Spaghetti dans spelletjequote:Op woensdag 4 december 2013 10:13 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand van mij zo'n slechte foto maakt had ik het toch echt ontkend
Zonder iets te vangen zeker? Albert.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
Please die 2 hebben een open relatie...die zitten al jaren achter anderen aan.
Dat bedacht ik me ook, want hoe dom kan je als burgemeester van Maastricht zijn om in de lobby van een hotel met een ander te gaan zitten zoenenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef Leandra het volgende:
De burgemeester van Maastricht die in de lobby van een hotel in Maastricht vreemdgaat?
Dan is er of niets aan de hand, of hij wilde dat het naar buiten zou komen.
Nee, het is niet alsof ze hem daar niet kennen...quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook, want hoe dom kan je als burgemeester van Maastricht zijn om in de lobby van een hotel met een ander te gaan zitten zoenen
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:22 schreef rubbereend het volgende:
nice. Graag uitgebreid in Boulevard
Of als je bezopen bent.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat zijn echt kusjes die je elkaar geeft als je elkaar troost ja.
En als ze het dan eerlijk doen, grijpt Winston daarna in met alsnog wat vragen omdat hij geen genoegen neemt met 'verder geen commentaar', zoals ze dat ook bij alle anderen doenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:30 schreef Andromache het volgende:
Als Albert geloofwaardig wil blijven, zegt ie er vanavond heel kort iets over in de trant van 'ik ben erg geschrokken, mijn echtgenoot en ik willen dit oplossen, en verder geven we geen commentaar'.
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze het dan eerlijk doen, grijpt Winston daarna in met alsnog wat vragen omdat hij geen genoegen neemt met 'verder geen commentaar', zoals ze dat ook bij alle anderen doen
Als 'de politiek' nou eens eerst de crisis oplost, dan handelen wij Albert hier verder wel af.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Politiek reageert op SBS 6-primeur over Onno Hoes
Dus als Winstons vrouw betrapt wordt op een dergelijke zoen is dat helemaal ok?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Politiek reageert op SBS 6-primeur over Onno Hoes
[ afbeelding ] De fracties van CDA en PvdA in Maastricht wijzen burgemeester Onno Hoes (52) op zijn publieke functie nu SBS Shownieuws heeft onthuld dat de man van Albert Verlinde in een hotel heeft gekust met een 24-jarige knul. Dat meldt Nu.nl. CDA’er Vivianne Heijnen wijst op Hoes’ voorbeeldfunctie. ”Het is in principe een privé-aangelegenheid, maar meneer Hoes is wel 24 uur per dag burgemeester van Maastricht. Dus het is belangrijk dat hij daar discreet mee omgaat.“
Heijnen is niet van plan Hoes het vuur aan de schenen te leggen, maar, zo zegt ze: “Je hebt als burgemeester een representatieve taak, een belangrijke publieke functie. Dat geldt niet alleen tussen negen en zes, maar ook in privétijd. Daar hoort discreet gedrag bij.”
PvdA-collega Frans Bastiaans Heijnen is het daarmee eens. “Het privéleven van meneer Hoes is echt zijn zaak, maar hij moet er wel rekening mee houden dat hij 24 uur per dag burgemeester is.”
“Het is wel belangrijk dat hij rekening houdt met het uitoefenen van zijn functie. Daar hoort gedrag bij dat past bij de statuur van een burgemeester.”
Het SBS 6-programma Show Laat heeft foto’s in handen van de zoenende Hoes. Hij heeft inmiddels opgebiecht de 24-jarige jongen inderdaad te hebben gekust.
Echtgenoot Albert Verlinde heeft nog niet gereageerd op het nieuws.
www.mediacourant.nl
Winston gelooft niet in breuk Albert en Onno
[ afbeelding ]
Winston Gerschtanowitz gelooft niets van het gerucht dat Albert Verlinde en Onno Hoes gaan scheiden. Dat zei hij vanochtend op 100% NL. Hoes heeft in een hotel in Maastricht gezoend met een 24-jarige jongen, werd gisterenavond duidelijk in Show Laat, dat beelden in handen heeft. “Onno heeft een andere man een zoen gegeven. Dat is iets anders dan vreemdgaan. Een foto van een zoen kan een hoop betekenen. Dat vind ik niet zo heel schokkend, eerlijk gezegd.”
Dat er een scheiding aan zit te komen, verwacht Gerschtanowitz niet. “Ik ken die twee en ik weet hoe gelukkig ze zijn. Ik zie dat absoluut niet gebeuren. Ik heb dat bericht ook geen seconde serieus genomen, eerlijk gezegd.”
Gerschtanowitz verwacht dat Verlinde vanavond in RTL Boulevard zal reageren op het nieuws.
Winston kan je toch niet serieus nemen, die zit helemaal in de kontzak van Albert Verlinde...quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus als Winstons vrouw betrapt wordt op een dergelijke zoen is dat helemaal ok?
Natuurlijk is het allemaal 1 grote poppenkast. En hij + Renate wisten het beide wellicht allang.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Winston kan je toch niet serieus nemen, die zit helemaal in de kontzak van Albert Verlinde...
Trouwens vreemd dat hij hier niet eerder van wist via Renate.
Want het schijnt zo te zijn dat Shownieuws dit al een tijdje wist.
Of Renate behoort niet tot de "intimi"die hierover ingelicht waren.
Fijn zo'n vriendquote:Hoes aangesproken op dronken zoenpartij
MAASTRICHT -
Burgemeester Onno hoes van Maastricht is door de lokale politiek aangesproken op zijn openbare zoenpartij met een jongere man. Hoes, al jaren getrouwd met Albert Verlinde, werd in beschonken toestand zoenend betrapt in de lobby van een Maastrichts hotel. Vivianne Heijnen van het CDA zegt dat het belangrijk is dat Hoes zich realiseert dat hij 24 uur burgemeester van Maastricht is: ,,Daar hoort een passende opstelling bij, zeker in een publieke ruimte."
Foto: Shownieuws
Dat meldt L1. Ook de PvdA is niet blij met de beelden die gisteravond waren te zien op SBS6 in Shownieuws ,,Op het moment dat hij zich in de publieke ruimte bevindt, is het onderscheid tussen privé en werk voor buitenstaanders moeilijk te maken. Hij is 24 uur per dag burgemeester. Of zijn gedrag in dit geval gepast was, is niet aan mij om te beoordelen," aldus fractievoorzitter Frans Bastiaens.
De zoenpartij van Hoes met de 24-jarige 'toyboy' krijgt wat betreft het CDA en de PvdA betreft geen politieke gevolgen. Hoes, wiens vader vorige week overleed, noemde het zelf gisteren al een "uiterst onhandige zet", maar hij hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Hoes onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van hem, maar ook van zijn echtgenoot Albert Verlidne.
Ga naar Media Courant toe. Wat kan ik daar aan doen! Zij schrijven en ik ben met jou eensquote:Op woensdag 4 december 2013 13:22 schreef Cynix ® het volgende:
Als 'de politiek' nou eens eerst de crisis oplost, dan handelen wij Albert hier verder wel af.
Moet dat niet zijn: 'hunne'?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:15 schreef Lienekien het volgende:
In Show vandaag gaan ze in op een verklaring van Onno en Albert.
"En de inwoners van Maastricht denken er het zijne van."
Hoe ONNOzel! MAASTRICHTS’ BURGEMEESTER (52) ZOENT MET HUISVRIEND (24)quote:
Onzin, na 22 jaar relatie ga je niet uit elkaar vanwege een kus.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heerlijk die Kwalbert nu een keer onder vuur, maar waarschijlijk heeft Kwalbert ook wel ergens zijn toyboy, ze zullen vast een soort van een open relatie hebben lijkt mij anders ga je uit elkaar...
Nee, maar kan wel een reden zijn lijkt mij, ik denk dat ik mijn relatie wel zou beeindigen na zo`n voorval.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Onzin, na 22 jaar relatie ga je niet uit elkaar vanwege een kus.
Na 22 jaar?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, maar kan wel een reden zijn lijkt mij, ik denk dat ik mijn relatie wel zou beeindigen na zo`n voorval.
Ik zou een kus niet als reden zien om te stoppen met alles na zo'n lange relatie. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, je vertrouwen is dan toch weg in iemand?
Niet gelijk nee, maar ik denk wel dat je vertrouwen helemaal weg is en je altijd belazerd voelt, maar het ligt er natuurlijk ook nog aan hoe spannend je realatie is, zijn allemaal factiren denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zou een kus niet als reden zien om te stoppen met alles na zo'n lange relatie. Maar dat ben ik.
quote:Madonna binnenkort vrijgezel?
Door: redactie
4-12-13 - 14:55 bron: BuzzE
© ap.
Madonna en haar veel jongere vriend Brahim Zaibat zijn al bijna drie jaar samen, maar volgens RadarOnline is het goed mogelijk dat er binnenkort een einde komt aan hun relatie. Brahim (28) zou namelijk zijn gevallen voor de charmes van Katrina Patchett, de Australische schone met wie hij danst in de Franse versie van Dancing With The Stars.
© EPA.
De twee zouden al weken niet van elkaars zijde wijken en daar doen ze niet geheimzinnig over. Ze delen namelijk allerlei verschillende foto's van zichzelf samen op Instagram en Twitter. Er gingen al geruchten dat Brahim Madonna zou hebben verlaten, maar een van zijn collega's in de dansshow ontkent dit volgens de website.
Ook de 55-jarige Madonna verveelt zich niet. Zij is samen met haar zoon en haar ex-man Sean Penn op Haïti. Zoonlief Rocco postte gezellige foto's van hun tripje op zijn Instagramaccount. Op 1 december werden Madonna en Brahim nog samen gespot, maar volgens de website spreken deze foto's boekdelen. Brahim zou zich geïrriteerd en moe hebben gedragen. Later op diezelfde dag werd hij wel lachend vastgelegd met Katrina.
ZOMGquote:Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ruben Nicolai is bij zijn vriendin weg en Katja ontkent dat haar huwelikk wankelt.
You do the math.
maar die katja vs rubens zijn herhalingen, toch? (of is t gewoon steeds hetzelfde maar wel nieuwquote:
Dat zijn nieuwe afleveringen. Vorige reeks was Ruben vs Sophie. Katja en hij hebben dat niet eerder gedaan, behalve één aflevering in Katja vs de Rest.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar die katja vs rubens zijn herhalingen, toch? (of is t gewoon steeds hetzelfde maar wel nieuw)
Die was toch pas vader geworden? (als in, 2 jaar ofzo).quote:Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ruben Nicolai is bij zijn vriendin weg en Katja ontkent dat haar huwelijk wankelt.
You do the math.
Reden te meer om een huwelijk te verlaten, me dunkt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die was toch pas vader geworden? (als in, 2 jaar ofzo).
Ik vind Ruben qua type juist meer bij Katja passen dan hoeheetie waar ze mee getrouwd is.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:36 schreef alors het volgende:
Ik vind het totaal geen types voor elkaar.
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ruben Nicolai is bij zijn vriendin weg en Katja ontkent dat haar huwelijk wankelt.
You do the math.
quote:Keri Russell gescheiden
Keri Russell is gescheiden van haar man. Dat heeft het management van de actrice bekendgemaakt aan het blad People. Russell en haar man, Shane Deary, waren bijna zeven jaar getrouwd en hebben samen een zoontje en een dochtertje.
"Ze zijn gescheiden sinds het begin van de zomer", aldus de woordvoerder van Russell. "Ze blijven vrienden en de focus ligt op hun kinderen."
De geruchten over een scheiding kwamen de wereld in nadat er woensdag in Keri's appartement in Brooklyn was ingebroken. De 37-jarige actrice lag alleen te slapen, dus rees de vraag waar haar man en kinderen waren.
Hoe bedoel je dit dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Reden te meer om een huwelijk te verlaten, me dunkt.
Ik zou ook wegwezen als mijn man een kind zou krijgen.quote:
Felicity?quote:
Ik gok even dat Thijs wel het geduld voor dat wiebelige karakter van Katja heeft. Dat zie ik Ruben nog niet doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Ruben qua type juist meer bij Katja passen dan hoeheetie waar ze mee getrouwd is.
Thijs. Brrrrrr
Yupquote:
Ik vind dat helemaal geen types voor elkaar eigenlijk?! ik zou welquote:Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
You do the math.
Een relatie red je door nog een kind te nemen, je weet togquote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
therapie of weet ik het wat. In plaats van de handdoek in de ring te gooien terwijl je 2 jaar daarvoor nog samen besloot om voor een (1e, 2e of 3e) kindje te gaan.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 05:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat Thijs haar dan lekker contemplatief observeert, waar Ruben er een te makkelijk grap tegen aan gooit.
Wat is er met hem?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet even niet hoe deze jongen heet, maar volgens mij vond ik hem toentertijd wel lekker.
[ afbeelding ]
Oh Egber-Jan Weeber.
Goed opgedroogd ook!![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, stond er een beetje warrigquote:
quote:
ja dat heb ik ook nooit gesnapt, Thijs is zo'n naar mannetjequote:Op vrijdag 6 december 2013 09:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen types voor elkaar eigenlijk?! ik zou wel![]()
![]()
doen.
Thijs en Katja heb ik ook nooit bij elkaar vinden passen trouwens, dus wie weet.
Dat vond ik plots dus ook, toen ik laatst een aflevering zag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef kvd het volgende:
Ik zag gister de herhaling van Ruben vs Katja, keek ineens met andere ogen naar die twee (door dit topic) . Ze leken best wel verlekkerd naar elkaar te kijken....maar goed, dat is dus de invloed van hier he
maar wie zegt dat zij hem heeft ingeruild? Over Orlando gaan ook al 2 geruchten (Liv Tyler en zijn Romeo en Julia tegenspeelster)quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef Mineola het volgende:
Dat ie een engerd is voel je niks van hoorDenk ik. Ik vind het trouwens wel meevallen.
Maar wáárom zou je Orlando inruilen voor deze kerel?! Dat kan toch niet alleen voor het geld zijn? Straatarm zal ze niet zijn denk ik zo.
Omg, ik had precies hetzelfdequote:Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef kvd het volgende:
Ik zag gister de herhaling van Ruben vs Katja, keek ineens met andere ogen naar die twee (door dit topic)
Uiterlijk is ook niet alles. Misschien is Orlando wel een ontzettende kwal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef Mineola het volgende:
Dat ie een engerd is voel je niks van hoorDenk ik. Ik vind het trouwens wel meevallen.
Maar wáárom zou je Orlando inruilen voor deze kerel?! Dat kan toch niet alleen voor het geld zijn? Straatarm zal ze niet zijn denk ik zo.
Och ja, in de echte wereld misschien, maar in de glitter en glamourwereld van SHO hebben alle knappe mensen ook een geweldig karakter en zijn ze onbaatzuchtig, goed voor het milieu en lief voor kinderen, dieren en hun schoonmoeder. Met een continu shiny tandpastaglimlach.quote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Deliah het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook niet alles. Misschien is Orlando wel een ontzettende kwal.
Je leest meer verhalen over dat zij juist een bitch is. Maar goed, dat zegt indd niks over Orlando.quote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Deliah het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook niet alles. Misschien is Orlando wel een ontzettende kwal.
Ik heb maar kort gekeken. Maar wat een humeurige zoutzak. Althans zo kwam hij op mij overquote:
Maar is het over?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb maar kort gekeken. Maar wat een humeurige zoutzak. Althans zo kwam hij op mij over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |