Zodra iedereen z'n kadootje heeft, zal ik uiteindelijk alles onthullen. Maar als mijn administratie klopt, wachten we nog op de blijde verhalen en gezichtjes van Dagoduck, starla, TrashCanMan, Sfeermaker, Gehenna, the-brother-of-uzunumaki en WeezerButler.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:32 schreef Tokamak het volgende:
[..]![]()
ik heb overi-
gens ook nog geen idee wie
mijn sinterklaas is
of mag dat niet?
Ik heb wel een paar verdenkingen overigens, na wat geNSAquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zodra iedereen z'n kadootje heeft, zal ik uiteindelijk alles onthullen. Maar als mijn administratie klopt, wachten we nog op de blijde verhalen en gezichtjes van Dagoduck, starla, TrashCanMan, Sfeermaker, Gehenna, the-brother-of-uzunumake en WeezerButler.
AgeEll! Er zat dus wel een hint in (In stipjesvorm)quote:Op donderdag 5 december 2013 21:10 schreef kciR het volgende:
Ik weet alleen niet wie. Zit er een hint verstopt?
Het wordt elk jaar mooierquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:38 schreef MyTiredFeet het volgende:
Volgens mij zit ik in het verkeerde subforum. Dit lijkt meer op CRE dan op MUZ!
Dat was de mix dus! Ik ben er helemaal blij meequote:Op vrijdag 6 december 2013 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik luister nu de eerste cd en hij is
Ik zie hem ineensquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat hij/zij mijn hint ziet
Hij is op zich wel erg duidelijk
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zie hem ineensJij duivels engeltje!!! Goed gedaan
Tezamen dat we, opmakend uit een STA-topic, waarschijnlijk een woonplaats delen.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:16 schreef robdriessen het volgende:
Hopelijk zal het lot mij ooit aan BosBeetle binden, dan kom ik bij hem spoken.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:30 schreef Gehenna het volgende:
![]()
![]()
![]()
IK BEDENK ME NET DAT IK NOOIT HEB DOORGEGEVEN DAT IK VERHUISD BEN![]()
![]()
![]()
![]()
* Gehenna neemt contact op met zijn oude huisgenoten
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:30 schreef Gehenna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jandoedel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:30 schreef Gehenna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
En ook gewoon al 2 dagen vol verwachting naar de brievenbus kijkenquote:
De Sint had het kunnen weten. Staat allemaal in zijn Grote Boek. Desalniettemin is de Sint wellicht vergeten in het boek te kijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:30 schreef Gehenna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een quote van maandag 18 november:quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef Moody het volgende:
[..]
De Sint had het kunnen weten. Staat allemaal in zijn Grote Boek. Desalniettemin is de Sint wellicht vergeten in het boek te kijken
Mijn handen, ik was ze in onschuldquote:Heb je nog niet eerder meegedaan? PM me jouw adres, dan stuur ik dat door naar je Sint.
Heb je al wel eerder meegedaan en ben je sinds vorige keer verhuisd? PM me je huidige adres!
Heb je eerder meegedaan en ben je niet verhuisd? Dan heb ik je adres nog.
Dat is toch meer iets voor pasen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Een quote van maandag 18 november:
[..]
Mijn handen, ik was ze in onschuld
bazenhoesjequote:Op vrijdag 6 december 2013 17:41 schreef takkfyrir het volgende:
Tadaaa! Ik ben klaar voor de zomer.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, de foto´s zijn vrij slecht,
want goede foto´s maken, dat kan ik niet echt.
Net de cd geluisterd en ik vind ´m tof.Alleen het laatste nummer had wat mij betreft niet gehoeven.
Meeste nummers kende ik trouwens ook nog niet. Ik hoop dat het gedicht nog enigszins leesbaar is, want dat vond ik ook echt goed. Dus nogmaals dank, Sint!
![]()
Oh ja, ik weet eigenlijk niet wie mijn Sint is en kan ook geen hint vinden, of kijk ik heel erg scheef? Ik heb wel een poos zitten turen naar het wittige gedeelte onder de linkeroksel van die dude, maar ik weet niet wat dat is.
Hij heeft blijkbaar meer fansquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef Darkestrah het volgende:
Daniel Lohues? Gehenna, heb je nu twee cd's gemaakt en steek je jezelf nu veren in je reet?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:41 schreef takkfyrir het volgende:
Tadaaa! Ik ben klaar voor de zomer.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, de foto´s zijn vrij slecht,
want goede foto´s maken, dat kan ik niet echt.
Net de cd geluisterd en ik vind ´m tof.Alleen het laatste nummer had wat mij betreft niet gehoeven.
Meeste nummers kende ik trouwens ook nog niet. Ik hoop dat het gedicht nog enigszins leesbaar is, want dat vond ik ook echt goed. Dus nogmaals dank, Sint!
![]()
Oh ja, ik weet eigenlijk niet wie mijn Sint is en kan ook geen hint vinden, of kijk ik heel erg scheef? Ik heb wel een poos zitten turen naar het wittige gedeelte onder de linkeroksel van die dude, maar ik weet niet wat dat is.
Waailapquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:30 schreef Gehenna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag een stukje wijzer op de FOK!s. Binnenkort leer je (hopelijk niet al te direct) over de Drenthse... valuta? betalingswijze? Ik ben het al vergeten. Gehenna, Bosbeetle of TCM, help me hier even uit. Wat was het ook alweer?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
WaailapNog nooit van gehoord.
Youtube => binnenland1 alfevering 4quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Elke dag een stukje wijzer op de FOK!s. Binnenkort leer je (hopelijk niet al te direct) over de Drenthse... valuta? betalingswijze? Ik ben het al vergeten. Gehenna, Bosbeetle of TCM, help me hier even uit. Wat was het ook alweer?
Wauw, eigenlijk is dat hele filmpje niet eens zo grappig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Youtube => binnenland1 alfevering 4
Zit nu mobiel dus linkje posten is wat omslachtig.
Sint en Oppersint hebben de oplossing in je DM gelegdquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef starla het volgende:
De plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste 3 nummers zijn prachtig en toen hield de CD ermee opEén of andere audiofout....
![]()
Superleuk idee Sint en bedankt voor de plaat, zal proberen de laatste 4 nummers in de CD-speler af te spelen, want mijn computer pakt die niet.![]()
Iig thx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |