Ochtendhumeurtjesquote:
ik doe ook niks aan sinterklaas en zit ook gewoon op het werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:37 schreef Pheno het volgende:
Maar nee, eigenlijk niet. gewoon een werkdag, doe niet aan sinterklaas en ik zie de storm wel voorbijkomen
geeeeeeemopper, gemekker, gezanik en gezeurquote:
ik woon en werk relatief dicht bij de kust en ik reis met de treinquote:Op donderdag 5 december 2013 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe ook niks aan sinterklaas en zit ook gewoon op het werk.
storm zal ik weinig van merken in het binnenland
quote:Op donderdag 5 december 2013 07:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geeeeeeemopper, gemekker, gezanik en gezeurze hebben allemaal n kanjer van een
ochtendhumeur
Dobbelspel?quote:Op donderdag 5 december 2013 07:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
We doen dit jaar geen surprisesmaar n dobbelspel ws. Ook leuk, maar toch anders...
Dobbelspel met twee kinderen, een man en drie vrouwen, dacht dat t meer voor vriendinnengroepen was
ja, due zijn al 11 en 12 hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dobbelspel?
met kinderen?
mogguh JB
Er was eens een pinguïn genaamd Phenoquote:
En het waait het er vast ook minder hardquote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Pheno het volgende:
Reno: gemiddel 12 graden. Klinkt goed tov hier.
dat klinkt wel heel kut ja... Ook tips gehad wat je eraan kan doen evt?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:49 schreef crv het volgende:
voel me onwijs kut, al dagen knallende hoofdpijn, af en toe dui^zelig en op de gekste momenten slapen.....nog los van wat er allemaal door de kop spookt op het moment![]()
Arts zei gister dat ik op het randje zit van terugval in mijn burn-out
weer rust nemenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel kut ja... Ook tips gehad wat je eraan kan doen evt?
wokquote:
en ook echt doen hequote:
jij zit toch niet ten noorden van amsterdam-zwollequote:Op donderdag 5 december 2013 14:42 schreef DaMart het volgende:
En toen werden ze bij de NS wakker en deden ze wat gisterenavond al te voorzien was. Zorgen dat ik met de trein niet meer thuis kan komen.
Oi.quote:
Heel Noord-Holland ligt plat joh. Alleen Haarlem-Leiden rijdt nog watquote:Op donderdag 5 december 2013 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
jij zit toch niet ten noorden van amsterdam-zwolle?
Geef ze een paar minuten, dan ligt heel amsterdam centraal weer plat.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel Noord-Holland ligt plat joh. Alleen Haarlem-Leiden rijdt nog wat.
Alleen Amsterdam-Schiphol en Amsterdam-oosten rijdt nog volgens mij. Dus Amsterdam CS ligt al voor de helft platquote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Geef ze een paar minuten, dan ligt heel amsterdam centraal weer plat.
Amsterdam - Haarlem is ook geen reet aan de hand. Maar toch platgooien.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen Amsterdam-Schiphol en Amsterdam-oosten rijdt nog volgens mij. Dus Amsterdam CS ligt al voor de helft plat.
Eerst werd gezegd dat alles ten noorden van Zandvoort-Haarlem-Amsterdam werd platgelegd. Die lijn ligt zelf dus ook ten noorden van zichzelfquote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Amsterdam - Haarlem is ook geen reet aan de hand. Maar toch platgooien.
Zullen wel weer vragen komen
maar je komt nog wel thuis met de treinquote:Op donderdag 5 december 2013 16:30 schreef MPG het volgende:
Woei
Hopelijk nog 5 minuten vertraging erbij, dan heb ik mijn bakkie Starbucks van net weer terugverdiend
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar je komt nog wel thuis met de trein![]()
DM niet meer
op de Filipijnen, daar waaide hetquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Mja, t waait een beetje, maar om daar nou die ophef voor te maken...
iddquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Mja, t waait een beetje, maar om daar nou die ophef voor te maken...
en daar reden de treinen welquote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de Filipijnen, daar waaide het
Woeiquote:
Ik ben met de trein tot Leiden gekomen. Vanaf daar had ik met veel vertraging en meer medereizigers dan in de trein pasten, Haarlem wel kunnen bereiken, maar mijn vader was zo vriendelijk om mij op te halen van Leiden CS.quote:
dus ook nog een gratis maaltijd gescoordquote:Op donderdag 5 december 2013 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben met de trein tot Leiden gekomen. Vanaf daar had ik met veel vertraging en meer medereizigers dan in de trein pasten, Haarlem wel kunnen bereiken, maar mijn vader was zo vriendelijk om mij op te halen van Leiden CS.
Daarna even bij mijn ouders de bui afgewacht en toen dat niet snel genoeg ging, ben ik maar aangeschoven om mee te gourmetten.
Yepquote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ook nog een gratis maaltijd gescoord
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep.
En daarna was het droog genoeg buiten om naar het station te lopen om mijn fiets te halen.
Echt wel. Nu moest ik gegrilld vlees eten en gebakken aardappels en stokbrood...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
was natuurlijk ook een hele opoffering om mee te eten![]()
maar als goede zoon zijnde deed jij dat wel
ja maquote:Op donderdag 5 december 2013 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ook echt doen heniet alsnog allemaal klusjes in en om het huis gaan doen bijv.
en ja ik ben een zeur, maar ik heb wel gelijk
Betere baas zoekenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, logisch, leek me dat je dat zelf ook kon verzinnen.. niks anders?
hondaquote:
een hele strafquote:Op donderdag 5 december 2013 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt wel. Nu moest ik gegrilld vlees eten en gebakken aardappels en stokbrood....
GFquote:
Nope.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef crv het volgende:
Iedereen in de zak mee terug naar Espagne ?
na een uur zwaai ik niet meerquote:
Lamme pols zeker?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na een uur zwaai ik niet meer
komt van het vallenquote:
trusten DMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Bos81 het volgende:
BREAKING NEWS: MANDELA overleden (CNN)
koenquote:
overlopertquote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope.
Druk in een ander topic en met het inpakken van de spullen hier.
goedquote:
hmmm da's klote, pijn sucksquote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed![]()
alleen wat last van spierpijn en van me borstkast
iddquote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij hadden alle omroepen alwel een "Mandela is dood" documentaire op de plank een forse tijd
denk het nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
neem nog maar een neut, misschien helpt dat tegen verkoudheid
is me ooit wel eens gelukt, had een kneiterkoppijn, maar niet meer verkoudenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het niet![]()
maar je slaapt iig wel goed
zie je wel dat het werktquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is me ooit wel eens gelukt, had een kneiterkoppijn, maar niet meer verkouden
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
oké nic is een tang![]()
ze heeft het net zelf bewezen
Als je je collega's vragen of je een tang hebt, moet je antwoorden: Ja thuis op de bank..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
Goedenacht schatjes en gespuis. Ik ben weer terug.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je je collega's vragen of je een tang hebt, moet je antwoorden: Ja thuis op de bank..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |