Spaghetti dans spelletjequote:Op woensdag 4 december 2013 10:13 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand van mij zo'n slechte foto maakt had ik het toch echt ontkend
Zonder iets te vangen zeker? Albert.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
Please die 2 hebben een open relatie...die zitten al jaren achter anderen aan.
Dat bedacht ik me ook, want hoe dom kan je als burgemeester van Maastricht zijn om in de lobby van een hotel met een ander te gaan zitten zoenenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:16 schreef Leandra het volgende:
De burgemeester van Maastricht die in de lobby van een hotel in Maastricht vreemdgaat?
Dan is er of niets aan de hand, of hij wilde dat het naar buiten zou komen.
Nee, het is niet alsof ze hem daar niet kennen...quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook, want hoe dom kan je als burgemeester van Maastricht zijn om in de lobby van een hotel met een ander te gaan zitten zoenen
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:22 schreef rubbereend het volgende:
nice. Graag uitgebreid in Boulevard
Of als je bezopen bent.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat zijn echt kusjes die je elkaar geeft als je elkaar troost ja.
En als ze het dan eerlijk doen, grijpt Winston daarna in met alsnog wat vragen omdat hij geen genoegen neemt met 'verder geen commentaar', zoals ze dat ook bij alle anderen doenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:30 schreef Andromache het volgende:
Als Albert geloofwaardig wil blijven, zegt ie er vanavond heel kort iets over in de trant van 'ik ben erg geschrokken, mijn echtgenoot en ik willen dit oplossen, en verder geven we geen commentaar'.
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze het dan eerlijk doen, grijpt Winston daarna in met alsnog wat vragen omdat hij geen genoegen neemt met 'verder geen commentaar', zoals ze dat ook bij alle anderen doen
Als 'de politiek' nou eens eerst de crisis oplost, dan handelen wij Albert hier verder wel af.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Politiek reageert op SBS 6-primeur over Onno Hoes
Dus als Winstons vrouw betrapt wordt op een dergelijke zoen is dat helemaal ok?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Politiek reageert op SBS 6-primeur over Onno Hoes
[ afbeelding ] De fracties van CDA en PvdA in Maastricht wijzen burgemeester Onno Hoes (52) op zijn publieke functie nu SBS Shownieuws heeft onthuld dat de man van Albert Verlinde in een hotel heeft gekust met een 24-jarige knul. Dat meldt Nu.nl. CDA’er Vivianne Heijnen wijst op Hoes’ voorbeeldfunctie. ”Het is in principe een privé-aangelegenheid, maar meneer Hoes is wel 24 uur per dag burgemeester van Maastricht. Dus het is belangrijk dat hij daar discreet mee omgaat.“
Heijnen is niet van plan Hoes het vuur aan de schenen te leggen, maar, zo zegt ze: “Je hebt als burgemeester een representatieve taak, een belangrijke publieke functie. Dat geldt niet alleen tussen negen en zes, maar ook in privétijd. Daar hoort discreet gedrag bij.”
PvdA-collega Frans Bastiaans Heijnen is het daarmee eens. “Het privéleven van meneer Hoes is echt zijn zaak, maar hij moet er wel rekening mee houden dat hij 24 uur per dag burgemeester is.”
“Het is wel belangrijk dat hij rekening houdt met het uitoefenen van zijn functie. Daar hoort gedrag bij dat past bij de statuur van een burgemeester.”
Het SBS 6-programma Show Laat heeft foto’s in handen van de zoenende Hoes. Hij heeft inmiddels opgebiecht de 24-jarige jongen inderdaad te hebben gekust.
Echtgenoot Albert Verlinde heeft nog niet gereageerd op het nieuws.
www.mediacourant.nl
Winston gelooft niet in breuk Albert en Onno
[ afbeelding ]
Winston Gerschtanowitz gelooft niets van het gerucht dat Albert Verlinde en Onno Hoes gaan scheiden. Dat zei hij vanochtend op 100% NL. Hoes heeft in een hotel in Maastricht gezoend met een 24-jarige jongen, werd gisterenavond duidelijk in Show Laat, dat beelden in handen heeft. “Onno heeft een andere man een zoen gegeven. Dat is iets anders dan vreemdgaan. Een foto van een zoen kan een hoop betekenen. Dat vind ik niet zo heel schokkend, eerlijk gezegd.”
Dat er een scheiding aan zit te komen, verwacht Gerschtanowitz niet. “Ik ken die twee en ik weet hoe gelukkig ze zijn. Ik zie dat absoluut niet gebeuren. Ik heb dat bericht ook geen seconde serieus genomen, eerlijk gezegd.”
Gerschtanowitz verwacht dat Verlinde vanavond in RTL Boulevard zal reageren op het nieuws.
Winston kan je toch niet serieus nemen, die zit helemaal in de kontzak van Albert Verlinde...quote:Op woensdag 4 december 2013 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus als Winstons vrouw betrapt wordt op een dergelijke zoen is dat helemaal ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |