Als ik mijn zoon een stropdas zou zien dragen zou ik 'm zo hard aan trekken tot ie bijna stikt.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij wil hij je vader zijn.
Sharon Dijksma?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, meestal voor vatsige vrouwen van in de 40.
Daar schijnen ze in Groningen veel last van te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:41 schreef waht het volgende:
Je zal maar een scheefwonende vader hebben, dat is sowieso reden om dit leven over te slaan.
quote:
Dat kan geen verrassing heten.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar schijnen ze in Groningen veel last van te hebben.
Boven de Noord-Zuidlijn is het ook al schering en inslag.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar schijnen ze in Groningen veel last van te hebben.
Zomer 2010 toevallig?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:59 schreef arjan1112 het volgende:
De Nos kan dat ook
Was een paar jaar geleden en ik keek naar het journaal, die deden net alsof de wereld verging, en toen ging ik naar buiten
Vond dat er niks aan de hand was.
Brussel blijft uiteraard gespaard.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:57 schreef remlof het volgende:
Oh noes we gaan allemaal dood!!!
[ afbeelding ]
Volgens die collaborateurskrant dan
Blikbierdrinkers worden geweerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef remlof het volgende:
Het wachten is nu op de sms van de NS met de aankondiging dat er morgen een "aangepaste dienstregeling" geldt.
Dat is standaardprocedure om de treinen vrij van schorriemorrie te houden, kan nog veel op verbeterd worden.quote:
NWS / Zware storm "Xaver" op komst voor Nederland, Duitsland en Denemarkenquote:De meeste buien vallen in het noorden van het land.
Gewoon binnen blijven dan is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
NWS / Zware storm "Xaver" op komst voor Nederland, Duitsland en Denemarken
Dat ga ik doen. Maar: eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon binnen blijven dan is er niets aan de hand.
Daar valt ook geen lol aan te beleven.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik loop wel tussen de buien door van en naar m'n werk
Halverwege schuilen onder een hunebed, zeker.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik loop wel tussen de buien door van en naar m'n werk
Profiteren van de omstandigheden. Jij kan halverwege schuilen onder een junk.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Halverwege schuilen onder een hunebed, zeker.
Kansenbuurten.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef waht het volgende:
Amsterdam schijnt nogal wat arme buurten te hebben.
Kansen om beroofd te worden ja, godse paupers.quote:
Is daar aanleiding toe?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef TitusPullo het volgende:
Zal JoaC ons morgen met een bezoek vereren?
Hij vertoont zich maar een keer per jaar, net als Sinterklaas. En men zal hem niet licht met Sinterklaas verwarren, hooguit met Piet.quote:
Ik heb de liederen al ingestudeerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef TitusPullo het volgende:
Zal JoaC ons morgen met een bezoek vereren?
Hij zou het erg druk hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:26 schreef waht het volgende:
Een goede mod is zelden aanwezig, derhalve hulde voor JoaC.
Op Zuid na is alles even kansloos.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef waht het volgende:
Amsterdam schijnt nogal wat arme buurten te hebben.
Op zuid zijn er maar weinig schuilmogelijkheden. Dicky's en de Blauwe Engel, daar houdt het wel bij op.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Profiteren van de omstandigheden. Jij kan halverwege schuilen onder een junk.
Waarschijnlijk heeft hij gewoon een leven en een baan met inhoud.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:26 schreef waht het volgende:
Een goede mod is zelden aanwezig, derhalve hulde voor JoaC.
Banwaardig.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij gewoon een leven en een baan met inhoud.
De roze is de homo in het geheel?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:05 schreef waht het volgende:
Blauw met gele sterren, dat kan enkel Reya zijn.
Ja of de bruine.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De roze is de homo in het geheel?
Whehehequote:
Hoewel ik eraan twijfel of je met je been zoveel kracht kan opbouwen om door de ruit van een bus heen te gaan.quote:
Toevalstreffer lijkt me.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoewel ik eraan twijfel of je met je been zoveel kracht kan opbouwen om door de ruit van een bus heen te gaan.
Zit natuurlijk wel een punt aan een ski dat helpt.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoewel ik eraan twijfel of je met je been zoveel kracht kan opbouwen om door de ruit van een bus heen te gaan.
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een punt aan een ski dat helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |