ik doe ook niks aan sinterklaas en zit ook gewoon op het werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:37 schreef Pheno het volgende:
Maar nee, eigenlijk niet. gewoon een werkdag, doe niet aan sinterklaas en ik zie de storm wel voorbijkomen

geeeeeeemopper, gemekker, gezanik en gezeurquote:
 ze hebben allemaal n kanjer van een
 ze hebben allemaal n kanjer van een  ochtendhumeur
 ochtendhumeur  

ik woon en werk relatief dicht bij de kust en ik reis met de treinquote:Op donderdag 5 december 2013 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe ook niks aan sinterklaas en zit ook gewoon op het werk.
storm zal ik weinig van merken in het binnenland
 ik voorspel een ns-iaanse wereldreis via tiel op de terugweg
  ik voorspel een ns-iaanse wereldreis via tiel op de terugweg   

quote:Op donderdag 5 december 2013 07:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geeeeeeemopper, gemekker, gezanik en gezeurze hebben allemaal n kanjer van een
ochtendhumeur

maar n dobbelspel ws. Ook leuk, maar toch anders...
 maar n dobbelspel ws. Ook leuk, maar toch anders... 

Dobbelspel?quote:Op donderdag 5 december 2013 07:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
We doen dit jaar geen surprisesmaar n dobbelspel ws. Ook leuk, maar toch anders...
Dobbelspel met twee kinderen, een man en drie vrouwen, dacht dat t meer voor vriendinnengroepen was

ja, due zijn al 11 en 12 hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dobbelspel?
met kinderen?
mogguh JB

Er was eens een pinguïn genaamd Phenoquote:

En het waait het er vast ook minder hardquote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Pheno het volgende:
Reno: gemiddel 12 graden. Klinkt goed tov hier.
 .
.  

Moogguh, valt er nog wat te mopperen hier, heb er zin in
 Moogguh, valt er nog wat te mopperen hier, heb er zin in   

dat klinkt wel heel kut ja... Ook tips gehad wat je eraan kan doen evt?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:49 schreef crv het volgende:
voel me onwijs kut, al dagen knallende hoofdpijn, af en toe dui^zelig en op de gekste momenten slapen.....nog los van wat er allemaal door de kop spookt op het moment
Arts zei gister dat ik op het randje zit van terugval in mijn burn-out

weer rust nemenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel kut ja... Ook tips gehad wat je eraan kan doen evt?

wokquote:

en ook echt doen hequote:
 niet alsnog allemaal klusjes in en om het huis gaan doen bijv.
  niet alsnog allemaal klusjes in en om het huis gaan doen bijv. 

.
.

jij zit toch niet ten noorden van amsterdam-zwollequote:Op donderdag 5 december 2013 14:42 schreef DaMart het volgende:
En toen werden ze bij de NS wakker en deden ze wat gisterenavond al te voorzien was. Zorgen dat ik met de trein niet meer thuis kan komen.
 ?
 ?

Oi.quote:

Heel Noord-Holland ligt plat joh. Alleen Haarlem-Leiden rijdt nog watquote:Op donderdag 5 december 2013 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
jij zit toch niet ten noorden van amsterdam-zwolle?
 .
. .
.

Geef ze een paar minuten, dan ligt heel amsterdam centraal weer plat.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel Noord-Holland ligt plat joh. Alleen Haarlem-Leiden rijdt nog wat.

Alleen Amsterdam-Schiphol en Amsterdam-oosten rijdt nog volgens mij. Dus Amsterdam CS ligt al voor de helft platquote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Geef ze een paar minuten, dan ligt heel amsterdam centraal weer plat.
 .
.

Amsterdam - Haarlem is ook geen reet aan de hand. Maar toch platgooien.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen Amsterdam-Schiphol en Amsterdam-oosten rijdt nog volgens mij. Dus Amsterdam CS ligt al voor de helft plat.

Eerst werd gezegd dat alles ten noorden van Zandvoort-Haarlem-Amsterdam werd platgelegd. Die lijn ligt zelf dus ook ten noorden van zichzelfquote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Amsterdam - Haarlem is ook geen reet aan de hand. Maar toch platgooien.
Zullen wel weer vragen komen
 .
.

dus ik ga t niet eens proberen en ga wel met de bus
 dus ik ga t niet eens proberen en ga wel met de bus  scheelt vast n hoop frustratie.
 scheelt vast n hoop frustratie.

kletsende stomastinkbejaarde
 kletsende stomastinkbejaarde   

maar je komt nog wel thuis met de treinquote:Op donderdag 5 december 2013 16:30 schreef MPG het volgende:
Woei
Hopelijk nog 5 minuten vertraging erbij, dan heb ik mijn bakkie Starbucks van net weer terugverdiend

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |