Ochtendhumeurtjesquote:
ik doe ook niks aan sinterklaas en zit ook gewoon op het werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:37 schreef Pheno het volgende:
Maar nee, eigenlijk niet. gewoon een werkdag, doe niet aan sinterklaas en ik zie de storm wel voorbijkomen
geeeeeeemopper, gemekker, gezanik en gezeurquote:
ik woon en werk relatief dicht bij de kust en ik reis met de treinquote:Op donderdag 5 december 2013 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe ook niks aan sinterklaas en zit ook gewoon op het werk.
storm zal ik weinig van merken in het binnenland
quote:Op donderdag 5 december 2013 07:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geeeeeeemopper, gemekker, gezanik en gezeurze hebben allemaal n kanjer van een
ochtendhumeur
Dobbelspel?quote:Op donderdag 5 december 2013 07:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
We doen dit jaar geen surprisesmaar n dobbelspel ws. Ook leuk, maar toch anders...
Dobbelspel met twee kinderen, een man en drie vrouwen, dacht dat t meer voor vriendinnengroepen was
ja, due zijn al 11 en 12 hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dobbelspel?
met kinderen?
mogguh JB
Er was eens een pinguïn genaamd Phenoquote:
En het waait het er vast ook minder hardquote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Pheno het volgende:
Reno: gemiddel 12 graden. Klinkt goed tov hier.
dat klinkt wel heel kut ja... Ook tips gehad wat je eraan kan doen evt?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:49 schreef crv het volgende:
voel me onwijs kut, al dagen knallende hoofdpijn, af en toe dui^zelig en op de gekste momenten slapen.....nog los van wat er allemaal door de kop spookt op het moment![]()
Arts zei gister dat ik op het randje zit van terugval in mijn burn-out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |