weer rust nemenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel kut ja... Ook tips gehad wat je eraan kan doen evt?
wokquote:
en ook echt doen hequote:
jij zit toch niet ten noorden van amsterdam-zwollequote:Op donderdag 5 december 2013 14:42 schreef DaMart het volgende:
En toen werden ze bij de NS wakker en deden ze wat gisterenavond al te voorzien was. Zorgen dat ik met de trein niet meer thuis kan komen.
Oi.quote:
Heel Noord-Holland ligt plat joh. Alleen Haarlem-Leiden rijdt nog watquote:Op donderdag 5 december 2013 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
jij zit toch niet ten noorden van amsterdam-zwolle?
Geef ze een paar minuten, dan ligt heel amsterdam centraal weer plat.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel Noord-Holland ligt plat joh. Alleen Haarlem-Leiden rijdt nog wat.
Alleen Amsterdam-Schiphol en Amsterdam-oosten rijdt nog volgens mij. Dus Amsterdam CS ligt al voor de helft platquote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Geef ze een paar minuten, dan ligt heel amsterdam centraal weer plat.
Amsterdam - Haarlem is ook geen reet aan de hand. Maar toch platgooien.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen Amsterdam-Schiphol en Amsterdam-oosten rijdt nog volgens mij. Dus Amsterdam CS ligt al voor de helft plat.
Eerst werd gezegd dat alles ten noorden van Zandvoort-Haarlem-Amsterdam werd platgelegd. Die lijn ligt zelf dus ook ten noorden van zichzelfquote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Amsterdam - Haarlem is ook geen reet aan de hand. Maar toch platgooien.
Zullen wel weer vragen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |