Wat zit er dan wél bij jou in de buurt? Alleen AH?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Bas/Digros zit hier ook niet, tenminste niet dat ik weet. Wel een Jumbo maar dat is ook weer een heel stuk verderop.
Ado kan niet veel en Heerenveen wil wel 4e worden. Ze winnen dit wel denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Uh ja, nu al? ik schakel zo wel in. Ze gaan ongetwijfeld verliezen. Want ADO is dit weekend afgedroogd en zelf hebben ze ruim gewonnen
Hier vlakbij alleen AH. Er zat een soort buurtsuper maar die is nu ook weg. Die was nog duurder dan de AH trouwens.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wat zit er dan wél bij jou in de buurt? Alleen AH?
Verder is er toch niet veel, DWDD heb ik ook definitief geschrapt van de lijst programma's die ik wel eens kijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat die wedstrijden geschikter zijn om te bekijken in de samenvatting vanavond.
Stemmen winnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
alors tegenwoordig ook hier in de SC?
We trekken weer een hoop successupporters aan ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik werd hier gequote vanuit een ander topic en toen las ik even mee en van het één komt het ander hequote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij was het meer dan een toefje sambal gezien je verhitte reactie xDquote:Op woensdag 4 december 2013 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik at vandaag een wrap van maïsmeel met een vegetarische vulling van bonen, ananas, crème fraiche en julienne gesneden 30 + kaas en een toefje sambal on top.
Dit alles begeleid door een glas uitstekende binnenmelk uit het jaar 2013.
Alors moet opkanjeren tot ze een plaatje van haar tetten heeft gepost.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Stemmen winnen.
Mijne mag ze, alors is
wie is datquote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik at vandaag een wrap van maïsmeel met een vegetarische vulling van bonen, ananas, crème fraiche en julienne gesneden 30 + kaas en een toefje sambal on top.
Dit alles begeleid door een glas uitstekende binnenmelk uit het jaar 2013.
Hoiquote:
Half potje ja, vandaar de melk.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer dan een toefje sambal gezien je verhitte reactie xD
Nou nou nou. Ik vraag jou toch ook niet om een pic van je piemel?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alors moet opkanjeren tot ze een plaatje van haar tetten heeft gepost.
Dat staat dan ook niet in de huisreglementen, vrouwmens.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. Ik vraag jou toch ook niet om een pic van je piemel?
Heb ik er net ingezet, beermens.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat staat dan ook niet in de huisreglementen, vrouwmens.
goedgekeurd, vanwege het laatstequote:Op woensdag 4 december 2013 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lesbienne woonachtig in Friesland en supporter van Pellé
Gezelligheid kent geen tijd natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik werd hier gequote vanuit een ander topic en toen las ik even mee en van het één komt het ander he
Ik heb je topnieuws over Maaskant volgens mij gequootquote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik werd hier gequote vanuit een ander topic en toen las ik even mee en van het één komt het ander he
Zo zie je maar dat de haat voor Maaskant toch nog positieve gevolgen heeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb je topnieuws over Maaskant volgens mij gequoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |