ja die kende ik dan weer wel maar heb nog nooit echt naar zijn muziek geluisterd, nu maar eens doen dusquote:
Wat kyk jij, poes!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 december 2013 10:38 schreef Miniem het volgende:
Die Antwoord
De rest kan ik niet zo goed lezen![]()
Zekerquote:
Die ken ik nog nietquote:Op donderdag 5 december 2013 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat kyk jij, poes!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:16 schreef robdriessen het volgende:
Luisterverslag laat helaas nog op zich wachten, maar hier alvast een picdump! Blij kindje hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van het dak af gewaaid met zijn schimmel?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:27 schreef Miniem het volgende:
kwaliteit hoor!
waar blijft de postbode?
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:34 schreef MaJo het volgende:
Voorkant:
[ afbeelding ]
Binnenkant, check Arcade Fire
[ afbeelding ]
Tracklist:
[ afbeelding ]
Bedankt Kcir![]()
Vet he! Zou zo in de winkel kunnen liggenquote:
Zo valt mijn gefröbel wel erg in het niet. (ik wou dat ik dit jaar meer tijd had gehad)quote:Op donderdag 5 december 2013 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vet he! Zou zo in de winkel kunnen liggen
De mijne ook ja, en dat terwijl ik een cursus grafische vormgeving doequote:Op donderdag 5 december 2013 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo valt mijn gefröbel wel erg in het niet. (ik wou dat ik dit jaar meer tijd had gehad)
Nou ik heb er ook weinig van gebakken dit jaar hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef robdriessen het volgende:
Misschien moeten sommigen van ons collectief bij kciR of WickedTunes (edit: of MaJo) in de leer met betrekking tot grafische vormgeving. Ook ik schaam mij
Ach uiteindelijk gaat het vooral om de muziek natuurlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 11:46 schreef brooklyndodger het volgende:
Het meest dramatische blijft wel die van mij
Dit als heb ik me daar dit jaar denk ik ook te makkelijk van af gemaakt maar ik wacht de reactie wel afquote:Op donderdag 5 december 2013 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk gaat het vooral om de muziek natuurlijk
Leuk!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:16 schreef robdriessen het volgende:
Luisterverslag laat helaas nog op zich wachten, maar hier alvast een picdump! Blij kindje hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow, mooi hoesje zegquote:Op donderdag 5 december 2013 11:34 schreef MaJo het volgende:
Voorkant:
[ afbeelding ]
Binnenkant, check Arcade Fire
[ afbeelding ]
Tracklist:
[ afbeelding ]
Bedankt Kcir![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |