Oh Japan is dus nog wel geoorloofd, makkie dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou dit jaar graag experimentele muziek ontvangen uit landen buiten amerika en engeland hoe exotischer hoe beterVerder geldt hoe raarder hoe beter
Toplandquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oh Japan is dus nog wel geoorloofd, makkie dus.
Alleen al om Osaka rock cityquote:
Kan het zijn dat er een -s ontbreekt achter band? En wat versta je onder melige grappen? De één vind Weird Al en Richard Cheese melige grappen, de ander vindt ze geweldigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef brooklyndodger het volgende:
Goed idee dit dus ik doe ook wel mee.
1. Geef me een random verzameling van interessante geluiden, band en Mongoolse keelzangers. Ik sta open voor alles behalve melige grappen...
Gewoon geen volkszangers enzo, weird al en richard cheese trek ik prima. Hah ja en de s ontbreekt matige speller/te snel typer die ik benquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:34 schreef robdriessen het volgende:
-s ontbreekt achter band? En wat versta je onder melige grappen? De één vind Weird Al en Richard Cheese melige grappen, de ander vindt ze geweldig
Uiteraard.quote:
leuk ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef Darkestrah het volgende:
Ik wil komend jaar mijn Sint leren kennen. Wat is de muziek die jij mooi vindt? Denk aan nummers waar een herinnering aan hangt van de reis naar je vakantiebestemming als kind, waar je op gehuild hebt toen je relatie uit ging, de muziek wat je meezingt/fluit als je aan het afwassen bent. Uitleg hoef ik er verder niet bij te hebben, dat maakt het veel te persoonlijk. Muziek die verder gaat dan "Ik vind dit gewoon mooi". Genres maken me hierbij niets uit, maar probeer het wel afwisselend te houden.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:30 schreef Trashcanman het volgende:
Voor dit jaar zou ik graag een cd met als centraal thema "muziek voor bij het koken" willen ontvangen. Wat mijn Sint daar onder wil verstaan is helemaal aan de persoon zelf om te bepalen.
En ik doe natuurlijk ook weer mee. Beschrijving volgt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop