quote:Op maandag 9 december 2013 06:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Toevalligheidje![]()
Die Aiiii was meer omdat je bij Shonen Knife zoiets als "huh?" hebt en je dus de bonustracks nog niet beluisterd hebt
quote:
*Squeeze Me Macaroniquote:
Bijna de hele lijst van TCM ken ik erg goed, het was voor mij bij govert goudglans al duidelijk wie jouw sint wasquote:Op maandag 9 december 2013 12:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
*Squeeze Me Macaroni
*Somebody In Your Nose
Ik dacht eerst dat jij het wasquote:Op maandag 9 december 2013 12:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bijna de hele lijst van TCM ken ik erg goed, het was voor mij bij govert goudglans al duidelijk wie jouw sint was
je kent de treble spankers toch wel?quote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij het was
Wat is deze dan:
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Treble_Spankers
Van de hele lijst van 41 nummers kon ik alleen Orange Goblin van muziek, Butthole Surfers, The Obsessed en Anthrax van naam. En Steven Seagal maar ik wist niet dat die muziek maaktequote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je kent de treble spankers toch wel?
Je moest eens weten hoe oud ie isquote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef Darkestrah het volgende:
Ahaaaaaa, de broer van uzunumaki! Cool!
Heh... uit 1996?quote:Op maandag 9 december 2013 12:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe oud ie is
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:32 schreef Darkestrah het volgende:
...Aan de tracklist te zien toch wel iemand met twee keer mijn leeftijd. Veel bekende artiesten maar nummers die ik nog niet ken. Leuk!
Ik ben dan ook een stukje jonger dan ik in mijn profiel heb staan.quote:
Onder voorbehoud: ja. Die van Gehenna is nog ergens tussen zijn oude en nieuwe adres en er moesten 1 of 2 CD's digitaal verzonden worden wegens problemen met CD branden, maar iedereen is zijn afspraken nagekomen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:05 schreef Darkestrah het volgende:
Maar dit jaar hebben we een 100% score, toch? Iedereen heeft een mixtape (cd of digitaal) binnen gekregen?
Erg hequote:
Wij (ik in ieder geval) zijn ook trots op onze Oppersint!quote:Op maandag 9 december 2013 13:09 schreef robdriessen het volgende:
Hulde, driewerf hulde aan jullie allemaal. Oppersint is trots!
Ik wil je niet teleurstellen, maar die LP zat er enkel bij voor het suprise-effect. Of je moet een enorme fan zijn van De Mooiste Koorklanken. Dan kan ik je de tweede LP van dat album ook nog wel opsturen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Sfeermaker het volgende:
Toen heb het platte grote cadeau opengemaakt. Het was een LP. Deze jongen komt uit de jaren tachtig, dus ik kan hem helaas niet afspelen hier thuis. Maar binnenkort neem ik ‘m mee naar een vriend en zal ook ontdekken wat hierop staat.
Wellicht was het al duidelijk, maar alle liedjes komen van albums van dit jaar (2013). Het is overigens ook een dvd met videoclips, geen cd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Sfeermaker het volgende:
Tot hieraan toe geen muziek geluisterd. Het belangrijkste pakketje moest nog geopend worden. Dat kleine vierkante pakketje. Drie CD’s mocht ik openmaken. “Synthpop and the Dreamers” met 2 cd hits en een cd met de clips.
Dat was in inderdaad een enorme investering bij de plaatselijke kringloopwinkel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Sfeermaker het volgende:
En dan de klapper op de vuurpijl, een YM-298D synthesizer.
Graag gedaan. Er is voor mij ook een synthpop-wereld open gegaan. Nooit gedacht dat ik deze muziek daadwerkelijk leuk zou vinden. Waarschijnlijk omdat ik er te weinig van af wist.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit cadeautje heeft me in mom van tijd van een neutrale naar euforische stemming gebracht, en een volle papierbak gegeven van al dat pakpapier. Bedankt lieve sinterklaas. U heeft hier veel en zorgvuldig werk van gemaakt.![]()
Ik moet ook toegeven, er staan een aantal hele leuke platen op!quote:Op maandag 9 december 2013 18:08 schreef MyTiredFeet het volgende:
Graag gedaan. Er is voor mij ook een synthpop-wereld open gegaan. Nooit gedacht dat ik deze muziek daadwerkelijk leuk zou vinden. Waarschijnlijk omdat ik er te weinig van af wist.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:15 schreef MaJo het volgende:
En ik hoorde dat de oppersint net op 3FM was?
Zomaar. Coen & Sander helpdesk. Ik wilde wel eens weten waarom er in elk chinees restaurant zo'n wuivende kat staat.quote:Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Over de pakjesavond of gewoon 'zomaar'?
Er wordt geloofd dat dat geluk en geld in het laatje brengt toch?quote:Op maandag 9 december 2013 20:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zomaar. Coen & Sander helpdesk. Ik wilde wel eens weten waarom er in elk chinees restaurant zo'n wuivende kat staat.
Ja, afhankelijk of hij met z'n linker of rechterpootje zwaait. Dat heb ik dus vandaag geleerd. Maar het is leuker om twee idiote DJ's dat te laten uitzoeken door ze met Chinese restaurants te laten bellenquote:Op maandag 9 december 2013 21:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Er wordt geloofd dat dat geluk en geld in het laatje brengt toch?
is dat nog terug te luisterenquote:Op maandag 9 december 2013 20:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zomaar. Coen & Sander helpdesk. Ik wilde wel eens weten waarom er in elk chinees restaurant zo'n wuivende kat staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |