Dat je maar een arme student bent?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen Cor?
Dat je wel van deutsche gemütlichkeit houdt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen Cor?
Bij de Lidl is bijna alles prima te eten.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je maar een arme student bent?
Louis van Gaal kan ook mooi schurkenbaas spelen, net als die baas van Spectre bij James Bond.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, Wilfred, René, Hansie en Bossie zijn geen oorlogsveteranen die gezocht worden voor een misdaad die ze niet gepleegd hebben, maar qua actie en plot gaat het er wel op lijken. En Emile Schelvis wordt hun contactpunt met al het Rotterdamse.
Wel kan het zo op RTL7 worden uitgezonden in een seizoen van veertig afleveringen.
Ik zal het eind alvast verklappen, Aad300 zal de crimineel staande houden zoals hij dit al zo vaak doet en vervolgens zal Sierd zich in een plantenbak laten vallen omdat hij gedurende de serie aandacht te kort kwam.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is al een prima script, het zal wel een beetje Bassie en Adriaan stijl worden, oscar-waardig dus.
In plaats van een evil laugh gaat hij op kwaadaardige wijze JUICHEN.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Louis van Gaal kan ook mooi schurkenbaas spelen, net als die baas van Spectre bij James Bond.
Best jammer dat er hier niet eentje vlakbij is. Dichtsbijzijnde moet ik toch naar Amstelveen dacht ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Lidl is bijna alles prima te eten.
Die serie waarschuwt de kinderen van het land toch wat er allemaal wel niet kan gebeuren als je op de basisschool tien keer blijft zitten.quote:
Gezien je smiley kan ik je nu uitlachen, ik heb helaas geen idee wat Spangas is.quote:
De Aldi is vrij kut tov de Lidl.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Best jammer dat er hier niet eentje vlakbij is. Dichtsbijzijnde moet ik toch naar Amstelveen dacht ik.
Dat is een serie over 30+'ers van diverse etniciteiten op een middelbare school.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gezien je smiley kan ik je nu uitlachen, ik heb helaas geen idee wat Spangas is.
Heel opvoedkundig verantwoord allemaal. Ze dragen ook de nieuwste modequote:Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die serie waarschuwt de kinderen van het land toch wat er allemaal wel niet kan gebeuren als je op de basisschool tien keer blijft zitten.
Houden zo.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gezien je smiley kan ik je nu uitlachen, ik heb helaas geen idee wat Spangas is.
Ned 3 nuquote:Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Zuid zijn geen 'pauperwinkels' weet even geen ander woordquote:Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Aldi is vrij kut tov de Lidl.
En woon jij zo ver in het zuiden?
De Dirk zit niet in Eindje zover ik weet. En de Bas/Digros ook niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
In Zuid zijn geen 'pauperwinkels' weet even geen ander woordStuk verderop zit wel een Zeeman en een Dirk, maar dat is een ander deel van Zuid. Hier in de buurt zitten alleen 2 AH's, hier vlakbij dan.
Je weet toch dat Heerenveen nu speelt?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ned 3 nuTV / Spangas #52 - Alle Marrokkanen achter Deef aan!!!!
Uh ja, nu al? ik schakel zo wel in. Ze gaan ongetwijfeld verliezen. Want ADO is dit weekend afgedroogd en zelf hebben ze ruim gewonnenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je weet toch dat Heerenveen nu speelt?
Bas/Digros zit hier ook niet, tenminste niet dat ik weet. Wel een Jumbo maar dat is ook weer een heel stuk verderop.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Dirk zit niet in Eindje zover ik weet. En de Bas/Digros ook niet.
Ik denk dat die wedstrijden geschikter zijn om te bekijken in de samenvatting vanavond.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je weet toch dat Heerenveen nu speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |