote:
En niemand maakte zich druk of opende een topicquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen probleem hoor![]()
we zijn blij dat je er weer bent
verdwijnen hier wel meer mensen geruisloosquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:27 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En niemand maakte zich druk of opende een topic
Ik had wel dood kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verdwijnen hier wel meer mensen geruisloos
kloptquote:
Nou... Wie weet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
Maar geheid ook niemand die je IRL kende, of maar op FB heeft oid
je had ook niets gezegdquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:27 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En niemand maakte zich druk of opende een topic
ik ken je niet op FB of IRLquote:
tenzij het een kloon isquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken je niet op FB of IRL
IRL heb ik iemand van Fok ontmoet. Hier heb ik contact mee. (Niet uitgebreid denken)quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken je niet op FB of IRL
Dat ze dat hier nog steeds denken.quote:
je bent zo mooiquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Dat ze dat hier nog steeds denken.Man, je valt flauw als je mij ziet.
dat denk ik nietquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-12-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 026 goldfinger1963
02. 013 DaMart
03. 008 littledrummergirl
04. 008 MPG
05. 007 crv
06. 006 Pheno
07. 006 Koen66
08. 005 wel.o.k
09. 005 gianni61
10. 005 JaniesBrownie
11. 004 Toekito
12. 003 Geflipte-Koelkast
13. 002 Bos81
14. 002 MeneerRicardo
15. 002 minthy
16. 002 Trevland
17. 001 friemelaar
18. 001 roos85
19. 001 sararaats
20. 001 Inkomen
Reeks-statistieken!
Eigenlijk te mooi om hier te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:38 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Eigenlijk te mooi om hier te zijn.
Maar ik vind het leuk
ik ben benieuwd om welke redenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Dat ze dat hier nog steeds denken.Man, je valt flauw als je mij ziet.
Persoonlijk is altijd leukerquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, van je Fobo hoeven we het niet te hebben
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:43 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Persoonlijk is altijd leuker
je hebt een echt leven gehadquote:
Ik heb een echt leven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt een echt leven gehad![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb een echt leven.Een goed leven
Net even gekeken en geknepen, maar ben niet nep.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er bestaat niet zoiets als een echt leven
pics als bewijsquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:51 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Net even gekeken en geknepen, maar ben niet nep.
Ben niet daar in de buurt geweest. Dat doe ik later wel. Ga toch zo slapen.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:54 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ben niet daar in de buurt geweest. Dat doe ik later wel. Ga toch zo slapen.
Als meisje weet ik natuurlijk hoe ik jullie gek kan maken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:55 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht niet eens dubbelzinnig...
alhoewel
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:56 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Als meisje weet ik natuurlijk hoe ik jullie gek kan maken.
nog gekkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:56 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Als meisje weet ik natuurlijk hoe ik jullie gek kan maken.
waar ben je niet geweestquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:54 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ben niet daar in de buurt geweest. Dat doe ik later wel. Ga toch zo slapen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:58 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik slik wel meer dan alleen cookies
Onder LDG'tjequote:
dat drink jequote:
beledigingen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:58 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik slik wel meer dan alleen cookies
Ik slik toch echt die cola door.quote:
ik heb nou een hele andere MIquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:06 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik slik toch echt die cola door.
Eerst zuig ik het en dan slik ik het door. Easy toch?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nou een hele andere MI
dirty girl youquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:06 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik slik toch echt die cola door.
Eerst zuig ik het en dan slik ik het door. Easy toch?
slik zequote:
trusten koenquote:
Ja, lekkerquote:
flessiequote:
ligt eraan wat voor een blikquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor een blik
quote:
trusten MPGquote:
DMquote:
JBquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moggu![]()
Zo, nu gehakt uit de vriezer halen voor de quiche vanavond!
beertjequote:
ah, we eten bij jou vanavondquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moggu![]()
Zo, nu gehakt uit de vriezer halen voor de quiche vanavond!
niet alleen hierquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:06 schreef gianni61 het volgende:
wat een rust hier op de vrijdagmorgen
vreetschuurquote:
Tegenwoordige tijd? Moet je niet in verleden tijd praten... je hebt hem toch wel inmiddels verorberd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |