Vet he! Zou zo in de winkel kunnen liggenquote:
Zo valt mijn gefröbel wel erg in het niet. (ik wou dat ik dit jaar meer tijd had gehad)quote:Op donderdag 5 december 2013 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vet he! Zou zo in de winkel kunnen liggen
De mijne ook ja, en dat terwijl ik een cursus grafische vormgeving doequote:Op donderdag 5 december 2013 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo valt mijn gefröbel wel erg in het niet. (ik wou dat ik dit jaar meer tijd had gehad)
Nou ik heb er ook weinig van gebakken dit jaar hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef robdriessen het volgende:
Misschien moeten sommigen van ons collectief bij kciR of WickedTunes (edit: of MaJo) in de leer met betrekking tot grafische vormgeving. Ook ik schaam mij
Ach uiteindelijk gaat het vooral om de muziek natuurlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 11:46 schreef brooklyndodger het volgende:
Het meest dramatische blijft wel die van mij
Dit als heb ik me daar dit jaar denk ik ook te makkelijk van af gemaakt maar ik wacht de reactie wel afquote:Op donderdag 5 december 2013 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk gaat het vooral om de muziek natuurlijk
Leuk!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:16 schreef robdriessen het volgende:
Luisterverslag laat helaas nog op zich wachten, maar hier alvast een picdump! Blij kindje hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow, mooi hoesje zegquote:Op donderdag 5 december 2013 11:34 schreef MaJo het volgende:
Voorkant:
[ afbeelding ]
Binnenkant, check Arcade Fire
[ afbeelding ]
Tracklist:
[ afbeelding ]
Bedankt Kcir![]()
Als organisator ontkom ik er helaas niet aan om te weten wie mijn Sint is (Ja, ik zou het via zo'n lootjestrekwebsite kunnen doen, maar ik houd liever alles zelf in de hand), maar afgaande op het ontvangen kado en het handschrift zou ik niet verder komen dan "vrouwelijk met hele brede indie-kennis"quote:Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef MaJo het volgende:
Mensen al ideeën wie hun Sint is? Bij mij stond er een duidelijke hint op dus was niet zo moeilijk
Ik heb in het hoesje van die van mijn wel een subtiele hint verwerkt...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef MaJo het volgende:
Mensen al ideeën wie hun Sint is? Bij mij stond er een duidelijke hint op dus was niet zo moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Nee geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef MaJo het volgende:
Mmmm, jazz & chocolatequote:Op donderdag 5 december 2013 13:12 schreef On het volgende:
Ik kom thuis en dacht 'krijg nou wat'
Ligt daar gewoon een pakketje op de mat
Met mijn knuistjes, van de kou nog rood gekleurd
Direct die verpakking eraf gescheurd
Met mijn verbazing had ik niet alleen een cd in handen
Maar ook een chocoladeletter, daar gaan mijn tanden!
De cd staat vol met jazz voor in de late nachten
Maar daar kon ik op dit moment even niet op wachten
De hoes is erg cool vormgegeven
En je hebt er ook nog een mooi gedicht bij geschreven
Nu geniet ik van klassiekers als Nat King Cole en jaag ik de 50's achterna
Met een mond vol whiskey, en natuurlijk chocola
Danku Sint.
[ afbeelding ]
Impliceer je daarmee dat je volgend jaar weer mee doetquote:
ik welquote:Op donderdag 5 december 2013 13:13 schreef Tokamak het volgende:
Ik heb ook geen hints achter gelaten btw... Min of meer vergeten
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:27 schreef belsen het volgende:
Hij is binnen, wow!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wel eerst nog even Sinterklaas verder vieren, daarna luisteren.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef belsen het volgende:
Oe, en Mr. Moose staat erin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ben ik dus blind voor, maar inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ah jouw sinterklaas is ook duidelijk zichtbaar
handschrift en muziekkeuze geven niks weg? Misschien avatars nog even langsgaanquote:
Ikzelf heb ook geen hints gegevenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
handschrift en muziekkeuze geven niks weg? Misschien avatars nog even langsgaan
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ah jouw sinterklaas is ook duidelijk zichtbaar
Toch knap dat er foto's van WC's zijn met jouw UserIcon er op!quote:
Veel plezier ermeequote:Op donderdag 5 december 2013 15:27 schreef belsen het volgende:
Hij is binnen, wow!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wel eerst nog even Sinterklaas verder vieren, daarna luisteren.
Die komen van de CBGB's, was een legendarisch punkpodium in New Yorkquote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef robdriessen het volgende:
Oh wow....
Ik vraag me af waar de oorspronkelijke foto's gemaakt zijn. Dan weet ik dat ik die tent nooit in zal durven
Daar komt mijn plaatje ook wegquote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch knap dat er foto's van WC's zijn met jouw UserIcon er op!
1. Clifford Brown - Smokes Gets In Your Eyesquote:Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mmmm, jazz & chocolate
Tracklist?
Foto's!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:32 schreef Darkestrah het volgende:
De cd zit hier inmiddels in de speler, tof!Hele goede voorkant ook, en heb geen flauw idee wie hem gemaakt heeft. Ik dacht eerst dat het iemand was die mij persoonlijk kende omdat mijn voornaam op de envelop staat. Maar die stond natuurlijk ook op mijn last.fm-pagina en tot voor kort in mn FOK!-profiel.
Aan de tracklist te zien toch wel iemand met twee keer mijn leeftijd. Veel bekende artiesten maar nummers die ik nog niet ken. Leuk!
Ik heb zojuist van jouw Sint te horen gekregen dat het pakje vandaag op de post is gegaan. Een of ander vaag verhaal over hoe de hond open stond en de brug je huiswerk had opgegeten. Check je deurmat morgen en het zou goed moeten komen.quote:
Yeayquote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb zojuist van jouw Sint te horen gekregen dat het pakje vandaag op de post is gegaan. Een of ander vaag verhaal over hoe de hond open stond en de brug je huiswerk had opgegeten. Check je deurmat morgen en het zou goed moeten komen.
Shit, was de stippenboodschap toch te makkelijkquote:Op donderdag 5 december 2013 18:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mijn cd is tof!
Verslag!
De cd arriveerde in een prachtige zilveren bubbelenvelop!
Snel openmaken natuurlijk! Daar viel een vel papier uit. Office humor aan de ene kant
Strandgezichten aan de andere kant!
Dan het cd-doosje! The PurpleAnimal Experience!
Tracklist! Een aantal nummers bivakkeren hier standaard op de mp3speler, maar na een aantal keren luisteren toch alweer een aantal nieuwe favorieten. Nummer 1!Nummer 8!
Ontdek de Sint!![]()
Dank u Sinterklaasje! Supercd!
Ontvangenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:12 schreef robdriessen het volgende:
Bevestigde ontvangsten door:
On, PaarsBeestje, brooklyndodger, MaJo, robdriessen, belsen, Darkestrah, AgeEll, Bosbeetle, miniem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |