Dat kan niet, moet je eerst in drievoud op papier aanbieden bij de heer K. IJsbeer.quote:
Als ik lesbie was zou ik wel geilen op Sherida Spitse ofzo ipv Pellè.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lesbienne woonachtig in Friesland en supporter van Pellé
Geef je adres maar als het op papier moetquote:Op woensdag 4 december 2013 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan niet, moet je eerst in drievoud op papier aanbieden bij de heer K. IJsbeer.
Daarna zal ik erover stemmen met een groepje ingewijden.
Ik geniet van dit soort posts.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik at vandaag een wrap van maïsmeel met een vegetarische vulling van bonen, ananas, crème fraiche en julienne gesneden 30 + kaas en een toefje sambal on top.
Dit alles begeleid door een glas uitstekende binnenmelk uit het jaar 2013.
Daphne Koster, wat een mokkelquote:Op woensdag 4 december 2013 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik lesbie was zou ik wel geilen op Sherida Spitse ofzo ipv Pellè.
komquote:Op woensdag 4 december 2013 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Claudia zometeen bij DWDD.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daphne Koster, wat een mokkelDie gooit alles hoog voor de pot.
Mwa... ik durf mij zelf zeker voor 60% hetero te noemen en ik geil ook gigantisch opquote:Op woensdag 4 december 2013 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had altijd een vreemde gedachte, nergens op gebaseerd, dat het een lekker wijf was.. maar als ze pot is en dan ook nog eens uit Friesland komt ..quote:Op woensdag 4 december 2013 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lesbienne woonachtig in Friesland en supporter van Pellé
Ik ookquote:Op woensdag 4 december 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... ik durf mij zelf zeker voor 60% hetero te noemen en ik geil ook gigantisch op
[ afbeelding ]
De Heer K. IJsbeerquote:Op woensdag 4 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef je adres maar als het op papier moet
Die 40% komt door mij he.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... ik durf mij zelf zeker voor 60% hetero te noemen en ik geil ook gigantisch op
[ afbeelding ]
wie is dit?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je er al een poster van weten te bemachtigen?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, maar ik denk dat ik straks nog een stukje witte chocoladeletter ga snoepenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geniet van dit soort posts.
Heb je nog een dessert gehad?
Blind?quote:
50% door jou. Je ziet er zo zacht uit dat je toch zeker 10% vrouwelijk bent.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Die 40% komt door mij he.
Ik heb er nu trouwens zwaar de tering in door die defecte 3DS. Het is game-karma, LR.
Dan zag hij er heel anders uitquote:Op woensdag 4 december 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Daley Blindals hij toch niet zo'n vader had he.
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 4 december 2013 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Heer K. IJsbeer
Paleis op de Dam 1
1010 FN A'dam.
Wat een hommo.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er zo'n site als die over CR7, bekend van onder meerquote:Op woensdag 4 december 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is waar ook, scholletje als schoonvader klinkt wel als een hindernis.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |